Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فارس، مهدی پیرهادی عضو شورای شهر تهران با اشاره به اینکه پنجم دی ماه روز ایمنی در برابر زلزله و کاهش اثرات بلایای طبیعی بر رعایت اصول ایمنی تاکید کرد و گفت: رعایت اصول ایمنی به منظور صیانت از جان انسان ها، و همچنین حفظ و نگهداری بهینه و بهسازی  تجهیزات از موضوعاتی است که توصیه شده و  مقررات و ضوابط سختی برای رعایت آنها به مرحله اجرا در آمده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در جایگاه نماینده تهران  افزود: هر ساله باید شاهد چه تعداد حادثه باشیم که  تغییر رویکرد و مدیریت خطر از سوی  مسئولان اجرایی رخ دهد.

عضو شورای شهر تهران از وجود 129 ساختمان بسیار پرخطر در سطح شهر تهران که از پلاسکو هم خطرناک تر و بحران آفرین تر هستند خبر داد و اظهار داشت: اگر به اینها توجه نشود قطعا یک حادثه و بحران دیگری به وقوع خواهد پیوست و جلوی آن را نمی‌توانیم بگیریم.

وی افزود: اگرچه شهرداری تهران متولی این موضوع نیست اما این واقعیت در تهران وجود دارد، که در حدود  3 هزار 500 ساختمان شناسایی شده پرخطر و 23 هزار و 189 ساختمان میان خطر داریم.

وی با بیان اینکه باید همه دستگاهها در این باره فکری کنند، در تذکری گفت: در سومین جلسه شورای شهر، شهرداری تهران ملزم به تهیه سند تحویل و  تحول شهر شده و  زمان آن به اتمام رسیده و ریاست شورا باید دستور دهند که با توجه به پایان زمان مقرر شهردار گزارشی را در این خصوص دهند چراکه حتی بعضی از اتفاقاتی که در هفته‌های گذشته افتاده بی‌ارتباط با این گزارهاش نخواهد بود. و مردم باید بدانند ریشه برخی از موضوعات کجاست.

وی افزود: حتما در سند تحول باید به صورت ریشه ای به این مسائل پرداخته شود تا ساختمان های پرخطر شناسایی شوند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: شورای شهر تهران پلاسکو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۹۰۴۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خط کشی ۳هزار و ۵۰۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی سیستان و بلوچستان

  روابط عمومی  اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای  سیستان و بلوچستان ایوب کرد با بیان اینکه به منظور افزایش ایمنی راه‌های استان اقدامات موثری اجرا شده است که یکی از آن ها خط کشی محور ها است اظهار داشت: در این راستا، در یکسال گذشته ، خط کشی ۳۵۰۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی استان با ظرفیت اکیپ  امانی این اداره کل انجام شده  که موجب صرفه جویی حدود ۲۱۰ میلیارد ریالی گردیده است .

وی  تهیه و نصب ۷۰۰متر مربع معادل ۳۲۰ عدد تابلو اطلاعاتی در محورهای حوزه استحفاظی را برای تامین ایمنی عبور و مرور جاده ای اعلام کرد  و گفت ؛ تهیه ونصب ۲۰۰ عدد چراغ چشمک زن و سولار در  استان از دیگر اقدامات این اداره کل در راستای افزایش ایمنی محورهای استان می باشد. 

کرد یادآور شد:تهیه ،نصب و تعمیر ۱۸ هزار عدد علائم و تجهیزات ایمنی در محورهای شمال استان  طی این بازه ی زمانی اجرا شده است .

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان  در پایان خاطر نشان کرد:کاربران جاده‌ای و مردم شریف می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه  مشکل در محورهای مواصلاتی استان از طریق تماس با سامانه ۱۴۱ همکاران ما را مطلع کرده تا در اسرع وقت  رفع شود.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • فوت ۱۱ نفر کارگر در کردستان به دلیل عدم رعایت نکات ایمنی
  • بازرسی از کارگاه های پرخطر تشدید می‌شود
  • اتمام پروژه‌های عمرانی حوزه درمان، اولویت‌ مهم سازمان تأمین‌اجتماعی در سال جدید
  • دیدگاه اساتید دانشگاه تهران درباره تحول در علوم انسانی
  • اتمام پروژه‌های عمرانی اولویت‌ سازمان تأمین‌اجتماعی در سال جاری
  • مانور ایمنی کارگاه‌های پرخطر در ایلام
  • ۱۶۰ میلیون نفر سالانه قربانی بیماری‌های ناشی از کار می‌شوند | راهکارهای ارتقاء فرهنگ ایمنی در محل کار
  • خط کشی ۳هزار و ۵۰۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی سیستان و بلوچستان
  • لکه های پرخطر و حادثه خیز، شناسایی شود
  • شناسایی ۶۵۰ کارگاه پرخطر در قزوین