Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از  ارومیه، کریم خضری رییس اداره حفاظت محیط زیست اشنویه با بیان اینکه  ۹ متخلف و شکارچی غیرمجاز در  این شهرستان دستگیر شدند اظهار داشت: این تعداد شکارچی در سه عملیات مختلف در حین شکار در زیستگاه‌های  شهرستان اشنویه دستگیر و بە محاکم قضایی تحویل دادە شدند.

وی گفت: ماموران یگان حفاظت اشنویه در نخستین عملیات سه شکارچی متخلف را در ارتفاعات این شهرستان شناسایی و دستگیر کردند که از این افراد لاشە سە قطعە کبک و یک سر خرگوش  بە همراە ادوات شکار از جملە ۲ قبضە اسلحە و ۲ رشتە فشنگدان ضبط و توقیف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس اداره حفاظت محیط زیست اشنویه ادامه داد: در یک عملیات دیگر در حوزه استحفاظی این شهرستان سە نفر شکارچی متخلف دیگر شناسایی و دستگیر شدند که از این افراد نیز ۲ قبضه اسلحه شکاری، تعدادی فشنگ و لاشه ۲ قطعه پرنده فاختە کشف و پرونده آنها جهت رسیدگی به مقامات قضایی ارجاع شد.

خضری افزود: سە نفر شکارچی متخلف دیگر نیز طی روزهای گذشته در جریان شکار در زیستگاه‌های این شهرستان دستگیر شدند که از آنها نیز یک سر خرگوش  بە همراە ادوات شکار از جملە ۲ قبضە اسلحە و ۲ رشتە فشنگدان ضبط و توقیف شد.

وی اضافه کرد: با توجه به بارش برف و فعال شدن شکارچیان غیرمجاز در این شهرستان از شهروندان درخواست می شود در صورت مشاهده هرگونه شکار و زنده‌گیری پرندگان مراتب را با شماره تلفن ۴۴۶۲۶۲۳۱ اطلاع دهند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شکارچیان غیرمجاز محیط زیست اشنویه دستگیر شدند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۹۱۰۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب یک رستوران متخلف در آستانه اشرفیه

 پایگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان (گیل وب‌دا) اعلام کرد: یک واحد صنفی متخلف (رستوران) به دلیل داشتن نواقص متعدد بهداشتی و رعایت نکردن شیوه‌نامه‌های بهداشتی توسط کارشناسان بهداشت محیط و اداره اماکن پلمب شد.

پلمب یک مرکز درمانی غیرمجاز در چوکام 

دکتر احمد لسانی، مدیر شبکه بهداشت و درمان خمام هم از پلمب یک مرکز درمانی غیرمجاز در بخش چوکام این شهرستان خبر داد.

او با اشاره به فعالیت این مرکز ارائه خدمات عمومی پزشکی گفت: در این راستا شبکه بهداشت خمام با همراهی پلیس نظارت بر اماکن عمومی، این واحد متخلف را با اخذ دستور قضایی پلمب کرد.

به گفته مدیر شبکه بهداشت و درمان خمام، برای مدیریت این مرکز درمانی غیرمجاز تشکیل پرونده و به دانشگاه علوم پزشکی گیلان ارجاع شد.

دکتر لسانی از شهروندان خواست در صورت مشاهده مراکزی که به صورت غیرمجاز اقدام به ارائه خدمات پزشکی می‌کنند، موضوع را به شبکه بهداشت و درمان اطلاع رسانی کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • دستگیری دو گروه شکارچی و صیاد غیرمجاز در پلدختر
  • ۲ گروه صیادی و شکارچی غیرمجاز در پلدختر دستگیر شدند
  • شکارچی در عملیات وعده صادق شکار شد
  • چهار حفار غیرمجاز اماکن تاریخی در تربت‌حیدریه دستگیر شدند
  • پیدا شدن لاشه یک قلاده پلنگ در منطقه شکار ممنوع کلیلاق شهرستان فریمان
  • جزئیات کشف لاشه پلنگ در منطقه شکار ممنوع فریمان
  • کشف لاشه یک قلاده پلنگ در منطقه شکار ممنوع فریمان
  • جزییات کشف لاشه پلنگ در منطقه شکار ممنوع فریمان
  • دستگیری شکارچی غیرمجاز در روانسر
  • پلمب یک رستوران متخلف در آستانه اشرفیه