Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، جلسه شورای دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان با حضور محمدمهدی فداکار، معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه آزاد اسلامی،  احسان کامرانی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان و رؤسای شورای تخصصی و واحدهای دانشگاهی این استان به میزبانی واحد بندرعباس برگزار شد.

فداکار در این جلسه هدف از سفرهای استانی را بازدید از امکانات رفاهی، ورزشی، دانشجویی و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی دانست و گفت: با شنیدن پیشنهادات، دغدغه‌ها و نظرات اعضای هیأت علمی و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی می‌توانیم خدمات بهتری ارائه دهیم.

وی به توانمندی‌ها و ظرفیت‌های موجود در واحدهای مختلف دانشگاه آزاد اسلامی اشاره و تصریح کرد: رؤسای واحدهای دانشگاهی در راستای جذب سرمایه‌های غیرشهریه‌ای تلاش و از دارایی‌ها و امکانات مختلف دانشگاه استفاده بهینه کنند.

معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه آزاد اسلامی ادامه داد: رؤسای استان‌ها و واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی با  نگاهی پویا و نوآورانه، املاک و مستغلات دانشگاه را تبدیل به احسن کنند و در این راستا از تمام ظرفیت‌های کارکنان، دانشجویان و مدیران شهری استفاده کنند.

 فداکار با تأکید بر حمایت همه جانبه از طرح‌های درآمدزا واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی اظهار داشت: واحدها باید علاوه بر طرح‌های بلند مدت درآمدزا به طرح‌های کوتاه مدت و زود بازده نیز با دید مثبت نگاه کنند.

وی افزود: پرداخت مطالبات بازنشستگان، کیفیت بخشی به بیمه تکمیلی، طرح تعاونی مسکن، افزایش حقوق و دستمزد، جذب بیشتر دانشجو، اصلاح ساختار چارت سازمانی،  توسعه منابع درآمدزا، جمع آوری مطالبات معوق دانشجویی، پیگیری شهریه دانشجویان بنیاد شهید و ایثارگران و  ... را از مهمترین فعالیت های فراهم کردن بستر توسعه در دانشگاه است.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی حمایت از طرح مسکن کارکنان را یکی از مهمترین برنامه‌های این دانشگاه برشمرد و افزود: در همین راستا کارگروه تخصصی در سازمان مرکزی تشکیل  و دستورالعمل‌های لازم به واحدها ابلاغ شد. با شناسایی زمین‌های تحت تملک دانشگاه آزاد اسلامی و افزایش منابع به‌دنبال رفع مشکل مسکن کارکنان هستیم.  

 رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان نیز در این جلسه گزارشی از وضعیت استان ارائه کرد و گفت: کیفیت خدمات‌دهی و تلاش همکاران در بخش‌های مختلف موجب افزایش دانشجو و رشد کیفی این دانشگاه شده است.

وی با اشاره به قابلیت‌های استان هرمزگان در بخش‌های دریایی، توریسم، نفت، گاز، فولاد و آلومینیوم اظهار کرد: این توانمندی‌ها نیازمند برنامه‌ریزی با اهداف منسجم و منظم کوتاه مدت و بلندمدت است. واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان به دنبال کارآفرینی، درآمدزایی و کسب ثروت از منابع مختلف هستند.

در ادامه این جلسه رؤسای شورای تخصصی و واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان به ارائه گزارشی در خصوص اجرای طرح‌های زود بازده، تبدیل به احسن کردن برخی از املاک و مستغلات، اجرای پروژه‌های درآمدزایی، تأسیس موزه‌های تخصصی، گردشگری و ... پرداختند.

انتهای پیام/

زهرا سلیمانی کد خبر: 1123296 برچسب‌ها دانشگاه آزاد اسلامی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: دانشگاه آزاد اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۹۰۲۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۸ زندانی پاکستانی آزاد می‌شوند

 

هرمزگان-جام جم انلاین-با سفر رئیس قوه قضاییه به هرمزگان ۲۸ زندانی پاکستانی آزاد می‌شوند.

 

معاون امور بین‌الملل قوه قضائیه و دبیر ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران گفت: همزمان با آزادی زندانیان پاکستانی، برخی از اتباع ایرانی زندانی در پاکستان نیز آزاد می‌شوند و این فرایند بین دو کشور تا تعیین تکلیف همه افراد بازداشتی در ایران و پاکستان، ادامه دارد.

 

کاظم غریب‌آبادی افزود: این اتباع به جرم ورود غیرقانونی و صید غیرمجاز در زندان بسر می‌بردند و با استفاده از رافت اسلامی و با تعلیق بخشی از مجازات حبس آنان، آزاد و به کشور خود بازگردانده می‌شوند.

 

وی گفت: در چارچوب توافقات به عمل آمده با پاکستان، برخی اتباع ایرانی زندانی در این کشور نیز آزاد می‌شوند.

دیگر خبرها

  • امسال تعهدات دولت در حوزه‌های درمان، آب و مسکن به مردم ارائه می‌شود
  • سرپرست حوزه معاونت توسعه و مدیریت منابع دانشگاه آزاد رشت معرفی شد
  • شارژ ۱۹ میلیارد دلاری صندوق توسعه/ تزریق ۱۰۰ همت به مسکن در ۱۴۰۳
  • شارژ۱۹میلیارددلاری صندوق توسعه/تزریق۱۰۰همت به مسکن در۱۴۰۳
  • ۲۸ زندانی پاکستانی آزاد می‌شوند
  • تدوین اساسنامه صندوق ذخیره مزایای پایان خدمت کارکنان دانشگاه آزاد/ تحول اداری به‌زودی آغاز می‌شود
  • حمایت دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد از طرح نور
  • حرکت در مسیر تمدن‌سازی نوین اسلامی اولویت معاونت فرهنگی دانشگاه‌
  • حرکت در مسیر تمدن‌سازی نوین اسلامی اولویت معاونت فرهنگی باشد
  • خدا را سپاسگزاریم که در جای جای نظام سخن از یاد خدا و عدالت و یاری مظلومان است/ مردم ایران اسلامی در صف اول حمایت از فلسطین بوده و هستند