Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، علی جمادی صبح یکشنبه در بازدید از زندان دشتستان اظهار داشت: در بازدید از زندان تلاش می‌شود که از نزدیک مسائل و مشکلات بررسی و راهکارهای مناسب برای برون‌رفت از ان اتخاذ شود.

وی به اهمیت سیاست کاهش جمعیت کیفری اشاره کرد و ادامه داد: باید سعی شود که سیاست حبس زدایی را اعمال کنیم و از عفوها و تخفیف مجازات‌ها استفاده بهینه شود تا شاهد کاهش جمعیت کیفری باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کل دادگستری استان بوشهر خاطرنشان کرد: اولویت دستگاه قضا و زندان‌های استان بوشهر، کاهش جمعیت کیفری، اشتغال و حرفه آموزی حداکثری مددجویان استان است.

بازپروری و اصلاح زندانیان

وی با اشاره به برنامه‌های بازپروری و اصلاح زندانیان تصریح کرد: بازپروری و اصلاح زندانیان یکی از سیاست‌های زندان‌ها است و زندان‌ها در بازپروری زندانیان اقدامات و طرح‌های مهمی در بخش‌های مختلف آموزشی، فرهنگی، مهارت آموزی و اشتغال‌زایی به کار گرفته است.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر به همراه تعدادی از مسئولین قضائی، علاوه بر بازدید از بخش‌های مختلف زندان از نزدیک و چهره به چهره در جمع مددجویان اندرزگاه‌ها حضور یافت و به درخواست‌ها و مسائل و مشکلات آنان رسیدگی و دستورات لازم جهت بررسی وضعیت آن‌ها صادر کرد.

در حاشیه این بازدید کارگاه بسته بندی هشت محصول غذایی جهت اشتغال مددجویان زندان دشتستان با حضور رئیس کل دادگستری استان، دادستان مرکزاستان ومعاونین قضائی دادگستری کل ورئیس ودادستان برازجان ومدیرکل زندان‌های استان بوشهر افتتاح شد.

کد خبر 5384498

منبع: مهر

کلیدواژه: علی جمادی دستگاه قضا دادگستری استان بوشهر بوشهر ویروس کرونا بوشهر خطبه های نماز جمعه بارش برف کرمانشاه آمار کرونا گرگان قاسم سلیمانی آتش سوزی واکسن کرونا سانحه تصادف تبریز لیگ برتر فوتبال ایران 9 دی کاهش جمعیت کیفری دادگستری استان استان بوشهر زندان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۹۲۲۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زندانیان ونزوئلا در تلاش برای فرار از زندان از ایستگاه پلیس سر در آوردند (فیلم)



منبع:همشهری

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: فرار از زندان با نقش‌آفرینی یک گربه (فیلم) خلاقانه‌ترین مدل فرار از زندان در سال 2023 ثبت شد (فیلم)

دیگر خبرها

  • دیدار چهره به چهره رییس دادگستری شهرستان کوهبنان با زندانیان
  • کمک میلیاردی خیران برای آزادی زندانیان غیر عمد
  • آزادی زندانی بدهی مالی توسط پزشک یاسوجی
  • زندانیان ونزوئلا در تلاش برای فرار از زندان از ایستگاه پلیس سر در آوردند (فیلم)
  • فیلم/ نقشه فراری که زندانیان را به مقر پلیس رساند
  • آزادی ۷ زندانی جرائم غیرعمد در استان سمنان
  • کمک ۴۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومانی خیرین برای آزادی زندانیان غیر عمد در فارس
  • طلسم پروژه انتقال زندان زرند به خارج از شهر شكست/قول تخصيص بودجه
  • رهاورد ۱۶ جشن گلریزان ستاد دیه استان فارس اعلام شد
  • ضرورت انتقال زندان به خارج از شهر زرند