Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-03@14:45:15 GMT

بهترین برندهای فن کویل در ایران

تاریخ انتشار: ۵ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۹۲۰۰۹

بهترین برندهای فن کویل در ایران

دستگاه فن کویل به عنوان یکی از اجزای سیستم‌ های تهویه مطبوع از یک مبدل حرارتی، یک فن و بدنه تشکیل شده است و برای دمیدن هوای سرد یا گرم در ساختمان‌ های اداری، تجاری، صنعتی، مسکونی، کارخانه‌ ها، بیمارستان‌ ها و غیره مورد استفاده قرار می‌ گیرد و از لحاظ نوع نصب در محل و شکل ظاهری در انواع سقفی، زمینی، دیواری و کاستی تولید می‌ شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دستگاه فن کویل به عنوان یکی از اجزای سیستم‌ های تهویه مطبوع از یک مبدل حرارتی، یک فن و بدنه تشکیل شده است و برای دمیدن هوای سرد یا گرم در ساختمان‌ های اداری، تجاری، صنعتی، مسکونی، کارخانه‌ ها، بیمارستان‌ ها و غیره مورد استفاده قرار می‌ گیرد و از لحاظ نوع نصب در محل و شکل ظاهری در انواع سقفی، زمینی، دیواری و کاستی تولید می‌ شود. بهترین کاربرد فن کویل‌ ها این است که کنترل دمای هوای هر فضا را به صورت جداگانه انجام می‌ دهد. شروع یا توقف فعالیت فن کویل با استفاده از ترموستات یا از طریق کلید روشن خاموش به صورت دستی انجام می‌ شود‌. امروزه برندهای خارجی و داخلی زیادی مانند فن کویل تیکا در زمینه تولید این تجهیزات فعال هستند. در این مقاله قصد داریم درباره مزایای فن کویل،  فن کویل تیکا و بهترین برندهای تولید کننده فن کویل صحبت کنیم.

 

فن کویل چیست و چه مزایایی دارد؟‌

فن کویل یکی از پر کاربردترین تجهیزات و مبدل‌‌ های حرارتی در سیستم‌ های تهویه مطبوع است که ساختار مکانیکی ساده‌ و اجزای محدودی دارد. این دستگاه با توجه به ابعاد و بازدهی که دارد، محیط‌ های گوناگون را با مساحت‌ های مختلف پوشش می‌ دهد.‌ در فصل تابستان وقتی آب سرد تولید شده به وسیله چیلر از روی کویل سرمایشی عبور می‌ کند، جریان هوای خنک وارد محیط می‌ شود و بر عکس در فصل زمستان با عبور آب گرم تولید شده در موتورخانه یا پکیج از روی کویل گرمایشی، جریان هوای گرم وارد محیط می‌ شود‌. مهمترین مزایای فن کویل شامل صرفه جویی در مصرف انرژی، اشغال فضای کم، سرمایش و گرمایش همزمان، کاربری راحت، امکان تنظیم دمای اتاق‌ ها به صورت جداگانه، توزیع مناسب دما و جلوگیری از انتشار آلودگی هوا بین اتاق‌ ها است.

فن کویل تیکا بهترین برند فن کویل

فن کویل تیکا یکی از برندهای معروف موجود در بازار ایران است که توسط کمپانی تیکا به عنوان یکی از برترین برندهای تولید کننده سیستم‌ های تهویه مطبوع جهان تولید می‌ شود. شرکت هورسان نمایندگی انحصاری برند تیکا در ایران است. فن کویل تیکا با ظرفیت‌ های مختلف و در مدل‌ های دیواری، زمینی، کاستی یک طرفه و دو طرفه تولید می‌ شود. تنوع بالا، طراحی باریک و جمع و جور، نداشتن نشتی، میزان لرزش و صدای کم، ظرفیت هوادهی بین 200 الی 1400 cfm، داشتن پنل زیبا و دکوراتیو، بالا بودن سطح انتقال حرارت در کویل‌ها، تعمیر و نگهداری آسان، دارای قابلیت متصل شدن به کانال هوای تازه، دارای فین روکش‌ دار برای جلوگیری از زنگ زدن و خوردگی در محیط‌های مرطوب و غیره از مهمترین ویژگی‌ ها و قابلیت‌ های فن کویل تیکا به شمار می‌ روند‌. در فن کویل تیکا از بهترین الکتروموتورها استفاده شده و دارای ریموت کنترل است. برای نگهداری از سیستم فن کویل تیکا باید به صورت سالیانه فیلترهای آن را مورد بررسی قرار دهید و در صورت نیاز شستشو دهید تا از وارد شدن فشار به دستگاه جلوگیری شود‌. برای افزایش طول عمر این فن کویل علاوه بر فیلتر باید بخش فن، سینی و کویل را نیز بررسی کنید‌.

