Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم تبریز در مجلس ضمن تشکر از واکسیناسیون عمومی و حضور رئیس جمهور در بین مردم، اقدام برنامه محور و ارائه راه‌کارهای مدون را شرط اساسی موفقیت دولت عنوان کرد.

به گزارش ایسنا، سید محمدرضا میرتاج‌الدینی در جلسه علنی امروز(یکشنبه) مجلس شورای اسلامی ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید ابومهدی مهندس گفت: انتقام سخت و خون بهای این شهیدان، قطع ایادی و سلطه مستکبران و خروج رذیلانه آمریکا در منطقه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این حقیقت با تحقق فرمان امام خمینی(ره) در تشکیل هسته‌های مقاومت و تشکیل بسیج مستضعفین جهان با رهبری داهیانه خمینی زمان، امام خامنه‌ای تحقق خواهد یافت.

رئیس کمیته پارلمانی یمن در مجلس شورای اسلامی ضمن تسلیت و تبریک شهادت سفیر ایران در یمن گفت: نسبت به تعلل عربستان و عوامل اجرایی آنها در انتقال این عزیز به کشور شدیدا اعتراض دارم.

نماینده مردم تبریز در مجلس در مورد عملکرد دولت گفت: چند ماه از عمر دولت سیزدهم می‌گذرد. هر چند که در مدت ۴ ماه، نمی‌توان همه کم‌کاری‌ها و ترک فعل‌های برخی یکجانشینان را جبران کرد. انصافا بعضی کارهای دولت جدید قابل تقدیر است. راحت شدن خیال رهبری و مردم از حفظ سلامت مردم با تأمین و تزریق واکسن کرونا و شروع توفنده و مردمی دولت انقلابی با سفرهای استانی در روزهای تعطیل و حضور در میان مردم و اقدام سریع برای رفع مشکلات حکایت از تلاش شبانه‌روزی و جهادی دارد.

میرتاج‌الدینی اقدام برنامه محور و ارائه راه‌کارهای مدون را شرط اساسی موفقیت دولت دانست و گفت: اکنون نوبت اجرای برنامه‌های مدون برای ایجاد ثبات اقتصادی مثل تعیین تکلیف ارز ترجیحی، حذف رانت‌ها، نظام هدفمندی یارانه‌ها، حامل‌های انرژی، تقویت بازار سرمایه، اصلاح نظام بانکی و حذف سود مرکب بانک‌ها و البته حمایت همه جانبه از تولید و برطرف کردن خودتحریمی‌هاست.

گزارش قابل قبولی در عینیت بخشی به شعار راهبردی سال نمی‌بینیم

وی در پایان تأکید کرد: در جبهه داخلی راه مقابله با تحریم‌های ظالمانه حمایت همه جانبه از تولید و رفع موانع آن است. متأسفانه باید بگویم گزارش قابل قبولی در عینیت بخشی به شعار راهبردی سال نمی‌بینیم. موانع تولید، دست و پای تولید را بسته است. بخشی از موانع مربوط به قوانین است که توسط مجلس باید اصلاح شود و بخشی از مقررات و ضوابط و بخش نامه‌های رنگارنگ دولت است که باید توسط قوه مجریه جدید سریعا اصلاح شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دولت سیزدهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۹۱۰۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقدامات قابل توجه دولت سیزدهم در حوزه مدرسه‌سازی جای قدردانی دارد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،دکتر «علی مطهری» مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان‌غربی، در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان گفت:فعالیت‌های دولت مردمی سیزدهم در موضوع مدرسه سازی جای قدردانی ویژه دارد.

وی افزود:استان آذربایجان‌غربی یکی از استان‌های نیازمند به توجه در موضوع فضای آموزشی است که خوشبختانه با آغاز دولت مردمی سیزدهم و عنایت و توجه ویژه سازمان نوسازی کشور و همچنین استاندار آذربایجان غربی در ۲ سال اخیر یک هزار و ۳۴ کلاس درس به مجموع کلاس‌های درس و فضا‌های آموزشی استان اضافه شده و بیش از یک هزارو ۸۰۰ کلاس درس نیز در حال ساخت است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان‌غربی گفت:نیاز استان آذربایجان‌غربی در موضوع کلاس‌های درس و رسیدن به متوسط کشوری، تعداد ۵ هزار کلاس درس است که امیدواریم با شروع نهضت مدرسه سازی در استان و توجه مسئولین استانی و کشوری، در آینده‌ای نزدیک به این مهم دست یابیم.

وی ادامه داد:مهندس رحمانی از نیرو‌های متعهد و کاربلد استان آذربایجان‌غربی بودند و در زمان حضورشان در سازمان نوسازی مدارس استان، منشأ فعالیت‌ها و برکات مهمی شدند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان‌غربی افزود:امیدواریم مهندس صدقی نیز با روحیه جهادی وارد میدان شده و در مسیر توسعه فضا‌های آموزش و پرورش استان گام بردارد.

مطهری گفت:موضوع تحول در آموزش و پرورش نیازمند ۳ عنصر محتوا، فضای آموزشی و تجهیزات و نیروی انسانی است و برای رسیدن به نقطه آرمانی در این موضوع باید به همه این موارد و عناصر توجه کافی و وافی صورت پذیرد.

در پایان این مراسم، با حضور مدیرکل حوزه ریاست و روابط عمومی سازمان نوسازی مدارس کشور، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار، مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان‌غربی و جمعی از مسئولان و مدیران مرتبط، «پیام صدقی» به عنوان مدیرکل جدید نوسازی، توسعه و تجهیز مداس آذربایجان‌غربی معرفی و از خدمات «قهرمان رحمانی» مدیرکل قبلی این مجموعه تقدیر شد.

دیگر خبرها

  • ببینید | سرکار گذاشتن مردم توسط دولت رئیسی به روایت یک نماینده مجلس
  • آمریکا هزینه سنگینی برای انحراف ذهن و فکر دختران ما داده است
  • بیش از ۱۰ هزار واحد صنعتی به چرخه تولید بازگشتند
  • انتقاد یک نماینده مجلس از سیاست های نادرست ارزی دولت/ کالاهای اساسی با قیمت ۲ تا ۳ برابری به دست مردم می‌رسد
  • اقدامات قابل توجه دولت سیزدهم در حوزه مدرسه‌سازی جای قدردانی دارد
  • عملکرد شوراها قابل دفاع است
  • کالا‌های اساسی با وجود پرداخت ارز ترجیحی با قیمت ۲ تا ۳ برابری به دست مردم می‌رسد
  • نماینده مجلس : موضوع چای دبش را لاپوشانی کردند
  • نماینده مردم زنجان : دولت جدیت لازم برای استفاده از افراد توانمند را نداشت/ مجلس در انتسابات تاثیر منفی گذاشت/ چالش‌هایمان بیشتر خواهد شد
  • نظر دولت رئیسی درباره ریاست مجلس آینده از زبان معاون پارلمانی /کرسی های نمایندگی تهران اهمیت زیادی دارد