Web Analytics Made Easy - Statcounter

به‌گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام محمدحسن رستمیان روز یکشنبه در مراسم آغاز فیلم‌برداری تله‌فیلم "عشق افراطی" که به میزبانی تالار عقیق دامغان برگزار شد افزود: اسلام به بنیان خانواده اهمیت ویژه داده‌ است و احادیث، روایت و آیات بسیاری در این زمینه وجود دارد. 

وی اظهار داشت: بعضی عوامل بیرونی به استحکام خانواده صدمه می‌زند که باید فرهنگ‌سازی لازم در این زمینه انجام شود و از بروز اختلافات جلوگیری کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رستمیان ادامه داد: آمار طلاق در حال افزایش است و باید جلوی این آسیب گرفته شود که یکی از این عوامل تولید آثار هنری است که بسیاری از هنرمندان در این زمینه به میدان آمدند.

وی اظهار داشت: آسیب به کانون خانواده یکی از عوامل مهم است که می‌تواند جامعه را دچار مشکل کند و انسجام اجتماعی را از بین ببرد پس باید راهکارهای لازم در زمینه جلوگیری از اختلافات خانوادگی و افزایش پیوند عاطفی بین اعضای خانواده شکل گیرد. 

امام جمعه دامغان تصریح کرد: هر فرد و گروهی که در اجتماع قرار دارند با توجه به موقعیت شغلی خود باید در زمینه جلوگیری از فروپاشی خانواده‌ها پیش‌گیری‌های لازم را انجام دهند. 

ریشه بسیاری از پرونده‌های قضایی، امر طلاق است

دادستان عمومی و انقلاب دامغان در این مراسم ضمن قدردانی از عوامل فیلم برای پرداختن به موضوع خانواده، بیان کرد: موضوع طلاق امروز یک امر مهم‌ است و در گذشته طلاق انزجار بود اما امروز به افتخاری برای بعضی خانواده‌ها تبدیل شده‌است که جشن طلاق می‌گیرند. 

محمدتقی گلی ادامه داد: باید جلوگیری از طلاق مورد توجه قرار گیرد چون ریشه بسیاری از آسیب‌های اجتماعی است. 

وی خاطرنشان کرد: ریشه بسیاری از مشکلات در پرونده‌های ورودی به دادگستری، دادستانی و شوراهای حل اختلاف، مشکلات و پیامدهای ناشی از طلاق است که باید در این زمینه همه دستگاه‌های مرتبط فعالیت‌های لازم را انجام دهند.

به گزارش ایرنا، کار تصویربرداری تله فیلم "عشق افراطی" با موضوع خانواده و اقتصاد، از امروز در شهر دامغان آغاز شد. 

فیلمبرداری این تله فیلم از امروز به مدت ۱۵ روز، در شهر دامغان به کارگردانی یوسف رضا مرادی و با حضور بازیگران کشوری، مهدی امینی خواه، فرج الله گلسفیدی، حدیث تهرانی، سعیده عرب، حسن اسدی و علیرضا علیا آغاز شد.  

شهرستان دامغان در فاصله ۱۱۵ کیلومتری شرق مرکز استان سمنان، حدود ۱۰۰ هزار نفر جمعیت دارد.  

برچسب‌ها فیلم سینمایی فیلم برداری سینما شورای سیاست گذاری ائمه جمعه تولید فیلم حوزه هنری دامغان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فیلم سینمایی فیلم برداری سینما فیلم سینمایی فیلم برداری سینما شورای سیاست گذاری ائمه جمعه تولید فیلم حوزه هنری دامغان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۹۲۶۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعجب رئیس دیوان عالی کشور از آمار پرونده‌های خانواده

رئیس دیوان عالی کشور گفت: پرونده‌های وارده به دیوان عالی کشور با موضوع خانواده در فروردین ماه بیش از ۸۰۰ فقره بوده است که باید در این زمینه آسیب‌شناسی شود. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، جلسه کارگروه تخصصی رؤسای شعب دیوان عالی کشور با عنوان بررسی موضوع وکیل در مرحله فرجام خواهی با حضور حجت‌الاسلام محمدجعفر منتظری؛ رئیس دیوان عالی کشور برگزار شد.

منتظری در این جلسه گفت: کلیات طرح اصلاح موادی از قانون آیین دادرسی مدنی و کیفری در کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس تصویب شده است و پیگیر هستیم که در این مجلس به تصویب نهایی برسد.

آمار طلاق مددجویان کمیته امداد بسیار کمتر از آمار جامعه است

وی با تأکید بر لزوم اختصاص بودجه مستقل برای پیشبرد برنامه‌های دیوان عالی کشور، از تصویب ردیف بودجه مستقل برای بخشی از هزینه‌های دیوان عالی کشور خبر داد.

منتظری سپس با بیان اینکه دیوان عالی کشور در قانون اساسی دو مسئولیت مهم و اساسیِ نظارت بر اجرای صحیح قوانین در محاکم و ایجاد وحدت رویه قضایی را به‌عهده دارد، اظهار کرد: این دو مسئولیت اطلاق دارد و عملکرد صحیح و ضابطه‌مند در این زمینه، با تعریف درست از نحوه نظارت و یا اصلاح قانون و اصلاح روش‌ها و اصلاح ساختار ممکن خواهد بود، چنانچه قضات در این رابطه پیشنهاداتی به منظور پیشبرد هر چه بهتر امور دارند، ارائه دهند.

رئیس دیوان عالی کشور تصریح کرد: آمار وارده پرونده‌های خانواده مناسب نیست، به طوری که وارده پرونده‌های ما در این زمینه فقط در فروردین ماه بیش از 800 فقره بوده است که بخش عمده آن مربوط به اختلافات خانوادگی و طلاق بوده است و باید در این زمینه چاره‌اندیشی شود.

منتظری در پایان به تشکیل کارگروه‌های تخصصی چهارگانه حقوقی، خانواده، جرائم ناشی از مواد مخدر و دیگر عناوین کیفری در دیوان عالی کشور و آسیب‌شناسی پرونده‌های مطروحه اشاره کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ضرورت توانمندسازی خانواده‌ها در زمینه سواد سلامت
  • طلاق از شوهر به‌خاطر خیلی خوب‌بودن!
  • تعجب رئیس دیوان عالی کشور از آمار پرونده‌های خانواده
  • بخش عمده پرونده‌های قضایی خانواده‌ها مربوط به طلاق است
  • فعالیت ۲۲ مرکز مهر خانواده در مازندران
  • ورود دام به ییلاقات شمال دامغان «ممنوع» شد
  • فعالیت ۲۲ مرکز مهر خانواده 
  • ۲۲ مرکز مهر در مازندران فعالیت می کند
  • ممنوعیت ورود دام به مراتع شمال دامغان
  • مسیر تحقق واقعی مشارکت مهم ترین بخش مردمی اقتصاد در جهش تولید و صادرات کشور