فن کویل CMT

برند CMT یکی از بهترین برندهای فن کویل در ایران است. که توسط شرکت آساتهویه ارائه میشود. شرکت آسا تهویه یکی از قدیمی ترین و با تجربه ترین شرکت های فعال در زمینه واردات، تولید و ارائه خدمات در زمینه تهویه مطبوع است که سابقه درخشانی دارد و پروژه های بزرگ را به سرانجام رسانده است.

فن کویل ساراول

یکی دیگر از برندهای پرطرفدار تولید کننده فن کویل برند ساروال است. این شرکت ایرانی فعالیت خود را در زمینه تولید و فروش این محصول از سال 1336 آغاز کرد و سال‌هاست که تولیدات خود را در بازار ایران عرضه می‌کند. توجه داشته باشید که فن‌ کویل‌ های ساراول در هنگام کار کردن سر و صدای زیادی تولید می‌ کنند. در زمان خرید این تجهیزات به این نکته توجه داشته باشید.

فن کویل گرین

یکی دیگر از برندهای خارجی پرطرفدار فن کویل در بازار ایران فن کویل گرین است که در مدل های سقفی، کاستی، زمینی و توکار عرضه می‌ شود. تمام محصولات این برند از جمله فن کویل دارای ده سال خدمات پس از فروش و دوازده ماه گارانتی هستند. کیفیت و کارایی بالا، قدرت هوادهی، کارایی مطلوب و ظرفیت هوادهی بین 300 تا 1200 cfm از مهم‌ترین ویژگی‌ های فن کویل‌های گرین به شمار می‌ رود.

فن کویل آذر نسیم

یکی از مطرح‌ ترین برندهای تولید کننده فن کویل در ایران فن کویل آذر نسیم است. شرکت آذر نسیم فن کویل های خود را در دو مدل زمینی و سقفی با استفاده از جدیدترین فناوری ها و تکنولوژی های روز دنیا تولید می کند. هوادهی بین 200 تا 1000 cfm، مصرف کم انرژی، بدنه مقاوم و راندمان و کارایی بالا از مهم‌ترین مزایای فن کویل آذر نسیم محسوب می شود‌. شرکت آذر نسیم فن کویل های با کیفیت خود را با 12 ماه گارانتی به فروش می‌ رساند.

خرید فن کویل تیکا از سایت شرکت هورسان توان پسند

برای خرید فن کویل تیکا یکی از بهترین برندهای تولید فن کویل می‌ توانید به سایت شرکت هورسان توان پسند با آدرس اینترنتی https://tahviehoorsan.com/ مراجعه کنید. این شرکت در زمینه تامین انواع مختلف تجهیزات تهویه مطبوع دارای ده سال سابقه درخشان است و خدمات گسترده‌ای به مشتریان خود ارائه می‌ دهد. مهندسان کار آزموده و با تجربه شرکت هورسان توان پسند در زمینه مشاوره، طراحی، اجرا‌، راه‌اندازی و نصب سیستم های تهویه مطبوع دارای مدرک پایه یک هستند. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره قیمت و کیفیت فن کویل های ارائه شده توسط این شرکت می توانید با شماره تلفن های موجود در این سایت تماس برقرار کنید و با افراد متخصص مشاوره داشته باشید. یکی از ویژگی‌ های جذاب مجموعه هورسان توان سپند آن است که همیشه رضایت مشتری را در اولویت قرار داده و تلاش می‌ کند تا بهترین خدمات را به آن ها ارائه دهد. شما با مراجعه به سایت این شرکت می‌ توانید به خوبی توضیحات مربوط به محصول مد نظر خود را بخوانید و با قیمت مناسب آن را خریداری کنید. 

