Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان شمالی مدیرکل بیمه سلامت خراسان شمالی از تمدید اعتبار بیمه نامه بیمه شدگان سلامت همگانی، روستاییان، عشایر و کارکنان دولت خبر داد.

دکتر محسن رعنایی، در گفت و گو با ایسنا، از تمدید اعتبار بیمه نامه بیمه شدگان صندوق های بیمه روستاییان،‌ عشایر و شهرهای زیر ۲۰ هزار نفر جمعیت و بیمه شدگان صندوق سلامت همگانی و بیمه شدگان صندوق کارکنان دولت خبر داد و اظهار کرد: در صندوق های بیمه کارکنان دولت صرفا بیمه شدگان اصلی و تبعی یک، روستائیان و سلامت همگانی، پوشش بیمه ­هایی که اعتبار آنها در بازه زمانی یکم فروردین ماه ۱۴۰۰تا پایان سال جاری منقضی می شود، پس از بررسی  همپوشانی و وضعیت حیات، تا پایان خرداد ماه ۱۴۰۱ تمدید شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل بیمه سلامت خراسان شمالی یکی از اهداف تمدید سیستمی بیمه نامه ها را انجام اقدامات پیشگیرانه برای جلوگیری از هر گونه تجمع و ازدحام بیمه شدگان در محل دفاتر پیشخوان در اپیدمی کویید ۱۹ عنوان نمود.

 دکتر رعنایی افزود: سازمان بیمه سلامت، در حال حاضر پنج صندوق بیمه ای شامل : کارمندی، روستایی ، عشایر و شهرهای زیر ۲۰ هزار نفر جمعیت، ایرانیان، سایر اقشار و صندوق بیمه سلامت همگانی دارد که از زمان بحران اپیدمی کویید ۱۹، ثبت نام جهت صندوق بیمه سلامت همگانی رایگان است.

دکتر رعنایی اظهار بیان کرد: بیمه شدگان صندوق سلامت همگانی که منتسب به پزشکان خانواده شده اند می بایست برای اولین اقدام به پزشک خانواده خود مراجعه و تشکیل پرونده دهند تا از لحاظ بیماری دیابت و فشارخون بررسی گردند.

 وی اظهار کرد: در مواردی که بیمه شده براساس صلاحدید پزشک خانواده نیاز به خدمات تخصصی دارد، پس از ویزیت توسط پزشک خانواده، کد ارجاع به شماره همراه بیمه شده پیامک می شود و وی با در اختیار داشتن کد رهگیری می تواند به پزشک متخصص مربوطه مراجعه نماید. در مواردی که بیماران نیاز مستمر به مراجعه به پزشک متخصص دارند نظیر مادران باردار و... پزشک متخصص در هر بار مراجعه می تواند برای آنان ارجاع انجام دهد و نیاز به مراجعه مجدد به پزشک خانواده نیست.

رعنایی همچنین به سامانه خدمات غیر حضوری در طرح نظام ارجاع  اشاره کرد و افزود: بیمه شدگان صندوق بیمه سلامت همگانی می توانند برای دریافت سوابق خدمات و اقدامات درمانی که برای وی صورت گرفته و یا دریافت کد رهگیری، که شاید گم کرده باشند، به این سامانه به آدرس www.bimehsalamatiranian.ir مراجعه نمایند و با وارد کردن کدملی و شماره تلفن همراه که به نام خود فرد است به تمام سوابق خود دسترسی پیدا کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی بيمه سلامت بیمه نامه خراسان شمالی بیمه شدگان صندوق خراسان شمالی سلامت همگانی پزشک خانواده بیمه سلامت صندوق بیمه بیمه نامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۸۹۹۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختلال در سامانه بیمه سلامت بیماران را کلافه کرد

اختلال و قطعی در سامانه بیمه سلامت موجب شده تا روند خدمات رسانی به بیماران دچار مشکل شود و همین موضوع موجب گلایه مندی بیماران شده است. یکی از شهروندان تهرانی که برای انجام سونوگرافی به درمانگاهی در محله تهرانپارس مراجعه کرده است با قطعی سامانه مواجه شد، به گفته ایشان حدود یک هفته این مشکل همچنان ادامه دارد.

شهروند خبرنگار ما با ارسال پیام از مسئولان درخواست رسیدگی کرد.

متن پیام شهروند خبرنگار
باسلام وقت بخیر، الان یک هفته هست که به درمانگاه در تهرانپارس برای انجام سونوگرافی مراجعه می‌کنیم، اما پذیرش اعلام می‌کند که سایت بیمه خدمات درمانی (بیمه سلامت) قطع است. خواهش میکنم رسیدگی کنید.

منبع: داود موسی - تهران

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • تماس تلفنی برای بیمه شدن کلاهبرداری است
  • الزام مراکز طرف قرار داد بیمه سلامت به ارائه خدمات پوشش بیمه‌ای
  • جذب ۱۱۰۰ میلیارد ریال برای بیماران خاص و صعب العلاج در کرمانشاه
  • اختلال در سامانه بیمه سلامت بیماران را کلافه کرد
  • بیمه سلامت هرگز برای بیمه‌کردن با افراد تماس تلفنی نمی‌گیرد/ بیمه شدگان مراقب شرکت‌های سودجو باشند
  • بیمه سلامت متولی امر بیمه همگانی است
  • صندوق بیمه کشاورزان و روستاییان ۳ میلیون بیمه‌شده دارد
  • صندوق بیمه کشاورزان و روستاییان ۳ میلیون نفر بیمه شده دارد
  • بیش از یک میلیون نفر روستایی و کشاورز در این دولت بیمه شدند
  • ثبت نام بیمه رایگان بازنشستگی مادران روستایی و عشایری تمدید شد