Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، در دومین و آخرین روز از رقابت‌های بین المللی اسکی صحرانوردی که به میزبانی پیست کندلی ترکیه در حال برگزاری است در بخش ۵ کیلومتر پاتیناژ بانوان، سمانه بیرامی المپین باسابقه کشورمان موفق شد به مدال طلا و عنوان قهرمانی دست پیدا کند.

بیرامی علاوه بر کسب مدال طلای این مسابقات با کسب امتیاز جهانی زیر ۱۰۰ برای نخستین بار در تاریخ اسکی بانوان کشورمان تاریخ ساز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در روز نخست این مسابقات نیز موفق شده بود به مدال طلای ۵ کیلومتر کلاسیک دست پیدا کند.

تیم ملی اسکی صحرانوردی کشورمان با ترکیب هشت ورزشکار در این رقابت‌ها حضور دارد. مسابقات ۱۰ کیلومتر مردان در روز پایانی رقابت‌ها نیز از دقایقی پیش آغاز شده است.

برچسب‌ها پیست توچال فدراسیون اسکی ترکیه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: پیست توچال فدراسیون اسکی ترکیه پیست توچال فدراسیون اسکی ترکیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۹۲۷۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری روز نخست رقابت‌های بین المللی تنیس ساحلی

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس، نخستین روز رقابت های بین المللی تنیس ساحلی در بخش بانوان و آقایان برگزار و تیم‌های حاضر در راند نخست جدول اصلی با هم دیدار کردند.

این مسابقات در بخش آقایان با انجام ۱۶ دیدار پیگیری شد و در پایان برترین ها به مرحله یک هشتم نهایی صعود کردند و در بخش بانوان نیز ۸ تیم مدعی جواز حضور در مرحله یک چهارم نهایی را به دست آوردند.

مسابقات امروز با انجام ۱۴ دیدار دیگر پیگیری می شود.در بخش بانوان ۱۴ و در بخش آقایان ۳۰ تیم حضور دارند.

سرداوری و مدیریت این مسابقات در بخش آقایان بر عهده مسیح صلاح سرداور نشان نقره و کسری حجازی است و در بخش بانوان لعیا خیام باشی داور نشان سفید کشورمان و سمیرا قدسی به عنوان سرداور و مدیر مسابقات، حضور دارند.

این مسابقات از ۷ تا ۱۳ اردیبهشت ماه در زمین‌های تنیس مارینا و پلاژ بانوان آغاز شده و در حال برگزاری است.

کد خبر 6089714

دیگر خبرها

  • تیم دانش‌آموزی ایران ۵ طلا در رویداد ایده و فناوری ترکیه کسب کرد
  • دختر شمشیرباز اسلحه اپه ایران از کسب سهمیه بازماند
  • گزارش تسنیم از مسابقات کشتی فرنگی جام صفوی در اردبیل + فیلم
  • واکنش سخنگوی دولت به رکوردشکنی دونده زن ایرانی در آسیا
  • ورزشکاران زن ایرانی افتخار آفریدند
  • فرزانه فصیحی، اولین بانوی ایرانی در دوومیدانی لیگ الماس
  • برگزاری روز نخست رقابت‌های بین المللی تنیس ساحلی
  • کسب ۵ مدال طلا نشانه موفقیت ووشو است/ آمریکا حق ما را ضایع کرد
  • درخشش کشتی‌گیر کهگیلویه و بویراحمد در رقابت‌های بین‌المللی
  • کشتی‌گیر بوشهری به مدال برنز رسید