Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-29@12:05:51 GMT

شما بگویید کدام حریف را دوست دارید؟

تاریخ انتشار: ۵ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۹۲۷۰۴

شما بگویید کدام حریف را دوست دارید؟

قرعه کشی مرحله یک هشتم جام حذفی فردا (دوشنبه ۶ دی) برگزار می‌شود و ممکن است تقابل‌های جذابی در این مرحله رخ دهد.

به گزارش "ورزش سه"، در هفته گذشته در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی تیم‌های لیگ برتری به این رقابت اضافه شدند و تقابل‌های جالبی در این مرحله میان تیم‌های دسته‌های پایین‌تر با لیگ برتری‌ها رخ داد و حتی استقلال، فینالیست دور قبل این رقابت‌ها مقابل تیم نود به دردسر افتاد‌.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی سیزده تیم لیگ برتری، دو تیم از لیگ آزادگان و یک تیم دیگر از دسته دوم فوتبال کشور حضور دارند. خیبر خرم آباد که در لیگ یک حضور دارد مس شهربابک را در مرحله قبلی شکست داد و مس کرمان نیز با پیروزی بر ماشین سازی به این مرحله صعود کرد. خلیج فارس ماهشهر لیگ دویی تنها شگفتی ساز جام حذفی امسال بود که هوادار را در ماهشهر با یک گل شکست داد.

 

 آلومینیوم اراک
 نساجی مازندران
 نفت مسجدسلیمان
 پیکان تهران
ذوب آهن اصفهان
گل گهرسیرجان
فولاد خوزستان
 استقلال
سپاهان اصفهان
پدیده مشهد
مس رفسنجان
صنعت نفت آبادان
 پرسپولیس
خیبر خرم‌آباد
مس کرمان
خلیج فارس ماهشهر


این تیم‌ها موفق شده‌اند به مرحله یک هشتم نهایی صعود کنند و تنها غایب بزرگ این مرحله تراکتور تبریز است که در ضربات پنالتی مغلوب مس رفسنجان شده بود و خیلی زود از این رقابت‌ها کنار رفت. تراکتور کنار هوادار و فجر سپاسی سه تیم لیگ برتری غایب یک هشتم را تشکیل می‌دهند.

شاید اگر تیم‌های بزرگ و مدعی ایران دل‌شان صعود راحت‌تر و بی دردسر بخواهد، ترجیح دهند در قرعه‌کشی به خلیج فارس ماهشهر، خیبر خرم آباد، مس کرمان یا پدیده بحران زده برخورد کنند. البته نباید فراموش کرد بهترین فرصت ممکن برای بازیکنان این تیم‌ها فراهم است تا خودی نشان دهند و وضعیت خود را به طور کلی تغییر دهند بنابراین نمی‌توان حریفان آنها را از پیش برنده دانست.

 

 

با توجه به ساز و کار قرعه کشی در جام حذفی و مشخص نبودن حریفان هر مرحله احتمال برخورد تیم‌های بزرگ به هم و شکل گرفتن رقابت‌های نفسگیر و قدیمی در همین مرحله از جام حذفی نیز وجود دارد.

 

دو تیم استقلال و پرسپولیس که طی دو سال گذشته به ترتیب در نیمه نهایی و یک چهارم نهایی به مصاف هم رفته‌اند ممکن است این بار در یک هشتم به هم بخورند و شاهد یک دربی دیگر در جام حذفی باشیم. همچنین تقابل استقلال و پرسپولیس با هر یک از تیم‌های مدعی سپاهان، گل‌گهر، فولاد و حتی آلومینیوم اراک می‌تواند جذاب و تماشایی باشد.

شما مخاطبان "ورزش سه"، بگویید که علاقه دارید تیم محبوب‌تان با چه قرعه‌ای مواجه شود؟ دیدگاه خود را در قسمت نظرات برایمان بنویسید؛ همچنین می‌توانید به سایر دیدگاه‌ها نیز می‌توانید پاسخ بدهید.

جام حذفی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: جام حذفی لیگ برتری مرحله یک جام حذفی یک هشتم تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۹۲۷۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام زمان قرعه‌کشی مرحله بعدی جام حذفی

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته دور یک هشتم نهایی پیکارهای جام حذفی به اتمام رسید که شکست پرسپولیس برابر آلومینیوم اراک، مهمترین اتفاق این دور از پیکارها بود تا سرخ پوشان نیز به مانند رقیب دیرینه خود، از دور مسابقات کنار بروند.

با برگزاری این پیکارها، حالا تیم های راه یافته به دور بعدی مسابقات، در انتظار مشخص شدن حریفانشان هستند. طبق اعلام کمیته برگزاری مسابقات، قرعه‌کشی مرحله یک‌چهارم نهایی مسابقات جام‌ حذفی روز دوشنبه هفته جاری برگزار خواهد شد.

آنگونه که از قبل و توسط سازمان لیگ و کمیته برگزاری مسابقات جام حذفی اعلام شده بود، مرحله یک‌چهارم نهایی این مسابقات روزهای ۲۶ و ۲۷ اردیبهشت‌ماه برگزار خواهد شد.

پیش از این نیز مهدی تاج اعلام کرده بود که فدراسیون فوتبال قصد دارد تا بازی فینال را در کرمان برگزار کند.

دیگر خبرها

  • قرعه‌کشی جام حذفی تا فینال انجام شد
  • مشخص شدن نتایج قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی/ سپاهان حریف ملوان شد
  • فردا قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی
  • فینال جام حذفی در کدام استان برگزار می شود؟
  • اعلام زمان قرعه کشی یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال
  • زمان قرعه‌کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی مشخص شد
  • زمان قرعه کشی مرحله ۱/۴ نهایی جام حذفی مشخص شد
  • اعلام زمان قرعه‌کشی مرحله بعدی جام حذفی
  • تاریخ برگزاری مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی
  • گل‌های آلومینیوم اراک و پرسپولیس در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی