Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- رئیس بیمارستان امام علی (ع) زرند گفت: در حادثه ناگوار جان‌باختن مادر باردار زرندی و نوزادش این بیمارستان کوتاهی نداشته و دادستانی به این مسئله ورود کرده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، به دلیل نصب دکل مخابراتی در مجاورت بیمارستان امام علی (ع) شهرستان زرند و در حریم پروازی پد فرود بالگرد این بیمارستان، امکان فرود بالگرد و امکان استفاده از این پد در شرایط بحرانی وجود نداشته و زمانی که چند روز قبل بیمارستان زرند درخواست اعزام هوایی یک مادر باردار به کرمان را داشت وجود این دکل مخابراتی فرود بالگرد را با مشکل مواجه کرد و این مسئله به گرفته شدن جان این مادر و فرزندش انجامید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روز گذشته خبر این اتفاق ناگوار در خبرگزاری تسنیم منتشر شد؛ مجید نظری رئیس بیمارستان تامین اجتماعی امام علی (ع) شهرستان زرند در واکنش به خبر منتشر شده در این خبرگزاری توضیحاتی داد.

رئیس بیمارستان تامین اجتماعی امام علی (ع) شهرستان زرند با بیان اینکه در این حادثه هیچ کوتاهی از سوی بیمارستان انجام نشده است اظهار داشت: پدهای فرود بالگرد به صورت دوره‌ای بازدید و ارزیابی و به اصطلاح اورهال می‌شوند و اوایل آبان‌ماه پس از بازدید دوره‌ای از پد فرود بالگرد این بیمارستان، کارشناسان مشاور ذی‌صلاح اعلام کردند که این پد برای فرود بالگرد ایراد دارد.

وی با اشاره به اینکه این مشکل به صورت مکتوب به ما اعلام شده و ما هم متعاقباً به فرمانداری و مخابرات مکاتبه داشتیم گفت: برای رفع این مشکل مقرر شد که بلافاصله جلسه تشکیل شود.

رئیس بیمارستان تامین اجتماعی امام علی (ع) شهرستان زرند با بیان اینکه این جلسه با حضور علی صادق‌زاده فرماندار شهرستان زرند برگزار شد افزود: یکی از صورتجلسه‌های این جلسه این بود که از ادامه کار مخابرات جلوگیری شده و راه‌اندازی دکل متوقف شود.

وی با اشاره به اینکه در آن زمان مخابرات در حال حفاری برای فیبر نوری بود بیان کرد: از طریق دانشگاه مکاتبات لازم انجام شده و مخابرات موظف شد از ادامه کار جلوگیری کرده و نسبت به رفع مزاحمت اقدام کند.

نظری با ابراز تاسف از اینکه این اتفاق نیفتاد، پیگیری‌های مجدد ما هم نتیجه نداد و در همین حین این اتفاق ناگوار افتاد تصریح کرد: متاسفانه این دکل مخابراتی هنوز هم جمع آوری نشده است.

وی با بیان اینکه مخابرات قبلاً برای رفع مشکل آنتن‌دهی شبکه تلفن همراه کانکس سیاری را در محوطه بیمارستان برای پوشش‌دهی این قسمت قرار داده شده بود افزود: بعد از این مکاتبات مخابرات به بهانه این درخواست ما حتی این کانکس سیار را هم غیر

فعال کرده است.

رئیس بیمارستان تامین اجتماعی امام علی (ع) شهرستان زرند با اشاره به اینکه این مسئله نارضایتی مردم، پزشکان و همکاران ما را به دنبال داشته بیان کرد: نقش پد پرواز در حوادث و بحران‌ها بر کسی پوشیده نیست چرا که وقوع بحران از قبل خبر نمی‌کند و در این شرایط ثانیه‌ها تعیین کننده است.

روایت تسنیم از ‌علت مرگ مادر باردار در ‌زرند/ اختلافی که به گرفتن جان مادر و فرزندش ختم شدفرماندار زرند: ازدحام جمعیت مانع خدمت‌رسانی مطلوب در حادثه آتش‌سوزی زرند شددادستان زرند موضوع آتش‌سوزی کارگاه قالیبافی را بررسی می‌کند

وی با بیان اینکه مشاور دفتر فنی هوانیروز اعلام کرده که در شرایط بحرانی امکان فرود و استفاده از این پد پروازی وجود ندارد گفت: توجیه دفتر فنی هوانیروز و شرکت مشاور این است که در شرایط عادی خلبان چند دور زده و بعد می‌نشیند اما در حوادث و بحران فرصت این ارزیابی توسط خلبان وجود ندارد و پد پرواز باید به صورتی باشد که خلبان در این شرایط بتواند در آن فرود داشته باشد.

نظری با اشاره به اینکه در این مسئله پای جان انسان‌ها در میان است بیان کرد: بیشتر حوادثی که برای بالگردها اتفاق می‌افتد به دلیل عدم رعایت استانداردها از جمله پد فرود و برخواست بالگرد است.

وی با بیان اینکه تمامی مکاتبات موجود است و در این ارتباط از سوی بیمارستان هیچ کوتاهی انجام نشده است تصریح کرد: در حال حاضر مراجع ذی صلاح از جمله دادستانی به این موضوع ورود کرده است.

انتهای پیام/511/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بیمارستان استان کرمان بیمارستان استان کرمان شهرستان زرند فرود بالگرد مادر باردار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۹۲۷۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخبه کنکور انسانی بر اثر مسمومیت با گاز مونوکسید کربن جان باخت

زکریا اشکپور مدیر روابط عمومی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مازندران اظهار داشت: در ساعت ۱۱ امروز جمعه ۱۴ اردیبهشت، خبر گازگرفتگی حادثه به مرکز ارتباطات اورژانس مازندران اعلام و درخواست بالگرد توسط درمانگاه محمدآباد داده شد که بلافاصله بالگرد اورژانس به پرواز در آمد.

به گزارش تسنیم، در این حادثه دکتر سید احمد نصرالهی جراح دندانپزشک و پرسنل بیمارستان امام ساری به همراه فرزندش سیداسماعیل نصرالهی نخبه و رتبه برتر کنکور سال گذشته رشته علوم انسانی بر اثر نشت گاز در ویلای شخصی خود در روستای پاجی و میانای ساری دار فانی را وداع گفتند.

این مسئول تصریح کرد: همسر دکتر نصرالهی نیز به دلیل مسمومیت با مونوکسید کربن دچار افت سطح هوشیاری شده بود، ولی با انجام لوله‌گذاری در نای نیاز به انتقال به مرکز درمانی داشت که به شهرستان ساری و بیمارستان امام خمینی (ره) منتقل شد.

دیگر خبرها

  • جان باختن پدر و فرزند در ویلای شخصی
  • جانباختن تلخ نخبه کنکور سراسری در ویلای شخصی پدر
  • جان باختن نخبه کنکور در ویلای شخصی/ جزئیات
  • نخبه کنکور انسانی بر اثر مسمومیت گاز منوکسید کربن جان باخت
  • جان باختن نخبه کنکوری مازندران و پدرش در اثر گازگرفتگی
  • نخبه کنکور انسانی بر اثر مسمومیت گاز مونوکسید کربن جان باخت‌
  • نخبه کنکور انسانی بر اثر مسمومیت با گاز مونوکسید کربن جان باخت
  • حادثه تلخ برای جوان معلول ساروی که نخبه دانشگاه بود
  • بالگرد اورژانس قم دوبار به پرواز درآمد
  • عدم پرداخت خسارت کشاورزان زرندی از سال ۱۴۰۱