Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، مجید عرفان‌منش مدیرعامل سازمان پارک‌‎ها و فضای سبز شهرداری اصفهان گفت: هدف از برداشت‌های مکان‌مند مبتنی بر (GIS) اصلاح آمار مرتبط با فضای سبز و در نتیجه کاهش هزینه‌های حفظ و نگهداری فضای سبز شهری است.

وی گفت: از پروژه‌های جاری مرتبط با این هدف می‌توان به برداشت و به‌روزرسانی مکان‌مند فضای سبز مناطق، پروژه اصلاح مرز قطعات فضای سبز و تطبیق آمار پایه با برداشت‌های (GIS) اصلاح آمار پایه فضای سبز بر اساس داده‌های مکان‌مند، برداشت ازبیلت لوله‌های آبیاری فضای سبز مربوط به بعد از امسال برداشت ازبیلت لوله‌های آبیاری فضای سبز مربوط به قبل از سال ۱۴۰۰، پروژه شناسنامه باغات خصوصی، عکس‌برداری هوایی از تمام شهر اصفهان و پروژه برداشت مادی‌ها و انهار شهر اصفهان اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مدیرعامل سازمان پارک‌‎ها و فضای سبز شهرداری اصفهان گفت: با هدف بررسی عملیات تدقیق اطلاعات آماری با مبنای مکان‌مند در فضای سبز و به هنگام سازی اطلاعات این حوزه و نیز همراهی مناطق با پروژه‌های مکان‌مند فضای سبز، جلسه‌ای با حضور مسئولان GIS و فضای سبز مناطق ۱۵ گانه با محوریت سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان برگزار شد.

وی گفت: در این نشست ضمن تاکید بر اهمیت موضوع اطلاعات آماری مرتبط از نقشه‌های GIS، خواستار هماهنگی هرچه بیشتر مسئولان فضای سبز مناطق با واحد GIS مناطق و معاونت برنامه‌ریزی شدیم.

منبع:ایمنا

انتهای پیام

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهرداری اصفهان فضای سبز فضای سبز مکان مند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۹۰۷۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خشکسالی، کشت گل محمدی در خراسان رضوی را ۱۰ درصد کاهش داد

محمد میری معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی خراسان گفت: سطح زیر کشت گل محمدی در خراسان رضوی از هزار و ۳۲۷ هکتار در سال ۱۴۰۱ به حدود یک هزار و ۲۰۰ هکتار در سال ۱۴۰۲ کاهش یافته است.

او با بیان اینکه برداشت گل از اواسط اردیبهشت ماه جاری در مناطق گرمسیر به ترتیب تا سایر مناطق آغاز می‌شود، افزود: پیش‌بینی می‌شود امسال حدود ۲ هزار و ۸۰۰ تن گل محمدی‌تر در استان برداشت شود.

معاون جهاد کشاورزی خراسان رضوی ادامه داد: اکنون در استان تعداد ۲۵ واحد صنایع بزرگ گلاب‌گیری و فراوری گل محمدی و حدود ۳۰۴ واحد سنتی فعالیت می‌کنند.

میری با بیان اینکه میزان اشتغالزایی در طول دوره برداشت گل محمدی حدود ۴۲۰ هزار نفر روز است، بیان کرد: امسال تولید گل محمدی در خراسان رضوی، ۲ هزار و ۸۰۰ تن پیش‌بینی شده است.

او با بیان اینکه حدود ۶۰ درصد گل محمدی تولیدی استان فراوری شده و به تولید گلاب می‌رسد، تصریح کرد: خراسان رضوی از نظر سطح زیر کشت گل محمدی رتبه پنجم در میان سایر استان‌های کشور را دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • اختصاص 800 میلیارد تومان به پروژه های محلات کم برخوردار در بودجه سال جاری
  • برداشت کلزا از مناطق گرمسیری برای اولین بار
  • دمای هوای اصفهان تا ۶ درجه کاهش می‌یابد/بارش رگبارهای بهاری
  • طوفان لحظه‌ای، رگبار و رعدوبرق آسمان اصفهان را فرامی‌گیرد / کاهش ۶ درجه‌ای دما
  • خشکسالی، کشت گل محمدی در خراسان رضوی را ۱۰ درصد کاهش داد
  • کتاب روسازی راه و فرودگاه
  • مکان دقیق مثلث برمودای ایران
  • برداشت گندم از مزارع کرمانشاه آغاز شد
  • آغاز برداشت گل محمدی از فضای سبز شهری قم
  • آغاز برداشت کلزا از مزارع مناطق گرمسیر