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: ترین برندهای تولید تهویه مطبوع بهترین برندهای تولید کننده بهترین برند فن کویل فن کویل فن کویل فن کویل ها آذر نسیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۹۲۰۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خرید محصول، بهترین کمک به دانش‌بنیان‌ها است

نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: قولی از سوی اعضای شورای اسلامی شهر و شهرداری به شرکت‌های دانش‌بنیان داده شد مبنی بر اینکه سعی می‌کنیم از خدمات تمام این افراد در طول سال استفاده کنیم و منجر به یک‌سری قرارداد شود؛ بی‌شک خرید محصولات این شرکت‌ها بهترین کمک را به آن‌ها است.

سیدامیر سامع با حضور در غرفه خبرگزاری ایمنا در دومین نمایشگاه حمل‌ونقل دانش‌بنیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: نمایشگاه دوم با موضوع فناوری‌های جدید با حضور شرکت‌های دانش‌بنیان در حوزه حمل‌ونقل شهری و بیشتر با موضوعات مدیریت هوشمند ترافیک شهرها، حمل‌ونقل پاک و خودروهای هیبریدی است.

وی افزود: روش خوبی از قبل در حوزه حمل‌ونقل شهرداری پیشنهاد شد تا کسانی که محصولی داشتند، آن را معرفی کنند که در این راستا در یک کمیته ارزیابی ۲۰ شرکت که خدمات و محصولاتشان آماده استفاده است، شناسایی شدند.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: قولی از سوی اعضای شورای اسلامی شهر و شهرداری به شرکت‌های دانش‌بنیان داده شد مبنی بر اینکه سعی می‌کنیم از خدمات تمام این افراد در طول سال استفاده کنیم و منجر به یک‌سری قرارداد شود؛ بی‌شک خرید محصولات این شرکت‌ها بهترین کمک را به آن‌ها است.

سامع با بیان اینکه مدیریت شهری می‌تواند زمینه را برای معرفی، اطلاع‌رسانی و ترویج مباحث مربوط به محصولات را فراهم کند، همچنین در استفاده این محصولات پیشتاز و پیشگام باشد، ادامه داد: بخشی دیگر شرکت‌هایی هستند که ایده جدید دارند، اما هنوز به محصول قابل استفاده‌ای نرسیده است، بنابراین مقرر شد با یک مدل حمایت از ایده‌ها و با همکاری شهرک علمی تحقیقاتی از آن‌ها نیز استفاده شود.

کد خبر 749867

دیگر خبرها

  • گزیده‌های نفتی هفته
  • دستاورد ۵میلیارد یورویی اکسپو ایران
  • خرید محصول، بهترین کمک به دانش‌بنیان‌ها است
  • از افزایش تراز آب دریاچه ارومیه تا آغاز تولید بنزین از متانول
  • مردم این کشورها کُشته مُرده بستنی ایرانی هستند
  • افزایش ۲۱درصدی تولید نفت ایران در خلیج فارس
  • تولید سالانه ۴۰۰ هزار اکسل خودرو در واحد صنعتی دانش بنیان چهارمحال و بختیاری
  • حضور تجار در «ایران اکسپو»بهترین پاسخ به ناامن جلوه دادن کشوربود
  • آیین امضای تفاهم‌نامه‌های مطالعه طرح‌های توسعه ۱۶ میدان گازی/ بخش دوم
  • آیین امضای تفاهم‌نامه‌های مطالعه طرح‌های توسعه ۱۶ میدان گازی/ بخش نخست