Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@00:45:44 GMT

باشگاه پرسپولیس: پنجره بسته نیست

تاریخ انتشار: ۵ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۹۱۶۷۷

باشگاه پرسپولیس: پنجره بسته نیست

برخلاف آنچه در فضای مجازی آمده، باشگاه پرسپولیس اعلام کرد که پنجره نقل و انتقالاتی اش بسته نیست.

به گزارش "ورزش سه"، ساعاتی پیش خبری شوکه کننده برای هواداران پرسپولیس، فضای خبری این باشگاه را تحت تاثیر خود قرار داد. خبر این بود که با صدور حکم کریستین اوساگوآنا، پنجره نقل و انتقالاتی پرسپولیس بسته شده و باوجود پرداخت مطالبات کالدرون، قرمزها همچنان امکان خرید بازیکن نخواهند داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این در حالی است که پنجره سرخپوشان بسته نشده و فیفا شش روز به باشگاه پرسپولیس فرصت داده بود تا این پرونده را رفع و رجوع کنند و حالا باشگاه پرسپولیس نیز اعلام کرده که پنجره نقل و انتقالاتی باز است.

 

در بیانیه پرسپولیس آمده: «باشگاه هیچ اعلام جدیدی را از فیفا دریافت نکرده است و تنها یک نامه از وکیل ایشان دریافت شد که خواهان پرداخت طلب موکل خود از سوی باشگاه پرسپولیس شده است.»

پرسپولیس تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پرسپولیس تهران باشگاه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۹۱۶۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک یک میلیارد ریالی خیّر سلامت به بیمارستان شهید بهشتی سبزوار

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مدیر بیمارستان امداد و سوانح شهید بهشتی سبزوار گفت: بخش های درمانی این بیمارستان در سالیان اخیر بهسازی شده بود اما تعویض نشدن در پنجره های آهنی و قدیمی بخش های جراحی عمومی و جراحی ارتوپدی، منجر به ناخرسندی مصدومان و همکارانی بود که در این مرکز به خدمت مشغول بودند.

  سیدمحمد میری امروز در جمع خبرنگاران افزود: به دنبال بازدید خیر نیک اندیش حوزه سلامت حاج حسن سعادت منش از این بیمارستان، وی همه هزینه اصلاح و تعویض در و پنجره های فرسوده بیمارستان را پذیرفت و با اختصاص یک میلیارد ریال به این امر خداپسندانه، تمام در و پنجره های این مرکز تعویض و یا به صورت استاندارد اصلاح شد.   بیمارستان امداد و سوانح شهید بهشتی سبزوار با قدمتی بیش از نیم قرن با ۱۲۰ تخت بستری، علاوه بر ارائه خدمات بخش سوانح و تصادفات، خدمات درمانی مختلفی را به بیماران ارائه می دهد.   دانشگاه علوم پزشکی سبزوار با بیش از هزار و ۱۰۰ تخت بیمارستانی در قالب ۶ بیمارستان، ۴۵ مرکز خدمات جامع سلامت فعال، ۳۱ پایگاه شهری و یک پایگاه روستایی و ۱۹۵ خانه بهداشت به بیش از نیم میلیون نفر جمعیت شهرستان‌ های سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب، داورزن و ششتمد خدمات بهداشتی و درمانی می‌ دهد.   سبزوار در ۲۳۰ کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.

دیگر خبرها

  • عظیم‌ترین پنجره شیشه‌ای رنگی جهان رونمایی شد
  • ساخت عظیم‌ترین پنجره شیشه‌ای رنگی جهان تمام شد
  • توزیع کتب درسی براساس محل تحصیل دانش آموزان
  • ثبت سفارش کتاب‌های درسی از امروز ۵ اردیبهشت
  • بیانیه پرسپولیس علیه شایعات نقل و انتقالاتی
  • هوش مصنوعی گوگل روی موبایل کارآمدتر می‌شود
  • پنجره‌ای رو به شفافیت
  • بومی سازی قالب پنجره
  • کمک یک میلیارد ریالی خیّر سلامت به بیمارستان شهید بهشتی سبزوار
  • لیست غیرممکن اوسمار در پنجره تابستانی