Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان گفت: شهیده فاطمه اسدی جانش را برای دفاع از حیثیت، اسلامیت، عزت و شرافت خود، کشور و استان اهدا کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، سردار سیدصادق حسینی پیش‌ازظهر امروز در ویژه برنامه گرامیداشت چهلم شهیده فاطمه اسدی؛ نخستین بانوی تفحص‌شده کشور که در تالار فجر این شهر برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدای انقلاب اسلامی اظهار داشت: شهیده فاطمه اسدی جانش را برای دفاع از حیثیت، اسلامیت، عزت و شرافت خود، کشور و استان اهدا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی  با قدردانی از سردار باقرزاده که زحمات زیادی برای تفحص پیکر شهیده اسدی کشیدند، گفت: شهیده فاطمه اسدی سال‌های متمادی از خانه و کاشانه خود به دور و جسدش در دامنه کوه‌های دیواندره کردستان رها شده بود.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان با اشاره به درپیش بودن مناسبت‌ها این ایام تصریح کرد: 9دی سالروز بصیرت ملت ایران و دفاع همه‌جانبه از نظام و دومین سالگرد شهادت شجاع‌ترین فرمانده امت اسلامی؛ سردار دل‌ها هستیم که امیدواریم مراسمات در خور شان و با شکوه برگزار شود.

وی با بیان اینکه ظلم و خیانت گروه‌های ضدانقلاب به کُردها فراموش‌نشدنی است، افزود: این دشمنان خبیث اموال شهیده فاطمه اسدی را به تاراج برده و خود و شوهرش را به شکنجه رساندند و این بانوی کرد را به شهادت رساندند، این است شیوه و منش اشرار و گروهک‌های ضد انقلاب.

سردار حسینی با بیان اینکه جنایت‌های گروهک‌های ضدانقلاب هیچ‌گاه فراموش نخواهد شد بیان کرد: دشمنان نظام اوایل انقلاب امنیت مردم را به هم‌ می‌زدند و اکنون نیز همین هدف را ادامه داده و مانع توسعه و سرمایه‌گذاری می‌شوند.

وداع باشکوه با پیکر مطهر نخستین شهیده تفحص‌شده در کردستان؛ مداحی خادمان بارگاه منور رضوی + فیلم و عکستشییع باشکوه پیکر ‌بانوی تفحص‌شده در سنندج/ پیکر شهیده فاطمه اسدی ‌در امامزاده هاجره خاتون آرام گرفت + فیلم

وی ادامه داد: ضدانقلاب شعار دفاع از کُرد به سینه زده اما دقیقا برخلاف غیورمردان و شیرزنان عمل کرده و روحانیون را به شهادت رسانده و خانه و کاشانه بسیاری را ویران کرده و رزمندگان اسلام را به بهترین شکل به شهادت می‌رسانند.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان با یادآوری اینکه شهدای سیران‌بند بانه به عنوان گل سر سبد دفاع از شهادت ماندگار هستند، خاطرنشان کرد: سوال اینجاست چه جنایتی بالاتر از شیوه شهادت شهیده فاطمه اسدی به سراغ دارید؟ البته چیزی جز نفرت، خفت و خاری برایشان باقی نخواهد ماند و در تاریخ به عنوان ضد انقلاب و ضد کُردها از آنها یاد می‌شود.

وی با بیان اینکه سینه مردم به ویژه کُردها انباشته از نفرت علیه ضدانقلاب است، عنوان کرد: گروهک‌های ضدانقلاب پیاده نظام، حلقه به‌گوش و در آبخور و آغوش آمریکا صهیونیست‌ها هستند.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان با ذکر اینکه حیله، دروغ و خیانت از ضدانقلاب سر می‌زند، ابراز داشت: شهیده فاطمه اسدی سمبل دفاع از مردم کُرد بوده که همواره یادش را گرامی می‌داریم.

انتهای پیام/481/س

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فرمانده سپاه بیت المقدس استان کردستان شهیده فاطمه اسدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۹۰۲۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چرا سردار زاهدی نمی خواست لباس سپاه را بپوشد؟

شهید زاهدی علی رغم درجه بالای نظامی دوست نداشت لباس بسیجی را از تن دربیارد. همرزمانشان می گویند: سردار فرمانده لشکر شده بود و هنوز می خواست در لباس بسیجی بماند. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، سردار محمدرضا زاهدی از رزمندگان و فرماندهان هشت سال جنگ تحمیلی بود که در کنار مردانی چون شهیدان حسین خرازی و احمد کاظمی همراه دیگر هم شهری های اصفهانی اش، مقابل حزب بعث ایستاد. سردار زاهدی پس از جنگ همچنان در میدان جهاد حضور داشت و این بار در محور مقاومت فعالیت های موثری داشت. 

این سردار رشید اسلام در عین گمنامی گام های بلندی در جهت پیروزی جنگ هایی چون جنگ 33 روزه برداشته بود و در سال های خیر این سرزمین سوریه بود که او را زیاد دیده بود. سرانجام هم فروردین سال جاری سردار زاهدی در کنسولگری ایران در سوریه توسط اسراییل در کنار چند تن دیگر از همرزمانش به شهادت رسید. 

حکم ابلاغ درجه سرتیپ تمامی در سال 1369

 شهید زاهدی علی رغم درجه بالای نظامی دوست نداشت لباس بسیجی را از تن دربیارد. همرزمانشان می گویند: سردار فرمانده لشکر شده بود و هنوز می خواست در لباس بسیجی بماند که با دستور فرماندهان بالاتر و اشاره به اینکه جایگاه فرمانده لشکری فقط برای پاسداران بود و نه بسیجیان، لباس سپاه پوشید.

پس از اتمام جنگ و وقتی ساماندهی نیروها بر اساس درجه انجام شد، او از این امر ناراحت بود و معتقد بود جو همدلی و برادری بین رزمندگان ممکن است آسیب ببیند و رنگ دنیایی بگیرد.

دیدار سردار شیرازی و امیر واحدی با خانواده شهید زاهدی

ولی تنها چیزی که بارها با خوشحالی می‌گفت، این بود که حضرت آقا درجه هایش را داده و آن سردوشی و دو مدال فتح و نصر را در کیف خاصی نگهداری می کرد و چون امام خامنه ای آنها را داده بودند برایش با ارزش بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شهادت مدال افتخاری که بر سینه شهید محبعلی می‌درخشد
  • ساخت ۱۸۰۰ واحد مسکونی برای محرومان استان مرکزی
  • چرا سردار زاهدی نمی خواست لباس سپاه را بپوشد؟
  • ۱۵۵ اصفهانی همزمان با سالروز شهادت امام صادق (ع) خون اهدا کردند
  • تسلیت فرمانده سپاه امام رضا (ع) در پی رحلت سردار ایافت
  • فرمانده سپاه امام رضا (ع) رحلت سردار «ایافت» را تسلیت گفت
  • تبیین طرح «عفاف و حجاب» توسط فرمانده سپاه تالش
  • اهدای عضو بیمار مرگ مغزی همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع)
  • یکی دیگر از مرزبانان در بانه به شهادت رسید
  • هنرمندی که حاضر است برای دفاع از ایران و مردم جانش را فدا کند