Web Analytics Made Easy - Statcounter

قرارداد قرضی الهیار صیادمنش با تیم زوریا لوهانسک اوکراین به پایان رسیده  و او باید به تیم فنرباغچه ترکیه برگردد. 

به گزارش "ورزش سه"، مهاجم تیم ملی فوتبال ایران در تیم اوکراینی نمایش درخورتحسینی داشته است. 9 گل در 24 بازی و ثبت 4 پاس گل نشان می دهد الهیار در صورتی که فرصت برای بازی پیدا کند می تواند در ابتدای راه فوتبال خود هم بازیکن درخشانی برای تیمش باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به همین بهانه در روزهای اخیر تماشاگران باشگاه زوریا به طور جدی از باشگاه خواستند تلاش های گسترده ای برای ادامه حضور الهیار صیادمنش در ترکیب تیم داشته باشند اما مشکل اینجاست که باشگاه ترکیه ای برای خرید دا ئمی الهیار مبلغی را اعلام کرده که در توان باشگاه اوکراینی نیست. 3.5 میلیون یورو. 

 

دراین کش و قوس سایت «milligazete» ترکیه اعلام کرده که باشگاه اوکراینی ارتباطات جدیدی را با باشگاه فنرباغچه برقرار کرده تا هم چنان از مهاجم تیم ملی فوتبال ایران به عنوان بازیکن قرضی بهره ببرد. این سایت اشاره کرده باشگاه اوکراینی می گوید این به سود الهیار و باشگاه فنرباغچه است چرا که مهاجم تیم ملی فوتبال ایران با ادامه حضور در باشگاه زوریا لوهانسک به بازیکن باتجربه تری تبدیل می شود و بدون شک با ادامه این روند به بازیکن گران تری تبدیل خواهد شد و در نهایت باشگاه فنر باغچه می تواند در ادامه مسیر با پولی بیش از 3.5 میلیون یورو مهاجم تیم ملی فوتبال ایران را بفروشد. 

 

این سایت اشاره می کند الهیار هم برای ادامه حضور در تیم زوریا از باشگاه فنرباغچه درخواست داشته است و گفته اجازه بدهید به تیم زوریا برگردم.  این در حالی است که پیش تر رسانه های ترکیه ای گزارش داده بودند فنرباغچه تمایل دارد در ادامه مسیر از وجود مهاجم تیم ملی فوتبال ایران در ترکیب بهره ببرد. این بازیکن جوان تا سال 2024 با فنرباغچه قرارداد دارد. تغییر در کادر فنی این تیم آینده الهیار را در هاله ای از ابهام فرو برده است اما باشگاه زوریا لوهانسک با امیدواری نسبت به جذب دوباره مهاجم تیم ملی فوتبال ایران مذاکره با باشگاه ترکیه ای را ادامه می دهد.

 

الهیار صیادمنش فنرباغچه ترکیه زوریا لوهانسک اوکراین

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: الهیار صیادمنش فنرباغچه ترکیه زوریا لوهانسک اوکراین مهاجم تیم ملی فوتبال ایران زوریا لوهانسک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۹۰۰۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توصیف جالب سوگل طهماسبی از مردم اهواز (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: لحظاتی تماشایی از نفس بازغی در پشت صحنه گناه فرشته (فیلم) مجید و آقا معلم قصه‌های مجید پس از ۳۴ سال (فیلم) طعنه سنگین سید جواد هاشمی به مهران رجبی (فیلم)

دیگر خبرها

  • دانشگاه‌های ایران اجازه ورود نیروهای امنیتی به دانشگاه را نمی‌دهد
  • اطلاعات و تصاویر تلویزیون قطر از حمله ایران به اسرائیل
  • توصیف جالب سوگل طهماسبی از مردم اهواز (فیلم)
  • دانشگاه‌های ایران اجازه ورود نیرو‌های امنیتی به دانشگاه را نمی‌دهد
  • درخواست اسرای صهیونیست از نتانیاهو درباره پذیرش توافق آتش بس
  • افزایش تقاضای خرید تسلیحات ایرانی پس از حمله به اسرائیل
  • یک آزمایش جالب زیر آب : شکستن تخم شترمرغ کف دریا (فیلم)
  • (ویدئو) روایت جالب فریدون زندی از مشکل داشتن علی پروین با او
  • آماده‌باش فدراسیون برای ال‌کلاسیکوی ایران
  • آماده‌باش فدراسیون برای ال‌کلاسیکوی فوتبال ایران