Web Analytics Made Easy - Statcounter

«غلامرضا رشیدی» روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: متاسفانه سرقت‌ها در حال افزایش است و سرعت سارقان خطوط مخابرات نسبت به تعمیر،  بازسازی و جایگزین کردن تجهیزات بیشتر، این اقدام باعث بروز مشکلاتی زیادی از نظر منابع  برای شرکت و نارضایتی مشترکان شده است.

او با بیان اینکه در همه شهرستان‌های استان سرقت تجهیزات و خطوط مخابرات وجود دارد، اظهار کرد: بیشترین سرقت در شهرستان کرمانشاه اتفاق می‌افتد و محله‌ایی نداریم طی این دو سال حداقل یکبار تجهیزات و کابل‌های آن سرقت نشده باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رشیدی با اشاره به اینکه  بیشتر کابل‌های تلفن، لوله و کله‌های پست و تجهیزات کابلی حوضچه‌های مخابرات سرقت می‌شود، یادآور شد: سارقان بیشتر مواقع تابلوها، لوله و کله پست‌ها  را تخریب و یا حتی آتش می‌زنند، که تعمیر و نوسازی آنها چند هفته زمان می‌برد و این امر بدلیل قطع خطوط تلفن، نارضایتی بیشتر مشترکان را به همراه دارد.

وی تاکید کرد: روزانه بطور میانگین شرکت مخابرات خرابی ۶۰۰ تا ۷۰۰ خط تلفن را تعمیر و پس از آن سالم تحویل مشترکان می‌دهد که بیشتر این خرابی‌ها ناشی از سرقت سیم خطوط تلفن است.

مدیر شرکت مخابرات کرمانشاه گفت: افزایش سرقت تجهیزات و خطوط شرکت مخابرات و هزینه جایگزینی، بازسازی و تعمیر آنها موجب شده این شرکت در رسیدگی به دیگر خدمات و امور خود کُند عمل کند و یا با کمبود منابع مواجه شود.

رشیدی ادامه داد: برای جلوگیری از سرقت دوباره تاسیسات و تجهیزات با مشارکت و کمک مردم، اطراف لوله و کله پست‌ها را بتن، گچ و سیمان کرده و ارتفاع کابل‌ها را بالاتر بردیم ضمن اینکه در برخی محلات که سرقت زیاده برای جلوگیری از سرقت مجدد،  کابل‌ها را از روی پشت بام‌ منازل که غیر استاندارد است عبور دادیم و یا حتی در برخی از مجتمع تابلو پست‌های توزیع را داخل مجتمع‌های ساختمانی قرار دادیم.

وی همچنین از خستگی کارکنان شرکت مخابرات در تعمیر و بازسازی و وصل چند باره تجهیزات و تاسیسات سرقت شده خبر داد و افزود: در این ۲ سال برغم شرایط کرونایی یک روز نبوده که کارکنان این شرکت تعطیل باشند چون همیشه در حال ارایه خدمات بوده و وقتی می‌بینند کابلی که وصل کردند دوباره سرقت شده،  خستگی به تن آنها می‌ماند.

مشترکان مخابرات به محض قطعی تلفن با سامانه ۲۰۱۱۷ تماس بگیرند

مدیر شرکت مخابرات کرمانشاه در ادامه یکی از عوامل تاخیر در وصل مجدد،  تعمیر خرابی تلفن مشترکان را دیر اعلام کردن سرقت یا خرابی خطوط تلفن به این شرکت اعلام کرد و گفت: تا زمانی مشترکان قطعی تلفن خود را اعلام نکنند، شرکت مخابرات از قطعی تلفن آنها مطلع نمی‌شود چون خطوط تلفن مانند شبکه برق نیست که با قطع شدن آن در سامانه قابل رصد باشد یا زود مشخص شود، بنابراین مشترکان حتما باید در سامانه ۲۰۱۱۷ قطعی و یا خرابی تلفن را ثبت سامانه‌ای کنند، تا هر چه سریعتر به وضع آن رسیدگی شود.

