Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از العهد، علی دعموش معاون رئیس شورای اجرایی حزب‌الله لبنان گفت: در سال ۲۰۰۰ مقاومت توانست اشغالگران اسرائیلی را شکست دهد و تجاوزات فجیع سال ۲۰۰۶ را خنثی کند و با کسب پیروزی در جبهه‌های مختلف، امروز لبنان را به کشوری قدرتمند در برابر دشمن تبدیل کند.

این مقام حزب‌الله افزود: توکل به خدا و صداقت و ایمان رزمندگان مقاومت دلیل کسب این پیروزی‌ها است که با جنگیدن در برابر دشمن توانست حملات نظامی آنان را خنثی کند و در حال حاضر به دنبال بی‌اثر کردن جنگ اقتصادی است، جنگی که آمریکا بر لبنان تحمیل کرده تا به خواسته‌های سیاسی خود دست پیدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دعموش گفت: حزب‌الله در تمامی بحران‌های لبنان در کنار مردم بوده و اقدامات متعددی در زمینه‌های اجتماعی، بهداشتی و آموزشی برای خروج از این بحران‌ها صورت داده به طوری که وارد کردن سوخت ایران به کشور تصمیم قهرمانانه‌ای بود که حزب‌الله اتخاذ کرد.

وی با تأکید بر اینکه دغدغه اصلی حزب‌الله خدمت به مردم است تاکید کرد: دولت و دستگاه‌های مربوطه باید هرچه سریعتر برای کاهش درد و رنج مردم تصمیمی اتخاذ کنند تا کشور را از فروپاشی نجات دهند.

دعموش اعلام کرد: گامهای مهمی برای خروج از فروپاشی باید برداشته شود که گام نخست خودکفایی است. نباید به دولت آمریکا و خارج و سفارتخانه ها دلخوش کرد. آمریکا به دنبال کمک به لبنان نیست بلکه در راستای تعمیق بحران حرکت می کند و راهکارها را با مشکل روبرو می کند.

وی افزود: اینکه وزیر انرژی مصر اعلام کرده است که هنوز مصر موافقت آمریکا برای ارسال گاز و برق به لبنان را دریافت نکرده است، ادعاهای پوچ آمریکا درباره کمک به حل مشکل برق لبنان را نشان می دهد. آمریکا به دنبال کارشکنی و تعلل وافزایش رنج لبنانی ها برای بهره برداری سیاسی و انتخاباتی از این وضعیت است.

دعموش گفت: تحرکات جدید علیه مقاومت هم ناکام خواهد ماند.

کد خبر 5384533

منبع: مهر

کلیدواژه: لبنان حزب الله لبنان ایالات متحده امریکا عراق روسیه رژیم صهیونیستی اوکراین فلسطین ولادیمیر پوتین ناتو افغانستان مذاکرات وین ایران ترکیه سوریه مسکو حزب الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۹۲۶۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حسینی: ظرفیت درآمدزایی خلیج فارس بهره‌برداری می‌شود

معاون پارلمانی و امور مجلس رئیس جمهور گفت: در بعد اقتصادی باید بتوان با محوریت استان‌های جنوبی کارهای بزرگی انجام دهیم و از ظرفیت غنی خلیج فارس برای اشتغال‌زایی ودرآمدزایی برای کشور استفاده کنیم.

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3077178 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • فشار بن گویر بر نتانیاهو: نخست وزیر قول حمله به رفح و عدم پایان جنگ را داده است
  • بهره‌برداری از مجموعه تفریحی کوه نور صفه
  • اژه ای: جریانات مختلف سیاسی و اجتماعی از این اقدامات و آرای ما، هر کدام بهره‌برداری‌های خود را می‌کنند
  • حسینی: ظرفیت درآمدزایی خلیج فارس بهره‌برداری می‌شود
  • حملات حزب‌الله به چند پایگاه صهیونیستی
  • حزب‌الله لبنان موضع «السماقه» را هدف قرار داد
  • حزب الله برای نخستین بار از موشک‌های «الماس» استفاده کرد+ فیلم
  • فاز اول بیمارستان سلامت سیب و سوران در آستانه بهره برداری
  • تصاویر حمله حزب الله لبنان به مقر نیرو‌های گولانی
  • حملات هوایی شدید اسرائیل به جنوب لبنان