Web Analytics Made Easy - Statcounter

«مهدی محمدی» روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: متاسفانه در حادثه آتش سوزی شب گذشته در یک ساختمان ۹ طبقه در بلوار ظفر کرمانشاه، ۲ تن از ساکنان این ساختمان که یک خانم جوان و یک دختر بچه بودند، جان باختند و ۲۴ نفر دیگر نیز مصدوم شدند.

وی توضیح داد که از مجموع مصدومان؛ تعداد ۱۳ مصدوم به بیمارستان امام خمینی (ره) منتقل شدند که ۱۲ نفر از این افراد ترخیص شدند و یک نفر نیز با سطح هوشیاری پایین در بخش آی سی یو این بیمارستان بستری است که در حال حاضر وضعیت این بیمار مطلوب گزارش شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: همچنین ۹ مصدوم دیگر این حادثه در بیمارستان امام رضا (ع) کرمانشاه بستری شدند که خوشبختانه بصورت سرپایی درمان و ترخیص شدند.

به گفته محمدی یک نفر دیگر از مصدومین از جمله یک آتش نشان به بیمارستان آیت الله طالقانی مراجعه نموده و ترخیص شده اند و یک نفر نیز هم اکنون در بیمارستان دکتر محمد کرمانشاهی بستری است.

آتش نشانی ۲۱ مصدوم را نجات داد

رییس سازمان آتشنشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمانشاه نیز از مهار آتش سوزی ساختمان ۹ طبقه بعد از حدود ۲ ساعت تلاش آتش‌نشانان خبر داد و گفت: ساعت ۲۰:۱۷ دقیقه شب گذشته این حریق گزارش شد که بلافاصله ۵۰ نیروی آتش‌نشان به محل حادثه اعزام شدند.

«فرهاد فرهودی» افزود: همچنین ۱۰ دستگاه خودرو از هفت ایستگاه آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

رییس سازمان آتشنشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمانشاه: پس از ۲ ساعت تلاش نیروهای آتش‌نشان در نهایت حریق ساختمان مهار بررسی های بعدی برای مشخص شدن علت حریق در حال کارشناسی است.

وی با اشاره به نجات ۲۱ نفر در این حادثه گفت: خوشبختانه با همت نیروهای آتش‌نشان ۲۱ نفر که در طبقات مختلف ساختمان محبوس شده بودند، نجات یافتند.

فرهودی گفت: این افراد توسط آتش‌نشانان به قسمت های بالکن آورده شده و سپس با پله ۳۲ متری از ساختمان خارج شدند.

این مسئول خاطرنشان کرد: متاسفانه در این حادثه ۲ نفر از ساکنان ساختمان نیز جان خود را از دست دادند.

وی افزود: این دو نفر یک زن جوان و یک دختربچه بودند که در همان لحظات اول آتش سوزی در پارکینگ دچار دودگرفتگی و خفگی ناشی از دود شده بودند.

رئیس سازمان آتش‌نشانی کرمانشاه با بیان اینکه شروع آتش سوزی از ۲ طبقه منفی ساختمان بوده است، گفت: به احتمال زیاد آتش سوزی از خودروهای پارک شده در پارکینگ شروع شده و علت دقیق حادثه در حال بررسی است.

وی افزود: در حال حاضر ساختمان آسیب دیده و نیاز به انجام برخی تعمیرات دارد، اما خوشبختانه تخریبی صورت نگرفته است.

برچسب‌ها آتش نشانی آتش سوزی سازمان اورژانس کرمانشاه کشته سوختگی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آتش نشانی آتش سوزی سازمان اورژانس کرمانشاه آتش نشانی آتش سوزی سازمان اورژانس کرمانشاه کشته سوختگی آتش نشانی آتش سوزی آتش نشان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۹۰۷۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حال مساعد مصدومان حادثه تصادف اتوبوس دانش‌آموزان یزدی

طباطبایی در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: همه مصدومان شامل دانش‌آموزان، یک معلم و رانندگان به جز یک دانش آموز و یک راننده در محل، درمان شدند.

وی افزود: در تصادف اتوبوس اسکانیا با تریلر در محور یزد– طبس، ۲۵ کیلومتری رباط پشت بادام ۱۰ نفر مصدوم شدند.

این مسئول گفت: این اتوبوس حامل دانش‌آموزان پسر هنرستان ذکایی یزد و از یزد عازم مشهد مقدس بوده که دارای ۴۹ سرنشین است.

طباطبایی گفت: این حادثه در مجموع ۱۰ مصدوم داشت که حادثه‌دیدگان، سه دانش‌آموز، یک معلم، دو راننده اتوبوس، دو راننده ایسوزو، یک راننده و یک سرنشین تریلر بوده‌اند.

کد خبر 6093928

دیگر خبرها

  • رهاسازی مصدومان دو حادثه سقوط خودرو به دره در باغملک و دزفول
  • حال مساعد مصدومان حادثه تصادف اتوبوس دانش‌آموزان یزدی
  • آتش سوزی کامیون حامل بیسکویت در محور فهرج ـ زاهدان
  • آتش‌سوزی یک باب مغازه در تالش
  • تصادف رانندگی در آزادراه کاشان ـ قم با ۵ کشته و مجروح
  • تمامی مصدومان حادثه واژگونی مینی‌بوس کارگران کاشمر از بیمارستان مرخص شدند
  • آتش‌ سوزی ۲ فروند لنج در چابهار؛ یک نفر فوت کرد
  • امداد رسانی به مصدومان واژگونی مینی بوس در جاده کاشمر به شادمهر
  • حال مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس ایرانی در ارمنستان مساعد است
  • جزییات حادثه واژگونی اتوبوس در اتوبان زنجان