Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ علی کارخانه صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران از کشف محموله بزرگ سیگار در اسلامشهر خبر داد و اظهار داشت: طی این عملیات ۷۰۰ هزار نخ سیگار خارجی کشف شده است.

کارخانه در تشریح جزئیات بیشتر گفت: مأموران پلیس آگاهی شهرستان اسلامشهر در پی دریافت اخبار مبنی بر دپوی کالای مشکوک به قاچاق در چهاردانگه، موضوع را تحت بررسی‌های اطلاعاتی قرار داده و با اخذ دستور مقام قضائی، تعداد ۷۰۰ هزار نخ سیگار خارجی قاچاق در مارک‌های مختلف و به ارزش ریالی بیش از ۱۰ میلیارد ریال را کشف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی اسلامشهر عنوان داشت: در این خصوص یک قاچاقی دستگیر و تحویل مرجع قضائی شد.

وی با اشاره به اینکه پلیس در خصوص کالای قاچاق هیچ مماشاتی با قاچاقچیان نخواهد داشت افزود: با افرادی که به مبادرت به قاچاق می‌کنند به سختی برخورد خواهد شد.

کد خبر 5384201

منبع: مهر

کلیدواژه: علی کارخانه اسلامشهر قاچاق کشف سیگار قاچاق ویروس کرونا بوشهر خطبه های نماز جمعه بارش برف آمار کرونا کرمانشاه گرگان قاسم سلیمانی آتش سوزی واکسن کرونا سانحه تصادف تبریز ایلام لیگ برتر فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۹۰۲۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف سوخت قاچاق در شهرستان خاتم

سید محمدمهدی مهاجریان مقدم مدیر کل تعزیرات حکومتی یزد گفت: پرونده قاچاق ۳۲ هزار و ۷۰۰ لیتر سوخت از نوع نفتگاز به ارزش ۱۱ میلیارد و ۲۷۰ میلیون ریال در شعبه اول ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرستان خاتم رسیدگی شد.

وی افزود: شعبه پس از بررسی مدارک، اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط سوخت کشف شده، متهم را به پرداخت ۲۲ میلیارد و ۵۵۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد. 

به گفته مهاجریان مقدم، شعبه پیرامون وسیله نقلیه حامل این سوخت قاچاق با توجه به اینکه ارزش وسیله نقلیه که بیشتر از ارزش سوخت می‌باشد، متهم را به پرداخت ۱۱ میلیارد و ۲۷۰ میلیون ریال جریمه معادل ارزش سوخت کشف شده محکوم کرد که در مجموع جزای نقدی نامبرده ۳۳ میلیارد و ۸۳۰ میلیون ریال است.

مدیر کل تعزیرات حکومتی افزود: پس از گذشت زمان و مراحل قانونی، پرونده اجرا و مختومه شد.

مهاجریان مقدم گفت: ماموران نیروی انتظامی شهرستان خاتم این محموله را کشف و گزارش آن را برای رسیدگی به اداره تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • سه قاچاقچی سوخت در ایرانشهر محکوم شدند
  • کشف محموله سیگار قاچاق در میامی
  • قاچاقچی سوخت ۸۸۸ میلیون تومان جریمه شد
  • محکومیت بیش از ۳ میلیارد ریالی یک واحد صنفی در رشت
  • کشف انواع کالای قاچاق به ارزش ۲۰ میلیارد ریال در زنجان
  • گزارش وزارت بهداشت درباره سرطان‌زایی سیگار‌های الکترونیک؛ زیر بار صدور مجوز نمی‌رویم
  • محکومیت ۴ میلیاردریالی قاچاقچی سیگار در زنجان
  • کشف ۷۲ هزار نخ سیگار قاچاق توسط مرزبانان هنگ مرزی تایباد 
  • کشف ۳۱ هزار و ۹۲۰ نخ سیگار قاچاق در کرمان
  • کشف سوخت قاچاق در شهرستان خاتم