Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، سید عباس موسوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران در جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا در رامسر گفت:سرعت انتقال و ابتلای افراد واکسن نزده به سویه جدید کرونا به نام امیکرون بیشتر است.

او افزود: امیکرون سرعت سرایت پذیری بالایی دارد و در افرادی که واکسن نزده اند ریسک ابتلا و انتقال بیماری بالاتر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران ادامه داد: برای جلوگیری از ورود به پیک جدید باید روی مراکز تجمعی بیشتر توجه کرد و دانش اموزان از حضور غیر ضروری در کلاس‌ها خودداری و با توجه به سرمای هوا و بسته بودن پنجره‌های کلاس مدیران مدارس نسبت به تهویه مناسب اقدام جدی انجام دهند.

موسوی استفاده از ماسک و واکسیناسیون کرونا را همچنان راهکاری مورد تایید برای مقابله با این سویه اعلام کرد و گفت: مازندران در میزان واکسیناسیون افراد در رده‌های اول و دوم کشور جای دارد.

او افزود: تزریق فوری دز سوم واکسن بسیار مهم است و مدیران مراکز بهداشت و درمان شهرستان‌ها باید تمرکز اساسی خود را روی تزریق دز سوم واکسن کرونا قرار دهند.

انتهای پیام / ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سویه جدید کرونا کرونا امیکرون امیکرون در مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۹۰۷۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز فصل نوغانداری در مازندران

معاون بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی مازندران گفت: با آغاز فصل نوغانداری توزیع تخم نوغان در دستور کار قرار گرفت. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، محمد مهدی عباس زاده معاون بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی مازندران اظهار داشت: فصل توزیع تخم نوغان برای پرورش بهاره در استان آغاز شده است.

وی به فرارسیدن زمان توزیع تخم نوغان هیبرید و پرورش بهاره کرم ابریشم اشاره کرد و افزود: از سوم اردیبهشت ماه امسال در استان مازندران رسما فعالیت نوغانداری آغاز شده و تعهد سازمان جهاد کشاورزی تحویل 3 هزار و 400 جعبه تخم نوغان است.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به محدودیت زمان و شرایط پرورش فصل بهار اطلاع رسانی سریع این موضوع از طریق دهیاری‌ها، شوراها، مسوولین مراکز جهاد کشاورزی و کارشناسان برای تحویل و توزیع تخم نوغان به بهره برداران اهمیت دارد.

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی مازندران اعلام کرد: مرکز توسعه نوغانداری استان در شهرستان قائم شهر و مزرعه آهنگرکلا بیشه سر و مراکز جهاد کشاورزی شهرستان بابل  در بخش بندپی شرقی 2 کارگزار و در بخش بابلکنار 3 کارگزار وجود دارد که مراکز تحویل تخم نوغان در استان هستند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • موسوی سومین طلایی مازندران در پیکار‌های انتخابی ووشو جام جهانی
  • تزریق و تلقیح بیش از ۱۶۱ هزار دز واکسن فلج اطفال در همدان
  • آیا تمام مبتلایان به ویروس اچ پی وی به سرطان مبتلا می شوند؟ تفاوت واکسن گارداسیل و پاپیلوگارد
  • ساماندهی رودخانه بابلک از بروز خسارت به یک روستا پیشگیری کرد
  • علائم ورم معده یا گاستریت چیست؟
  • آغاز فصل نوغانداری در مازندران
  • شایع‌ترین اختلالات روانی کرونا و آمار آن
  • آغاز توزیع تخم نوغان در مازندران
  • شایع‌ترین اختلالات روانی در مبتلایان به کرونا را بشناسید
  • بخش عمد‌ه‌ای از سرماخوردگی‌ها کروناست