Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، روز گذشته (شنبه) نیم فصل دوم لیگ برتر فوتسال ایران با برگزاری دو دیدار پیگیری شد. در یکی از این بازی‌ها که بین چیپس کامل مشهد و راگا شهر ری برگزار شد، در حالی که نتیجه بازی دو بر یک به سود نماینده مشهد پیش می‌رفت، تیم راگا در نیمه دوم پس از اعتراض شدید به داوری، زمین بازی را ترک کرد و داوران نیز تصمیم به پایان این دیدار پر حاشیه گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

ماجرا از جایی شروع شد که بازیکن تیم راگا در کنار خط زمین بازی تعادلش برهم خورد و به زمین افتاد و احساس کرد که یکی از افراد تیم چیپس کامل از عمد برای او مانع ایجاد کرده و همین موضوع باعث شد تا بازیکن راگا شروع به فحاشی به اعضای باشگاه مشهدی کند.

داور نیز بازیکن عصبانی راگا را از زمین بازی اخراج کرد و کادرفنی این تیم به این موضوع اعتراض داشتند که تیم نباید چهارنفره بازی را دنبال کند. پس از بالا گرفتن اعتراض‌ها، تیم راگا تصمیم به بیرون آمدن از زمین مسابقه کرد و همین اتفاق باعث شد تا داوران نیز تصمیم به نیمه‌تمام اعلام کردن بازی بگیرند. «رضا سخندان» رییس دپارتمان داوری نیز در سالن محل برگزاری مسابقه حضور داشته و از این تصمیم داوران حمایت کرده است.  

اتفاق دیگری که در این دیدار رخ داد نیز، درگیری مدیرعامل باشگاه راگا با بازیکنان تیم خود در بین دو نیمه بود که هنوز دلیل آن مشخص نشده است. 

طبق قانون داخلی لیگ فوتسال ایران، داوران حق دارند با بیرون رفتن تیمی از زمین مسابقه، آن دیدار را نیمه تمام اعلام کنند. البته اعضای تیم راگا اعلام کردند که هیچ گونه قصدی برای بیرون کشیدن تیم نداشته و به دنبال آرام کردن بازیکنان خود بودند اما ناظر این دیدار به آن‌ها هشدار داده بود که بازیکنان تیم را به خارج از زمین نبرند اما اعضای باشگاه راگا به این توصیه عمل نکرده بودند و بازیکنان خود را به بیرون از زمین مسابقه هدایت کرده بودند. 

گفته می‌شود رای این دیدار قبل از پانزدهم دی‌ماه اعلام خواهد شد.  

«آرش جابری» سرپرست سازمان لیگ فوتسال نیز در گفت‌وگو با ایرنا در این خصوص گفت: گزارش داوران بازی ملاک عمل خواهد بود. وقتی بازی شروع شود، مالک بازی داور است و اولین و آخرین نفری که در مورد بازی تصمیم می‌گیرد، داور خواهد بود.

وی ادامه داد: هیچ قدرت دیگری به جز داور نمی‌تواند تصمیم به تعطیلی بازی بگیرد. در خصوص دیدار چیپس کامل مشهد و راگا شهرری که در هفته چهاردهم برگزار شد نیز کمیته انضباطی گزارش داوران را می‌خواند و پس از شنیدن دفاعیات طرفین، اعلام نظر می‌کنند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: فوتسال آرش جابری رضا سخندان فوتسال لیگ برتر فوتسال تیم راگا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۹۲۲۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساعت پخش بازی چلسی و تاتنهام امروز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

زی‌سان: دو تیم چلسی و تاتنهام دیدار معوقه هفته ۲۶ لیگ برتر انگلیس را امشب ساعت ۲۲ به وقت ایران برگزار می‌کنند. این بازی در ورزشگاه استامفورد بریج برگزار خواهد شد. دو تیم آخرین بار در دیدار رفت لیگ برتر به مصاف هم رفتند که در آن بازی چلسی در ورزشگاه تاتنهام توانست ۴ بر ۱ این تیم را شکست دهد.

tags # چلسی سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • پرسپولیس مراقب شوت‌های باقری باشد!
  • لیگ برتر بسکتبال: شهرداری گرگان به فینال رسید
  • لحظه سوت پایان بازی ایپسویچ؛ هجوم تماشاگران به داخل زمین و جشن صعود به لیگ برتر انگلیس
  • داوران ایرانی دیدار فینال جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا را سوت زدند
  • اعتراض بازیکنان زاگرس مهاباد به تصمیم داور و ترک زمین
  • ماجرای حواشی دیدار ۹۰ ارومیه و اسپاد تهران چه بود؟
  • تمرین پرحاشیه استقلال؛ هجوم هواداران به داخل زمین
  • تمرین پرحاشیه استقلال؛ هجوم هواداران به زمین
  • تمرین پرحاشیه استقلال؛ هجوم هواداران به زمین + فیلم
  • ساعت پخش بازی چلسی و تاتنهام امروز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