Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-05-06@22:37:52 GMT

پنجره پرسپولیس باز بسته شد

تاریخ انتشار: ۵ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۹۱۴۰۹

پنجره پرسپولیس باز بسته شد

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، در حالی که دو باشگاه استقلال و پرسپولیس تا روز دوشنبه فرصت دارند تا با ارائه مدارک کنفدراسیون فوتبال آسیا را قانع کنند تا از حذفشان در لیگ قهرمانان آسیا جلوگیری شود، امروز از سوی فیفا در نامه ای به فدراسیون فوتبال اعلام شد که پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه پرسپولیس باز هم بسته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هنوز مهر باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی سرخپوشان بعد از پرداخت مطالبات کالدرون خشک نشده که امروز نامه شکایت اوساگونا بازیکن اسبق سرخپوشان به فیفا به فدراسیون فوتبال ارسال و اطلاع داده شد به دلیل بدهی 90 هزار دلاری این باشگاه به این بازیکن پنجره این باشگاه باز هم بسته شده است.

اوساگونا در لیگ نوزدهم از ذوب آهن به پرسپولیس آمده بود که جدایی اش با حواشی روبرو شد.

پیش از این باشگاه پرسپولیس در تاریخ هفتم مهر اعلام کرده بود پرونده این بازیکن را به دادگاه عالی ورزش ارجاع داده است. کمیته تعیین وضعیت فیفا باشگاه پرسپولیس را به مبلغ 96 هزار دلار محکوم کرده بود اما امروز مشخص شد که درخواست سرخپوشان رد شده است و این باشگاه باید این پول را پرداخت کند.

باشگاه پرسپولیس به تازگی بعد از یک ماه بلاتکلیفی با دو بازیکن تاجیکستانی قرارداد بسته بود و منتظر صدور ITC آنها است که بتوانند به میدان بروند اما امروز اعلام شد که دوباره پنجره این تیم بسته شده و تا زمانی که این پول پرداخت نشود بسته می ماند.

با این شرایط واقعا سوالی که مطرح می شود این است که این باشگاه چطور می خواهد مجوز حرفه ای بگیرد.

منبع: فارس

انتهای پیام/

کد خبر: 1123330 برچسب‌ها پرسپولیس تهران

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: پرسپولیس تهران باشگاه پرسپولیس بسته شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۹۱۴۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

این پرسپولیسی پایان فصل جدا می‌شود

محمد مهدی احمدی مدافع چپ جوان پرسپولیس بعد از درخشش در تیم‌های ملی پایه و همچنین نفت مسجد سلیمان موفق شد نظر یحیی گل محمدی را به خود جلب کند. احمدی با نظر یحیی پرسپولیسی شد ولی نتوانست خیلی فرصت بازی کردن را پیدا کند. او خیلی زود و بعد از یک نیم فصل حضور در پرسپولیس راهی تیم سابقش شد تا برای نفت مسجد سلیمان به صورت قرضی بازی کند. بعد از پایان مدت زمان قرارداد قرضی، احمدی دوباره به پرسپولیس برگشت تا شانسش را برای حضور در ترکیب این تیم امتحان کند.

بنابر روایت خبر ورزشی، تلاش این بازیکن جوان در این خصوص بی فایده بود و یحیی فرصت زیادی به این بازیکن نداد. او تنها در چند بازی به صورت بازیکن جانشین به میدان رفت و در یک بازی هم فیکس بود. با آمدن اوسمار هم شرایط این بازیکن تغییری نکرده و احمدی کمتر مورد استفاده قرار می‌گیرد. به خصوص اینکه در نیم فصل ستاره‌ای مثل عبدالکریم حسن که فوتبالیست بسیار باکیفیتی هم هست، به ترکیب پرسپولیس اضافه شده و علی نعمتی هم روی نیمکت حضور دارد.

قرارداد احمدی با پرسپولیس در پایان فصل به پایان می‌رسد و به احتمال زیاد این بازیکن پرسپولیس را ترک خواهد کرد و به تیمی می‌رود که فرصت بازی کردن را پیدا کند. البته این احتمال هم وجود دارد که احمدی ابتدا با نظر اوسمار و مدیران پرسپولیس قراردادش را با پرسپولیس یک یا دو فصل دیگر تمدید کند و سپس به صورت قرضی راهی تیم دیگری شود.

منبع: خبر ورزشی

tags # پرسپولیس سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • پوستر پرسپولیس با یک بازیکن غیرمنتظره
  • این پرسپولیسی پایان فصل جدا می‌شود
  • اسرائیل شبکه الجزیره را در اراضی اشغالی بست
  • رژیم اسرائیل، شبکه الجزیره را در اراضی اشغالی بست
  • قیمت روغن خوراکی امروز ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • امروز با نیما: ختده سرد
  • خداحافظی بیرانوند با یک عنوان مهم؟ | شماره یک تیم ملی نباید در ۵ بازی باقی‌مانده لیگ گل بخورد وگرنه...
  • بیرانوند نباید در پنج بازی گل بخورد؛ رقابت حسینی و پورحمیدی برای کسب دستکش طلایی
  • رقابت سخت بین حسینی و پورحمیدی برای کسب دستکش طلایی
  • رقابت برای دستکش «طلا» سخت شد/ بیرانوند نباید در ۵ بازی گل بخورد