Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا رضایی صبح یکشنبه در حاشیه اجرای این مانور اظهار داشت: دومین مرحله تمرین سراسری پناهگیری و تخلیه اضطراری ویژه خانه های هلال با شعار ایران آماده به مناسبت ۵ دی سالروز زلزله بم و روز ایمنی در برابر زلزله ساعت ۱۰ صبح در خانه های هلال استان برگزار شد.

وی بابیان اینکه ارتقای آمادگی عمومی برای مواجهه با اثرات زلزله از اهمیت ویژه ای برخوردار است، گفت: با اجرای این مانور ۲۵۰۰ نفر در ۲۵ خانه هلال آموزش های لازم برای هنگام وقوع زلزله را فراگرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی با بیان اینکه آشنایی با نحوه پناهگیری و تخلیه اضطراری در زمان زلزله، انجام عکس العمل های مناسب همراه با حفظ خونسردی و سرعت عمل جهت حفظ جان خانواده ها و افراد جامعه در زمان حوادث از مهم ترین اهداف اجرای این مانور است، افزود: از طریق این مانور می توان آموزش‌های امدادی که اعضای خانه های هلال فرا گرفته اند را بازآموزی، اصلاح و تثبیت کرد.

وی با اشاره به اینکه تمرین پناهگیری و ایمنی، شامل دو مرحله پناه گیری صحیح و خروج از محل از برنامه های این مانور بوده است، عنوان کرد: در پایان نقاط ضعف و قدرت تمرین توسط مربیان بیان و به سوالات افراد پاسخ داده شد.

کد خبر 5384446

منبع: مهر

کلیدواژه: هلال احمر خراسان جنوبی زلزله بیرجند ویروس کرونا بوشهر خطبه های نماز جمعه بارش برف کرمانشاه آمار کرونا گرگان قاسم سلیمانی آتش سوزی واکسن کرونا سانحه تصادف تبریز ایلام لیگ برتر فوتبال ایران خانه های هلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۹۱۶۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امداد رسانی به افراد گرفتار در سیلاب مناطق عشایری سرایان

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای خراسان جنوبی، کاووسی افزود: شب گذشته در پی تماس تلفنی مرکز کنترل و هماهنگی عملیات استان، در مناطق چاه‌های عشایری بغداده سرایان درخواست کمک شد.

وی گفت: بلافاصله دو تیم سیلاب از جمعیت هلال‌احمر شهرستان سرایان و پایگاه شهیدان وطن‌خواه سه‌قلعه به محل اعزام شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی افزود: امدادگران به این ۹ نفر دسترسی پیدا کردند و به منطقه امن انتقال داده شدند.

کاوسی گفت: این عملیات از ساعت ۱۹ شب گذشته آغاز و به دلیل دسترسی دشوار جاده‌ها و مسیر‌های تردد تا پاسی از شب ادامه داشت.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی افزود: تیم‌های امدادی سیلاب هلال احمر سرایان به دنبال هشدار سطح نارنجی هواشناسی در حال آماده باش هستند.

دیگر خبرها

  • وزیر کار : طرح فجرانه کالابرگ الکترونیک همچنان اجرا خواهد شد
  • امدادرسانی به ۵۱۱ نفر در سیل خراسان جنوبی
  • آزمون سراسری برای دانش آموزان مناطق سیل زده تکرار می‌شود
  • کنکور سراسری برای دانش آموزان مناطق سیل زده برگزار می‌شود
  • آزمون کنکور سراسری برای دانش آموزان مناطق سیل زده برگزار می شود
  • تلاش برای نجات ۹ نفر گرفتار در سیلاب شهرستان سرایان ادامه دارد
  • نجات ۹ گرفتار در سیلاب شهرستان سرایان
  • امداد رسانی به افراد گرفتار در سیلاب مناطق عشایری سرایان
  • امداد رسانی به افراد گرفتار در سیلاب سرایان
  • امدادرسانی ارتش به دانش آموزان کنکوری در سیلاب