Web Analytics Made Easy - Statcounter

مالک و مدیر عامل باشگاه خوشه طلایی ساوه گفت: وضعیت تیم به گونه‌ای است که انگار طفل سرراهی فوتبال در استان مرکزی است و متاسفانه حمایت هم نمی‌شویم.

به گزارش برنا از اراک ، حسین پرویزی در نشست خبری با اصحاب رسانه افزود: با همکاری و تعامل ۲ جانبه با رسانه‌ها امید داریم تا صدای مظلومیت تیم خوشه طلایی را به گوش مردم ساوه و مسئولان برسانیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: در حوزه فوتبال استعدادهای بسیاری در ساوه داریم و عملکرد این تیم نشان داده که تنها اهل حرف نبوده و توانستیم تیم را از لیگ سه به لیگ دسته یک برسانیم اما در حوزه زیرساختی و مالی مشکلات جدی است.

مالک باشگاه خوشه طلایی ساوه تصریح کرد: اگر تیم خوشه طلایی حمایت نشود، نمی‌تواند به فعالیت خود ادامه دهد و این مهم در حالی است که بسیاری از مسئولان و صنایع وعده حمایت دادند اما در عمل، وعده آنها محقق نشده است.

پرویزی گفت: زمین چمن برای تمرین نداریم در حالی که ظرفیت شهرستان ساوه در حوزه صنایع و درآمدزایی بسیار مطلوب است و یک درصد از درآمد صنایع باید در ورزش هزینه شود.

وی ادامه داد: به منظور پرداخت بخشی از هزینه‌های تیم با وزیر ورزش مکاتبه شد و ایشان دستور و قول مساعد حمایت دادند اما هیچ‌یک از ارگان‌ها از جمله شورای شهر احساس مسئولیتی در مقابل تیم ندارند.

به گفته مالک باشگاه خوشه طلایی، شهر ساوه باید منظر فوتبالی داشته باشد، از ابتدای آغاز فعالیت این تیم، تشکیل تیم پایه هدف‌گذاری شده بود اما تجهیزات و زیرساخت‌های لازم فراهم نیست.

پرویزی گفت: زمین ورزشگاه شهید چمران به تعمیرات اساسی نیاز دارد به طوری که زیر سکوهای استادیوم به محل خواب برای معتادان تبدیل شده است و از اصحاب رسانه انتظار داریم فریادهای این تیم را به گوش مسئولان برسانند.

وی بیان کرد: زمین چمن مصنوعی غیر استاندارد بوده و سبب مصدومیت بازیکنان می‌شود و براساس نظر کارشناسان در هفته تنها یک یا دو بار می‌توان در چمن مصنوعی تمرین کرد.

پرویزی با بیان اینکه تیم خوشه طلایی متعلق به مردم ساوه است، گفت: تابستان امسال با توجه به مشکلات مالی و عدم توان برای ادامه فعالیت، خوشه طلایی در آستانه فروش به مبلغ ۲۰۰ میلیارد ریال بود اما در نهایت از فروش تیم منصرف شدیم زیرا که نام خوشه طلایی به شهر ساوه پیوند خورده است.

مالک باشگاه تیم خوشه طلایی ساوه تصریح کرد: خوابگاه و هتل از دیگر مشکلات زیرساختی تیم خوشه طلایی است که باید فکری اساسی در این زمینه صورت گیرد زیرا که حضور هواداران بسیاری از تیم‌ها سبب رونق گردشگری و اقتصادی در شهر می‌شود.

وی گفت: پس از گذشت سال‌ها پروژه استادیوم ۱۵ هزار نفری ساوه همچنان به سرانجام نرسیده است و این امر تصویر مناسبی برای شهر فوتبال دوست ساوه ندارد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا اصحاب رسانه همکاری و تعامل فوتبال مشکلات زمین درآمد شورای شهر رسانه استاندارد مشکلات مالی گردشگری خوشه طلایی ساوه لیگ دسته 1 فوتبال ایران تیم خوشه طلایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۹۰۸۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهارشنبه اوج فعالیت سامانه بارشی درکرمانشاه/دمای هوا کاهش می‌یابد

محمدعلی زورآوند در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در ادامه استقرار شرایط پایدار در منطقه، تا اواسط وقت فردا (دوشنبه) پدیده قابل توجهی برای جو استان پیش بینی نمی‌شود.

وی افزود: به دنبال این وضعیت، سامانه‌ای بارشی از بعد از ظهر فردا تا شنبه هفته آینده، جو منطقه را تحت تأثیر قرار داده، به تناوب سبب بارندگی همراه با وزش باد، رعد و برق و احتمالاً رگبار پراکنده تگرگ در سطح استان کرمانشاه می‌شود.

مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه تصریح کرد: سامانه مذکور که در روزهای دوشنبه و سه شنبه، بارش‌هایی غالباً به صورت رگبارهای بهاری و بیشتر برای نواحی غربی و جنوبی استان در پی خواهد داشت.

وی ادامه داد: سامانه مذکور از روز چهارشنبه تقویت شده، به تدریج سبب گسترش بارندگی به همه نقاط استان خواهد شد.

به گفته زورآوند دمای روزانه هوا که طی امروز و فردا تغییرات چندانی نخواهد داشت؛ از روز سه شنبه تا پایان هفته بتدریج و بشکلی نسبتاً محسوس کاهش می‌یابد.

کد خبر 6091357

دیگر خبرها

  • آغاز برداشت خوشه‌های طلایی از مزارع کازرون از فردا
  • چهارشنبه اوج فعالیت سامانه بارشی درکرمانشاه/دمای هوا کاهش می‌یابد
  • ۸۰۰ هزار نفر گواهی حفظ را در طرح «زندگی با آیه‌ها» دریافت کردند
  • تفکیک امتیازات 5 مربی در تیم خبرساز
  • پیش بینی تولید بیش از ۸۰۰۰۰ تن محصول گندم از شهر خوشه‌های طلایی
  • فعالیت مدارس استان بوشهر تا ۱۹ اردیبهشت ادامه خواهد داشت
  • معرفی پنجمین سرمربی فصل تیم پرحاشیه!
  • ترجیح آزمایشگاه‌های تشخیص طبی به تعطیلی مراکز تا ادامه فعالیت
  • حماس: فعالیت آنروا باید زیرنظر سازمان ملل ادامه یابد
  • تأکید شهرداری بوکان بر استمرار طرح‌های عمرانی و توسعه فضای‌سبز