Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-30@18:58:36 GMT

زنگ خطر برای مسی و رونالدو به صدا درآمد/عکس

تاریخ انتشار: ۵ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۹۰۳۲۲

زنگ خطر برای مسی و رونالدو به صدا درآمد/عکس

آفتاب‌‌نیوز :

همیشه رقابت لیونل مسی و کریستیانو رونالدو در ۱۵ سال گذشته برای فوتبال دوستان جذابیت داشته است.

این دو اعجوبه فوتبال در ۱۵ سال گذشته بدون رقیب بودند و تمام رکوردها را یکی پس از دیگری شکستند. علائم پا به سن گذاشتن این دو فوق ستاره در حال بروز است.

سایت «ترانسفر مارکت» با تخمین ارزش این دو ستاره پا به سن گذاشته یکی از علائم در حال به پایان رسیدن دوران طلایی این دو ابرستاره را نشان می دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسی ۳۴ ساله و رونالدو ۳۶ ساله نسبت به سال گذشته به دلیل بالا رفتن سنشان ارزان تر شدند. کاهش ارزش این دو اعجوبه فوتبال نشان از نزدیک شدن پایان دوران طلایی این دو اعجوبه در مستطیل سبز است.

در جدیدترین ارزش گذاری ها از سوی سایت «ترانفسر مارکت» ارزش لیونل مسی به ۶۰ میلیون یورو کاهش یافت و در مقابل ارزش رونالدو به ۳۵ میلیون یورو کاهش یافت.

مسی با ۷ توپ طلای بهترین بازیکن جهان از این حیث بهترین بازیکن تاریخ فوتبال به شمار می آید. رونالدو هم با کسب ۵ توپ طلا در رده دوم بهترین ها قرار دارد.

منبع: دنیای ورزش تورنتو

منبع: آفتاب

کلیدواژه: مسی رونالدو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۹۰۳۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصمیم رونالدو نازاریو: خروج کامل از عرصه باشگاه‌داری

رونالدو نازاریو تیم‌های تحت مالکیت خود را می فروشد

طرفداری | باشگاه کروزیرو اعلام کرد که رونالدو نازاریو، سهم خود از این باشگاه را به قیمت ۱۰۹ میلیون یورو فروخته و دیگر مالک این تیم محسوب نمی‌شود. اسطوره فوتبال برزیل در سال ۲۰۲۱ و زمانی که تیم سابقش کروزیرو در لیگ دسته دوم برزیل حضور داشت، ۹۰ درصد سهام این تیم را خریداری و نزدیک به 78 میلیون دلار از بدهی‌های آن را پرداخت کرد. در نتیجه این اقدام نازاریو، کروزیرو از ورشکستگی نجات یافت و توانست به سطح اول فوتبال برزیل بازگردد.

به گزارش مارکا، نازاریو قصد دارد علاوه بر کروزیرو، سهامش از باشگاه رئال وایادولید را نیز به فروش برساند. رونالدو در سال ۲۰۱۸، ۵۱ درصد سهام وایادولید را خریداری کرد و مالک اصلی این باشگاه محسوب می‌شود. به نظر می‌رسد برخی اختلاف نظر‌ها باعث شده تا اسطوره فوتبال برزیل تصمیم به ترک عرصه باشگاه‌داری بگیرد. گفتنی است رئال وایادولید در حال حاضر در رتبه دوم جدول لالیگا ۲ حضور دارد.

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • تصمیم رونالدو نازاریو: خروج کامل از عرصه باشگاه‌داری
  • افزایش ۱۷ درصدی درآمد گمرکات مازندران از تجارت خارجی
  • رونالدو هر دو باشگاهش را فروخت!
  • رونالدو در اندیشه فروش وایادولید
  • زنجیره ارزش گردشگری درآمد پایدار همدان را تضمین‌ می‌کند
  • رونالدو مغلوب پرنده سعودی شد!
  • عصبانیت شدید رونالدو از خودش؛ مشت به توپ روی هوا! + ویدیو
  • پیام کوتاه رونالدو پس از پیروزی با النصر
  • پیروزی یاران رونالدو در لیگ عربستان+ فیلم
  • افزایش ۱۲ درصدی درآمد داروخانه‌های هلال احمر اردبیل