Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام رسول برگی، روز یکشنبه در جلسه شورای اسلامی این شهر افزود: در سال های اخیر ساخت‌ و سازهایی در تبریز انجام شده که بسیار مشکل‌آفرین شده است و باید علاوه بر برخورد با آن ها، اقدام به تخریب واحدها کرد.

وی با درخواست از دادستان تبریز برای تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز در برخی محلات این شهر با همکاری نیروی انتظامی، اظهار داشت: حادثه اخیر انفجار و ریزش ساختمان پنج طبقه که همزمان با شب یلدا در تبریز رخ داد، اتفاقی تلخ بود که مسوولان استانی و شهرستانی با حضور در محل از نزدیک در جریان این حادثه قرار گرفته و پیگیری های لازم را انجام می دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس شورای اسلامی تبریز گفت: ساخت و ساز غیرمجاز و غیر ایمن موضوع مهمی است که باید جلوگیری و پیشگیری از احداث این ساخت و سازها مورد توجه مسوولان ذیربط قرار گیرد.

حجت الاسلام برگی، با بیان اینکه در حادثه ریزش ساختمان، نیروهای آتش‌نشانی زحمت بسیاری کشیدند، ادامه داد: تبریز از لحاظ تجهیزات و ماشین‌آلات سنگین برای استفاده در چنین مواقعی کم‌برخوردار بوده و نیاز به تقویت این تجهیزات است.

وی با اشاره به اینکه تبریز فاقد گرمخانه و سردخانه برای اسکان است، یادآوری کرد: برای این مساله نیز باید فکری اساسی شود و شهردار در این موضوع ورود و محل‌هایی با عنوان «سرا» ایجاد کند تا شهروندان در مواقع بحرانی از این سراها استفاده کنند.

برچسب‌ها شورای شهر آذربایجان شرقی تبریز پروژه ساختمانی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شورای شهر آذربایجان شرقی تبریز شورای شهر آذربایجان شرقی تبریز پروژه ساختمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۹۲۱۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انفجار در پارک پرواز تبریز

به گزارش خبرنگار مهر، وحید شادی نیا در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: حادثه عصر امروز یکشنبه که براثر انفجار در چاه فاضلاب به علت نامشخص روی داد.

وی ادامه داد: براثر این حادثه چهار نفر دچار مصدومیت شد و توسط اورژانس به بیمارستان امام رضا تبریز منتقل شدند.

کد خبر 6091454

دیگر خبرها

  • خودکشی در ۲۳ کشور دنیا جرم و اجرای کامل سند ملی خودکشی در ایران ضروری است
  • خود مراقبتی در فضای مجازی امری ضروری است
  • از تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز در اراضی کشاورزی تا توزیع کالای اساسی طرح تنظیم بازار در فارس
  • پیشگیری از سرقت دوچرخه و موتورسیکلت با ساخت پارکینگ هوشمند
  • ساختمان نیمه کاره‌ای که محل تجمع سگ‌های ولگرد شد
  • انفجار در پارک پرواز تبریز
  • آغاز ساخت ستاد فرماندهی آتش نشانی ۱۲۵ در بندرعباس
  • کاهش ۵۰ درصدی نقاط حادثه‌خیز استان خوزستان
  • انفجار مهمات در پایگاه نظامی کامبوج/ ۲۰ سرباز کشته شدند
  • محل حفاری غیرمجاز در شهرک شهید چمران تبریز کشف شد