Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-03@09:23:14 GMT

مرگ چهار بازیکن فقط در سه روز (عکس)

تاریخ انتشار: ۵ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۹۲۱۴۴

مرگ چهار بازیکن فقط در سه روز (عکس)

سه فوتبالیست عرب در سه کشور مختلف ظرف تنها 4 روز جان خود را از دست دادند.

به گزارش "ورزش سه"، مرگ ورزشکاران در زمین مسابقه از اتفاقات تلخ و غیرقابل فراموشی است که تا مدت ها ذهن هواداران فوتبال را به خود درگیر می کند. اتفاقاتی که با مرگ مارک ویوین فو بازیکن تیم ملی کامرون در جام کنفدراسیون و در سال 2003 در یاد بسیاری از علاقه مندان به این رشته بقای مانده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

اما نکته عجیب طی چند روز گذشته، مرگ 3 بازیکن فوتبال ظرف تنها 4 روز و در کشورهای عربی منطقه بوده است. اتفاقی که جامعه ورزشی را به شوک بزرگی فرو برد. ملیت این 3 بازیکن یا یکدیگر متفاوت بود که در مسابقات لیگ، رقابت های نیمه حرفه ای و آماتور در پست های مختلف و در زمین های متفاوت به میدان رفتند اما تنها وجه اشتراک آنها مرگ بر اثر ایست قلبی بوده است.

 

نوار مرگ بازیکنان عربی با درگذشت مخلد الرقادی عمانی آغاز شد. بازیکن 29 ساله باشگاه مسقط که چهارشنبه هفته گذشته و هنگام دیدار تیمش با باشگاه السویق در استادیوم السیب و در خلال مسابقات لیگ حرفه  ای کشور عمان، دچار ایست قبلی شد و از دنیا رفت.

 

 

سالم درویش، فیزیوتراپ باشگاه السویق و یکی از شاهدان عینی مرگ این بازیکن گفت: الرقادی پیش از آغاز بازی و هنگام گرم کردن به زمین افتاد. با وجود اینکه کادر پزشکی دو تیم اقدامات لازم را برای نجات جان این بازیکن اعم از احیای قلبی و ریوی انجام دادند اما ضربان قلب او در دسترس نبودند ضمن اینکه دستگاه اکسیژنی برای تسریع روند احیا در دسترس نبود و علاوه بر آن آمبولانس در ورزشگاه محل برگزاری مسابقه نیز وجود نداشت!

 

عصر چهارشنبه گذشته خبر غم انگیزی دیگری مبنی بر درگذشت احمد امین دروازه بان باشگاه رباط و الانور یکی از باشگاه های دسته سوم استان پورت سعید در فوتبال مصر مخابره شد. این اتفاق پس از پایان تمرین این تیم پیش از برگزاری دیدار روز پنج شنبه رخ داد.

 

 

یکی از همبازیان احمد امین در اظهاراتی تلویزیونی صحنه های مرگ این دروازه بان جوان را فاش کرد و توضیح داد که امین پس از پایان تمرین تیمش مستقیما وارد رختکن شد و او در بدو ورود بر روی زمین افتاد و به همین دلیل هم تیمی هایش او را مستقیماً به بیمارستان الظهور که نزدیک محل تمرین این تیم است، بردند اما چند دقیقه پس از رسیدن احمد امین به بیمارستان، او نفس های آخر را کشید.

 

اما روز شنبه باشگاه مولودیه سعیده الجزایر نیز از درگذشت سفیان لوکار کاپیتان 28 ساله این تیم در ورزشگاه حبیب بو عقل در جریان دیدار تیمش مقابل جمعیة وهران در دهمین هفته از رقابت های لیگ دسته دوم الجزایر خبر داد. این بازیکن در جریان دیدار تیمش دچار ایست قلبی شد که تلاش های کادرپزشکی کنار زمین برای احیای او بی تتیجه بود و هم تیمی های این بازیکن کنار زمین با گریه و زاری صحنه های دردناکی را خلق کردند.

 

 

 

العربی مرسلی مربی تیم مولودیه در گفتگو با مطبوعات گفت که لوکار در حالیکه درون زمین مسابقه در حال بازی بود، بر اثر ایست قلبی ناگهانی جان باخت. این بازیکن قبل از بازی در شرایط خوبی قرار داشت و ناگهان به صورت عادی به زمین افتاد و به نظر می رسید جای هیچ نگرانی وجود ندارد ولی چنین نبود. این بازیکن دارای پرونده پزشکی و واجد شرایط حضور در تیم بوده و در سلامت کامل به سر می برد.

 

این اتفاقات عجیب ظرف تنها 4 روز باعث وارد شدن شوک بزرگی به جامعه ورزشی کشورهای عربی شده است. مرگ این 3 ورزشکار باعث شده است تا باشگاه ها نسبت به اقدامات پزشکی و معاینات بازیکنان خود بیش از پیش جدی تر اقدام کنند.

عمان مصر الجزایر

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: عمان مصر الجزایر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۹۲۱۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوقات شرعی چهار شنبه ۱۲ اردیبهشت در یزد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد ،امروز چهار شنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳،
 
۲۲ شوال ۱۴۴۵ هجری قمری
 
۱ می ۲۰۲۴ میلادی است.
 
اذان ظهر ۱۱:۵۰
 
غروب آفتاب ۱۸:۳۳
 
اذان مغرب ۱۸:۵۱

و نیمه شب شرعی امشب ۲۳:۰۵ است.

دیگر خبرها

  • حسرت هفته سهم بازیکن جوان پیکان (عکس)
  • زلزله چهار وهفت دهم ریشتری درفاریاب
  • پورموسوی: تعویض ۴ بازیکن یعنی مشکل داریم
  • مصدومیت شجاع خلیل زاده پس از برخورد با بازیکن استقلال؛ هشت بخیه و دندانی که شکست!
  • دلیل نمایش ضعیف بلینگام برابر بایرن مشخص شد
  • محمود کلهر: هر دقیقه‌ای که ترابی و اورونوف در زمین نیستند، پرسپولیس شانس گلزنی کمتری دارد
  • اوقات شرعی چهار شنبه ۱۲ اردیبهشت در یزد
  • زن بمی بعداز چهار روز ازبین دو دیوار نجات یافت
  • نجات زن بمی پس از چهار روز از بین دو دیوار
  • اوزونیدیس: نتایج چهار بازی اخیر شایسته ما نیست