Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش صدای ایران ، بعد از گذشت چهار ماه از آغاز تصدی حمید سجادی در وزارت ورزش و در فاصله ۹ ماه باقی مانده تا بازی های آسیایی و پاراآسیایی، ستاد عالی ویژه این دو رویداد تشکیل شد تا تصمیم گیری ها در مورد شرایط کیفی و کمی کاروان اعزامی به چین در قالب این ستاد و توسط اعضای حاضر در آن اتخاذ شود.



اولین جلسه ستاد عالی بازی های آسیایی و المپیک روز گذشته به ریاست وزیر ورزش در محل وزارت ورزش برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سیدرضا صالحی امیری و محمود خسروی وفا روسای دو کمیته ملی المپیک و پارالمپیک همراه با کیکاوس سعیدی و محمد تابع دبیران کل این دو کمیته، پیمان فخری سرپرست کاروان اعزامی به بازی های آسیایی، نصرالله سجادی مشاور رئیس کمیته ملی المپیک، علی رغبتی مدیرکل دفتر برنامه ریزی و نظارت وزارت ورزش، مریم کاظمی پور سرپرست معاونت توسعه ورزش بانوان، سینا کلهر سرپرست معاونت فرهنگی و توسعه ورزش همگانی و امیر حسین مطلبی سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع از افراد حاضر در نشست شنبه بودند.



این نشست در شرایطی برگزار شد که ارائه گزارش اقدامات انجام شده در کمیته ملی پارالمپیک به منظور اعزام کاروان به بازی های پاراآسیایی تمام وقت این نشست را به خود اختصاص داد. بر این اساس مصوب شد که شنبه آینده نشست فوق العاده ای تشکیل شود تا صرفا به بررسی وضعیت کاروان اعزامی به بازی های آسیایی و اقدامات انجام شده برای آن اختصاص پیدا کند.



نوزدهمین دوره بازی‌های آسیایی طی روزهای ۱۹ شهریورماه تا ۳ مهرماه سال آینده به میزبانی هانگژو چین و در ۴۰ رشته برگزار می‌شود.


 
 
 

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: بازیهای آسیایی نشست فوق العاده بازی های آسیایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۹۱۲۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری اردوی تیم تنیس روی میز دختران جوان

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، پینگ پنگ بازان جوان برای رقابت‌های آسیایی میانه و قهرمانی آسیا در ورزشگاه شهید عضدی تهران اردو زدند.
الینا رحیمی، ستایش ایلوخانی و فاطمه یاری تیم اعزامی به این دو رقابت هستند.
این اردو از سوم اردیبهشت آغاز شده و تا زمان اعزام ملی پوشان به آسیای میانه به میزبانی ازبکستان ادامه خواهد داشت.
مسابقات آسیایی میانه ۴ تا ۶ خرداد در قزاقستان برگزار می شود. قهرمان و نایب قهرمان این رقابت ها به مسابقات قهرمانی آسیا می‌روند. رقابت‌های قهرمانی آسیا ۱۰ تیر در چین برگزار می شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • نشست مشترک کارگروه ورزش حزب موتلفه اسلامی و مسئولین کمیته ملی المپیک
  • برگزاری نشست کارگروه ورزش حزب موتلفه و کمیته ملی المپیک
  • اوجاقی:به سمت برگزاری مسابقات ورزشی پایتخت‌های آسیایی می رویم
  • تاریخ برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • برگزاری نخستین جلسه کمیته سرمایه‌گذاری بانک دی در سال جاری
  • در سال ۱۴۰۲ در ورزش خراسان رضوی چه گذشت؟
  • مسابقات آزاد تپانچه نوجوانان؛ احمدی مقام نخست را کسب کرد
  • برگزاری اردوی تیم تنیس روی میز دختران جوان
  • تبعات کاهش تعداد ورزشکاران ایران در المپیک
  • تبعات کاهش تعداد ورزشکاران ایران در المپیک/ کادر سرپرستی کوچک شد!