Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-27@22:56:31 GMT

«خاطرات آن مرد» دیده می‌شود

تاریخ انتشار: ۵ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۹۰۰۵۹

«خاطرات آن مرد» دیده می‌شود

همزمان با آغاز پخش مجموعه مستند «خاطرات آن مرد» نشست خبری این مجموعه نیز برگزار شد.

 به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، حجت‌الاسلام ساسان فلاح فر، کارگردان مجموعه مستند «خاطرات آن مرد» در این نشست گفت: خاطرات شهید حاج قاسم سلیمانی را می‌توان در سراسر منطقه پیدا کرد. به عنوان مثال زمانی که حاج قاسم در دیرالزور حضور داشت در یک خانه مخروبه نماز خواند و استراحت کرد و دستخطی برای صاحب خانه نوشت که راضی باشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چون در خانه شما نماز خواندم و فیلم این داستان موجود است.

کارگردان مستند خاطرات آن مرد گفت: این مستند خاطرات بخشی از مردم روستای قنات ملک زادگاه حاج قاسم است؛ مردمی که همه آن‌ها خاطرات شخصی از حاج قاسم داشتند. ما با فرمانده رده یک نظامی مواجهیم که با مردمی در یک روستا با فاصله ۲۰۰ کیلومتری کرمان خاطره شخصی دارد و در سایر نقاط نیز بسیاری افراد با حاج قاسم خاطره دارند. چون حاج قاسم سالی چند بار به روستا‌های اطراف نیز سرکشی می‌کرد و مشکلات مردم را حل می‌کرد.

گفتنی است، پخش مجموعه مستند ۱۰ قسمتی خاطرات آن مرد از جمعه در شبکه یک سیما آغاز شد و هر شب ساعت 20:10 به روی آنتن این شبکه می‌رود. همچنین این مستند از شنبه ساعت ۱۹:۳۰ از شبکه مستند و یکشنبه نیز از ساعت ۱۷:۳۰ از شبکه خبر پخش می‌شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران شبکه های تلویزیونی سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی خاطرات آن مرد حاج قاسم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۹۰۰۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«امتحان نهایی» از قاب شبکه دو سیما

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، این مستندروایتی دانشجویی از هفتم اکتبر ۲۰۲۳ و حمایت‌های دانشجویان در سراسر دانشگاه‌های ایالات متحده از فلسطین است، هر چند مسئولان دانشگاه‌ها انتقاد از رژیم صهیونیستی را به بهانه یهودی ستیزی خاموش می‌کنند، اما دانشجویان بعد از هفتم اکتبر نشان دادند کدام سمت تاریخ ایستاده اند.

مستند «امتحان نهایی» که در گروه مستند مرکز بسیج صدا و سیما به تهیه کنندگی و کارگردانی لقمان یدالهی تولید شده است، ساعت ۱۰:۴۵پخش می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • «امتحان نهایی» از قاب شبکه دو سیما
  • «بازی اختاپوس» در شبکه افق
  • پخش «بازی اختاپوس» از شبکه افق
  • «بازی اختاپوس» از شبکه افق پخش می‌شود
  • استقبال گسترده از فعالیت‌های فرهنگی امامزاده قاسم(ع) تهران/فعالیت‌ها با پیوست رسانه ای انجام می شود
  • استقبال گسترده از فعالیت‌های فرهنگی امامزاده قاسم (ع) تهران/فعالیت‌ها با پیوست رسانه‌ای انجام می‌شود
  • خبر‌های پشت صحنه، هفتم اردیبهشت
  • «دیدار در سنگلج» محصول شبکه مستند
  • نخستین حلقه‌ مستند روایی «معجزه مادری» در بوشهر رونمایی شد
  • ۴۰۰ عنوان برنامه برای هفته عقیدتی سیاسی تدارک دیده شده َشَد