Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر محمدرضا صائینی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: هم اکنون ۸۳ بیمار کرونایی در بیمارستانهای این استان بستری هستند که از این تعداد سه نفر مربوط به موارد مثبت روز گذشته است.

وی اضافه کرد: هم اکنون شمار مبتلایان سرپایی و بستری در استان روند نزولی دارد، اما شهروندان زنجانی باید همچنان پروتکل‌های بهداشتی را تا کنترل بیماری مورد توجه قرار دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسوول ادامه داد: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون آمار مبتلایان مثبت سرپایی بر اساس یافته‌های آزمایشگاهی در این استان به رقم ۱۳۵ هزارو ۷۲ نفر رسیده است که ۴۱ مورد آن، آمار روز گذشته را شامل می‌شود.

صائینی افزود: از ابتدای شیوع ویروس کرونا در این استان تاکنون مجموع مبتلایان به این بیماری" تمامی موارد مثبت بر اساس یافته‌های آزمایشگاهی" رقم ۱۴۸ هزارو ۴۳۲ نفر ثبت شده است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان زنجان ادامه داد: طبق گزارشهای اعلام شده از اسفند سال‌ گذشته تاکنون موارد مثبت بستری نیز بر اساس یافته های آزمایشگاهی به تعداد ۱۳ هزارو ۳۶۰ نفر در استان زنجان ثابت شده که ۱۱ هزارو ۵۰۲ نفر از آنان بعد از بهبودی از بیمارستان ترخیص شده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: آمار تجمیعی بیماران بستری در بیمارستان‌های استان زنجان شامل مبتلای قطعی همچنین مشکوک به عدد ۳۶ هزارو ۴۲۵ نفر رسیده است.

برچسب‌ها کرونا دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زنجان فاصله گذاری اجتماعی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرونا دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زنجان فاصله گذاری اجتماعی کرونا دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زنجان فاصله گذاری اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۹۱۱۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاملاً برخلاف مردان؛ زنان بارسلونا باز هم فینالیست اروپا شدند

تیم فوتبال زنان بارسلونا برای چهارمین بار متوالی به فینال لیگ قهرمانان اروپا راه یافت.

به گزارش فارس،‌ تیم فوتبال زنان بارسلونا در دیدار برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل چلسی به برتری 2 بر صفر رسید و راهی فینال شد.

آیتانا بونماتی، بهترین بازیکن سال فوتبال زنان در این مسابقه گلزنی کرد و مورد توجه اسطوره‌های آبی‌اناری‌ها مثل کارلس پویول نیز قرار گرفت.

تیم فوتبال زنان بارسلونا که در 3 سال قبل توانسته 2 بار فاتح اروپا شود، برای چهارمین بار متوالی راهی فینال شد.

در حالی که تیم فوتبال مردان بارسلونا شدیداً با مشکل مالی روبه‌رو و از رقیب خود یعنی رئال مادرید بسیار فاصله گرفته است ولی فوتبال زنان بارسلونا سلطه‌ای فوق‌العاده توانسته بر روی فوتبال اروپا ایجاد کند.

زنان بارسلونا امسال برای پنجمین بار متوالی قهرمان لالیگا خواهند شد و قرار است برای سومین بار نیز فاتح لیگ قهرمانان اروپا شوند.

دیگر دیدار نیمه نهایی فرداشب میان لیون و پاری سن ژرمن برگزار خواهد شد. دیدار رفت با برتری 3 بر 2 لیون به پایان رسیده است.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: دروازه بان فوتبال زنان آمریکا (عکس) فوتبال زنان (عکس)

دیگر خبرها

  • بارسلونا و نشان دادن رگه‌هایی از تیکی تاکا پس از مدت‌ها + عکس
  • عفو بیش از ۱۴۵۰۰۰ زندانی در سال گذشته
  • بهره‌مندی ۱۴۵ هزارو ۸۰۷ زندانی از عفو و نهادهای ارفاقی در سال ۱۴۰۲
  • عفو ۱۴۵ هزارو ۸۰۷ زندانی در سال گذشته
  • تاریخ‌سازی جنگجوی شکست‌ناپذیر؛ 448 روز از آخرین شکست رودری با منچسترسیتی گذشت!
  • واکنش رونالدو به ششمین پیروزی متوالی النصر
  • کاملاً برخلاف مردان؛ زنان بارسلونا باز هم فینالیست اروپا شدند
  • شوکه شدن هواداران الاتحاد از غیبت های متوالی بنزما
  • شوکه شدن هواداران الاتحاد از غیبت‌های متوالی بنزما
  • دومین اجلاس بین المللی ایران و‌ آفریقا؛ بستری برای افزایش صادرات موسسه رازی