Web Analytics Made Easy - Statcounter

حامد جولایی در مجمع عمومی و سالیانه هیات تنیس روی میز کردستان گفت؛ هیات تنیس روی میز اگرچه روبه رشد است اما باید به نسبت پیشینه درخشان آن فعالیتش را بیشتر کند.

به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان؛ حامد جولائی در جلسه مجمع سالیانه هیات تنیس روی میز استان اظهار داشت: تنیس روی میز کردستان روند رو به رشدی را طی می کند اما باتوجه به پیشینه درخشان این رشته در کردستان باید فعالیتش را بیشتر و در سطح استان گسترش دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  حامد جولایی با اشاره به آمار پایین ورزشکاران سازمان یافته در رشته تنیس روی میز افزود: تعداد ورزشکاران این رشته در کردستان قطعا از این عدد بیشتر است اما هنوز ساماندهی نشده‌اند که از هیات های شهرستانی درخواست می کنیم فعالیت خود را بیشتر کنند.   وی ادامه داد: ما زمانی موفق‌تر هستیم که این رشته در تمامی شهرستان‌های ما فعال باشد و در این صورت لیگ استانی را نیز می توانیم برگزار کنیم.   مدیرکل ورزش و جوانان کردستان یادآور شد: با رایزنی های صورت گرفته امیدواریم که بتوانیم تا پایان امسال میزهای تنیس مورد نیاز شهرستان ها را خریداری و در میان آنها توزیع کنیم.    

حضور مربیان کردستانی در بدنه اصلی کادر فنی تیم های ملی تنیس روی میز کشور

رییس فدراسیون تنیس روی میز در مجمع سالیانه هیات تنیس روی میز کردستان بیان کرد؛ جامعه تنیس روی میز کشور حدود ۲۰ هزار نفر عضو دارد که این آمار به دلیل شیوع ویروس کرونا طی ۲ سال اخیر مقداری نوسان داشته است اما امیدواریم بتوانیم تعداد آن را افزایش دهیم.   مهرداد علی قارداشی اظهار داشت: فدراسیون تنیس روی میز سه رویداد مهم جهانی، آسیایی و بین المللی را از فروردین ماه سال آینده پیش رو دارد که مسابقات تیمی قهرمانی جهان در شهر چونگ‌کینگ چین در اواخر فروردین ماه برگزار می شود و تیم ایران هم در این مسابقات حضور خواهد یافت.   وی شرکت در مسابقات کشورهای اسلامی در شهر قونیه ترکیه و بازی های آسیایی چین را نیز از دیگر مسابقات پیش روی این فدراسیون برشمرد و افزود: با مشورت کادر فنی تیم ملی، مسابقات تدارکاتی هم قبل از برگزاری این مسابقات برای ورزشکاران تیم ملی برگزار خواهد شد.   رییس فدراسیون تنیس روی میز در ادامه با اشاره به اینکه هیات تنیس روی میز استان کردستان در کادر مدیریتی فنی فدراسیون افراد تاثیرگذاری را دارد، اضافه کرد: سرمربی تیم ملی بزرگسالان و خردسالان و همچنین مربی تیم ملی بزرگسالان از کردستان هستند و قهرمانان مختلفی در رده های سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان از این استان به تیم ملی کشور دعوت شده اند.   وی یادآور شد: امروز تصمیمات خوبی در مجمع سالیانه هیات تنیس روی میز کردستان گرفته شد و قرار است ۳۰ عدد میز با مشارکت این فدراسیون و اداره کل ورزش و جوانان کردستان به شهرستان های فعال این رشته در استان اختصاص یابد.   مهرداد علی قارداشی افزود؛ رشته تنیس روی میز کردستان مفاخر و قهرمانان بزرگی را پرورش داده است که از جمله آن وجود مربیان و ورزشکارانی همچون جمیل لطف اله نسبی، میدیا لطف اله نسبی و فرشید کوکبی است.   انتهای پیام

 

 

   

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا ورزش و جوانان تیم های ملی جامعه ویروس جهان چین ایران کشورهای اسلامی ترکیه بازی تیم ملی استان کردستان سرمربی تیم ملی اداره کل ورزش و جوانان کردستان سالیانه هیات تنیس روی میز تنیس روی میز کردستان تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۹۰۸۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اشجاری و یزدانی قهرمان تور جهانی تنیس جوانان شدند

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس، آخرین روز رقابت‌های تنیس تور جهانی تنیس جوانان در زمین‌های تنیس آسایش ساری برگزار شد تا تکلیف نفرات برتر هفته نخست مشخص شود. در بخش انفرادی پسران، پارسا اشجاری با نتیجه (۳-۶ و ۱-۶) کیارش حنیفی را برد و قهرمان شد، دانیال مشتاقی‌فر و سام پازوکی نیز مشترکا سوم شدند.

در بخش دختران نیز یاسمن یزدانی با نتیجه (۱-۶ و ۱-۶) هانا سلطانی را مغلوب کرد و عنوان قهرمانی را به نام خود ثبت کرد. کیمیا ثاقب تهرانی و ملینا عباس نیز عنوان سومی مشترک را از آن خود کردند.

در بخش دونفره نیز تیم پارسا اشجاری – کیارش حنیفی با نتیجه ۲-۶ و ۴-۶ از سد مهراد منصوری- بردیا شریفی عبور کردند و در جایگاه نخست ایستادند. در بخش دختران نیز کیمیا ثاقب تهرانی – یاسمن یزدانی با نتیجه ۲-۶ و ۳-۶ مقابل بایلان از ترکیه – هانا سلطانی به برتری رسیدند و قهرمان شدند.
این مسابقات از یکم اردیبهشت ماه در زمین‌های تنیس آسایش مازندران آغاز و امروز با انجام دیدارهای نهایی به پایان رسید. سرداوری این دوره از مسابقات بر عهده مجید گلچین سرداور نشان سفید کشورمان بود و امیر مهذب‌نیا مدیریت بازی‌ها را بر عهده داشت.

کد خبر 6091367

دیگر خبرها

  • اشجاری و یزدانی قهرمان تور جهانی تنیس جوانان شدند
  • اراک قهرمان مسابقات تنیس روی میز منطقه ۵ دانشگاه آزاد شد
  • صعود مدعیان به مرحله نیمه نهایی رقابت‌های تنیس ساحلی
  • برگزاری روز نخست رقابت‌های بین المللی تنیس ساحلی
  • قهرمانی دانشگاه آزاد شیراز در مسابقات تنیس روی میز منطقه یک کشور
  • معرفی نفرات برتر تنیس روی میز پیشکسوتان کشور
  • معرفی نفرات برتر مسابقات تنیس روی میز پیشکسوتان کشور
  • برای کسب سهمیه انفرادی المپیک ناامید نیستیم
  • مسابقات جام رمضان تنیس روی میز بانوان در سمنان پایان یافت
  • قهرمانی دختران تنیس باز ایران در مسابقات زیر ۱۲ سال غرب آسیا