استان کرمانشاه با ۲ میلیون نفر جمعیت در ۱۴ شهرستان، ۳۴ شهر، ۸۶ دهستان و ۲ هزار و ۵۹۵ آبادی دارد و ۲.۴ درصد جمعیت کشور در این استان ساکن هستند که از این تعداد ۷۵ درصد در نقاط شهری و ۲۵ درصد در نقاط روستایی زندگی می‌کنند.

برچسب‌ها سرقت مشارکت های مردمی انتظامی شرکت مخابرات استان کرمانشاه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سرقت مشارکت های مردمی انتظامی سرقت مشارکت های مردمی انتظامی شرکت مخابرات استان کرمانشاه شرکت مخابرات خطوط تلفن کابل ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۹۲۰۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نشست تعاملی مدیران شرکت ملی انتقال گاز ایران و مخابرات منطقه خوزستان

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین: نشست مدیران شرکت مخابرات و مدیران شرکت گاز ایران در مخابرات منطقه خوزستان با حضور مهندس امامی مدیر کل فروش تجاری شرکت مخابرات ایران، مهندس جنگجو مدیرکل طراحی شرکت ارتباطات سیار، فلاح زاده مدیر مخابرات منطقه خوزستان، معاونین و مدیران حوزه‌های شبکه ارتباطات سیار و تجاری و امور مشتریان مخابرات منطقه خوزستان و جمعی از مدیران واحدهای مختلف شرکت ملی انتقال گاز ایران در محل سالن ویدئو کنفرانس شهید قاسم سلیمانی مخابرات خوزستان با هدف گسترش همکاری‌ها در زمینه‌های مشترک و ارتقای سطح خدمات از حالت عادی به سرویس زیرساختی و حیاتی برگزار شد و درخصوص افزایش همکاری و ایجاد بستر امن و پایدار و تأمین و پشتیبانی نیازهای ارتباطات مخابراتی با استفاده از زیرساخت‌های پایدار مخابرات شبکه فیبر نوری و بهره‌مندی از خدمات نوین ارتباطی و همچنین توسعه پوشش شبکه های ارتباطی با توجه به ضرورت تأمین نیازمندی‌های حیاتی انتقال گاز در حوزه تکنولوژی‌های نسل جدید در واحدهای مختلف شرکت انتقال گاز ایران در استان‌های خوزستان، لرستان، ایلام و کهگیلویه و بویر احمد به بحث و گفت وگو پرداختند.

مدیر مخابرات منطقه خوزستان در این نشست بر هرگونه همکاری و تعامل دوجانبه جهت تأمین نیازهای ارتباطی واحدهای شرکت انتقال گاز مستقر در استان خوزستان اعلام آمادگی کرد

در این جلسه، در خصوص ارائه امکانات و پوشش ارتباطی از طریق سرویس تانوما به مجتمع مسکونی شرکت گاز در شهرهای میانکوه امیدیه و اهواز مورد بررسی قرار گرفت و تصمیماتی نیز اتخاذ شد.

در ادامه این نشست حاضرین به بیان دغدغه‌ها و مشکلات موجود در حوزه‌های مربوطه و ارائه راهکارها و پیشنهادات برای رفع موانع و افزایش همکاری و تعامل فی مابین پرداختند.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901150

دیگر خبرها

  • برگزاری نشست تعاملی مدیران شرکت ملی انتقال گاز ایران و مخابرات منطقه خوزستان
  • انهدام باند سارقین تاسیسات مخابرات رودبار جنوب
  • باند سارقین تاسیسات مخابرات رودبار جنوب منهدم شد
  • ۲۱۰۰ اتوبوس در خطوط تهران فعالیت می‌کنند + فیلم
  • امینکو تامین کننده کلیه تجهیزات تاسیساتی
  • برگزاری ماراتن کنکور در کرمانشاه با پیشتازی بانوان
  • ۲۰ دوربین پلاک خوان برای نخستین بار در زابل نصب می‌شود
  • هشدار توانیر به مشترکان پرمصرف برق/ با استفاده از کولرگازی منتظر قبض نجومی باشید
  • کنترل هوشمند ترافیکی شهر زابل
  • افزایش ۲.۵ درصدی مشترکان برق