Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-05-01@01:00:31 GMT

گوشی‌های اقتصادی هایسنس رسماً وارد ایران شد

تاریخ انتشار: ۵ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۹۱۸۰۳

گوشی‌های اقتصادی هایسنس رسماً وارد ایران شد

فرارو- شرکت تسک میران که پیش از این با واردات محصولات شیائومی شناخته می‌شد، روز شنبه ۴ دی ماه، در نشستی خبری که با حضور مدیران این شرکت و اصحاب رسانه برگزار شد، از قرارداد همکاری خود با «هایسنس» برای واردات گوشی‌های هوشمند این برند به بازار کشور خبر داد.

به گزارش فرارو، شرکت چینی هایسنس Hisense که اغلب با تولیدات لوازم خانگی و به ویژه تلویزیون‌های هوشمند خود شناخته می‌شود، در سال‌های اخیر توجه ویژه‌ای به بازار گوشی‌های هوشمند داشته و با دنبال کردن سیاست صرفه جویی در هزینه‌های تولید، توانسته گوشی‌های مقرون به صرفه‌ای را روانه بازار‌های جهانی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شرکت تسک میران نیز با تمرکز بر همین قابلیت، کیفیت و قیمت‌های مقرون به صرفه، همکاری با این شرکت را در دستور کار خود قرار داده و بدین ترتیب نام خود را به عنوان اولین وارد کننده رسمی گوشی‌های هوشمند هایسنس به ایران، ثبت کرد.

شرکت تسک میران در قدم اول چهار گوشی هایسنس را وارد بازار ایران خواهد کرد که این دستگاه‌ها از جمله تولیدات جدید این برند چینی در سال جاری میلادی است. این گوشی‌ها عبارت‌اند از گوشی هایسنس‌ای ۳۰ لایت (Hisense E30 Lite)، گوشی هایسنس‌ای ۵۰ (Hisense E50 Lite)، تلفن هوشمند هایسنس‌ای ۵۰ لایت (Hisense E50 Lite) و پرچم‌دار گوشی‌های سال ۲۰۲۱ با نام هایسنس اچ ۵۰ لایت (Hisense H50 Lite).

ساده‌ترین گوشی، E30 Lite است که با یک گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت حافظه‌ داخلی، دوربین اصلی ۲+۱۳ مگاپیکسلی، نمایشگر ۶.۵ اینچی و باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی روانه بازار خواهد شد. اما گران‌ترین گوشی، مدل H50 Lite است که به پردازنده‌ Unisoc Tiger T610 مجهز شده و از ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه‌ داخلی پشتیبانی می‌کند. نمایشگر این گوشی هوشمند نیز یک پنل ۶.۵ اینچی اچ دی پلاس است و ماژول دوربین چهارگانه ۲+۲+۵+۴۸ مگاپیکسلی و باتری ۵۱۰۰ میلی‌آمپر ساعتی از دیگر مشخصات آن به شمار می‌آیند. نکته قابل توجه در خصوص این گوشی‌ها بنا به گفته مرتضی درویش، مدیر بازاریابی و فروش شرکت تسک میران، محدوده قیمتی «زیر ۲ میلیون تومان تا زیر ۴ میلیون ۵۰۰ هزار تومان» است که می‌تواند این دستگاه‌ها را قیمت‌هایی کاملاً رقابتی در دسترس قرار دهد.

رویا منتظری، مدیر عامل شرکت تسک میران نیز در خصوص این توافق جدید با شرکت هایسنس، بر افق طولانی مدت همکاری با این شرکت جهت واردات محصولات متنوع‌تر و همچنین توسعه خدمات پس از فروش به جهت حمایت دائمی از مشتریان تأکید کرد. علی طاهری، مدیر خدمات پس از فروش این شرکت نیز در همین راستا به فرارو گفت: گوشی‌های جدید با گارانتی ۱۸ ماهه و خدمات پس از فروش ۵ سال به دست مشتریان خواهد رسید و این شرکت با بیش از ۳۰ نمایندگی در سراسر کشور، از مشتریان خود پشتیبانی خواهد کرد.

منبع: فرارو

کلیدواژه: هایسنس گوشی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۹۱۸۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نام جدید باشگاه استقلال رسماً مشخص شد

آفتاب‌‌نیوز :

روابط عمومی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس اعلام کرد مدیرعامل گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس با تبریک دهم اردیبهشت روز ملی خلیج فارس، از تغییر نام استقلال به «استقلال خلیج فارس» خبر داد.

 دکتر علی عسکری با اشاره به اینکه پسوند «خلیج فارس» نقطه اشتراک تمامی شرکت‌های گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس است، گفت:"بر اساس همین سیاست، در راستای حفظ وحدت رویه، سیاست حاکمیت شرکتی و همچنین روز مبارک خلیج فارس، بر اساس تصمیم مالکان جدید تیم محبوب استقلال، به تیم استقلال خلیج فارس تغییر می‌یابد. "

وی تصریح کرد: این اقدام، گامی مهم برای اصلاح ساختار‌های اقتصادی، سودده کردن این باشگاه، حرکت استقلال خلیج فارس در تراز جهانی و ان‌شاءلله کسب توفیقات در شأن این تیم در عرصه‌های بین‌المللی است.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • گوشی هوشمند به "کنترل تلویزیون" تبدیل می‌شود
  • شوآف «خودرو‌های برقی» در ایران
  • محصولات سبز نفت سپاهان امسال وارد بازار می‌شوند
  • گوشی های محبوب میان رده سامسونگ در بازار ایران
  • واردات ۵۰۰ هزار گوشی تلفن همراه در یک ماه
  • هم زمان با حضور شرکت جک در نمایشگاه خودرو پکن: 2 خودرو جدید کرمان موتور که امسال وارد بازار ایران می شوند مشخص شدند (+عکس ،اسامی و مشخصات)
  • نام جدید باشگاه استقلال رسماً مشخص شد
  • ۸۵ درصد نمایندگان پست با گوشی هوشمند توزیع مرسوله می‌کنند
  • کتاب «نقش ما» وارد بازار نشر شد
  • پتانسیل بازار آفریقا برای خودروهای اقتصادی سایپا