Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین نیوز

سرهنگ رضا دولتشاهی در خصوص تصادف روز گذشته کارگران در جاده اهواز - خرمشهر که منجر به فوت ۱۰ کارگر و زخمی شدن تعدادی دیگر شد، اظهار کرد: در جاده اهواز - خرمشهر که دیروز شاهد وقوع حادثه‌ای تلخ با ۱۰ قربانی بودیم، به لحاظ ایمنی مشکلی نداریم زیرا دارای خط کشی و علائم راهنمایی و رانندگی است.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، وی، مشکل کنونی این جاده را همانند جاده ایذه-دهدز، کم عرض بودن آن عنوان و بیان کرد: در گذشته افراد بومی از این جاده‌ها استفاده می‌کردند و شاید سال‌های قبل جوابگو بود ولی هم اکنون به دلیل افزایش تردد به دلایلی از جمله: کاروان‌های راهیان نور، همایش بزرگ اربعین حسینی، فعالیت شرکت‌های صنعتی و تولیدی، فعالیت پایانه مرزی چذابه در زمینه صادرات و تجارت، گمرکات و… سبب شده ترددها افزایش چشمگیری داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ دولتشاهی با بیان اینکه به رغم موارد مذکور اما همچنان وضعیت جاده هیچ‌گونه تغییری نداشته است، اظهار داشت: از سال ۱۳۸۹ قراردادهایی به منظور اجرای پروژه‌های راهسازی منعقد شد ولی تاکنون هیچکدام از آنها عملیاتی نشدند.

رئیس پلیس راه خوزستان با اشاره به عملیات خاکریزی در ابتدای جاده اهواز-خرمشهر تصریح کرد: به گفته مسئولان زیربط به دلیل نبود اعتبارهای لازم، پروژه پس از گذشت سال‌های متمادی عملیاتی نشد و شاهد وقوع حوادث تلخ هستیم.

وی، اجرای پروژه راهسازی در محور اهواز-خرمشهر را منوط به عزم و اراده ملی دانست و ادامه داد: حدود ۲۰ روز قبل نکات و هشدارها در خصوص وضعیت جاده‌ها به ویژه این محور در شورای راهبری به استاندار ویژه خوزستان ارائه دادیم زیرا شاهد افزایش چشمگیر حوادث رانندگی هستیم.

به گزارش خبرنگار مهر، وقوع حادثه مرگبار صبح روز شنبه، چهارم دی ماه سال جاری در محور اهواز-خرمشهر از جمله حوادثی است که سبب کشته شدن ۱۰ نفر از کارگران و مصدوم شدن ۱۳ نفر دیگر شد و خانواده‌های زیادی عزادار شدند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: تصادف راهنمایی و رانندگی تین پلیس راه تصادف زنجیره ای جاده اهواز خرمشهر جاده ایذه دهدز جاده اهواز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۹۱۶۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مورایس: با افتخار یکی از شماها شدم

به گزارش "ورزش‌سه"، ژوزه مورایس سرمربی تیم فوتبال سپاهان درباره تغییر دین خود از مسیحیت به اسلام در نشست خبری پس از پیروزی برابر استقلال ملاثانی در اهواز مورد سوال قرار گرفت و در واکنش به آن گفت: می‌دانید که هیچ وقت برای پاسخ دادن به سوال‌های غیرمرتبط مشکلی ندارم. مشکلی ندارم ولی مسئله شخصی من با مسئله حرفه‌ای جداست.

او جملاتش را به این شکل در کنار هم قرار داد و اضافه کرد: چون پرسیدید و کنجکاو هستند، باید بگویم بله. با افتخار مدتی پیش به دین اسلام روی آوردم و یکی از شما هستم. حتی عضوی از خانواده های ایرانی. می‌خواستم آخر فصل درباره این موضوع صحبت کنم، چون مسائل شخصی را در درون خودم نگه می‌دارم. اما چون بیان کردید، بله این حقیقت دارد.

ویدئو: 331140

دیگر خبرها

  • حل مشکل تردد دانشجویان بزرگترین دانشگاه اهواز با ساخت پل عابر پیاده
  • هوای خرمشهر در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس
  • مورایس: با افتخار یکی از شماها شدم
  • دستور لازم برای رفع مشکلات آزاد راه پیامبر اعظم(ص) داده شده است
  • به برکت نگاه اسلام، شاهد ارتقای جایگاه کار و کارگر پس از انقلاب هستیم
  • پیش بینی افزایش دما و وزش باد در آبادان و خرمشهر
  • رشد خوبی را در پروژه‌های نهضت ملی مسکن شاهد هستیم
  • تداوم سیر افزایش دما در آبادان و خرمشهر
  • آغاز برداشت کلزا از مزارع نیشکر خرمشهر
  • پیش بینی روند افزایش دما در آبادان و خرمشهر