Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد جهین روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: روزانه بالغ بر هزار و ۷۰۰ تُن آرد یارانه ای از مجموع این ۲۷ واحد نانوایی متخلف کسر و به سایر نانوایی های که به طور منظم و قانونمند اقدام به پخت و توزیع نان کرده اند توزیع خواهد شد.

وی با بیان اینکه کم فروشی و عرضه خارج از شبکه خط قرمز بازرسان این اداره است، ادامه داد: در صورت تکرار تخلفات توسط این تعداد نانوایی متخلف، سهمیه آرد آنها برای همیشه قطع و امتیاز آن ها به واحدهای متقاضی اهدا خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت مهاباد اظهار داشت: در سه ماهه پاییز امسال ۶۸۷ مورد بازرسی از واحدهای نانوایی سطح شهرستان انجام و ۱۲۲ پرونده تخلف تعزیراتی برای واحدهای متخلف تشکیل شده است.

جهین با اشاره به اینکه ارزش ریالی این پرونده ها بیش از یک میلیارد و ۱۸۰ میلیون ریال برآورد شده است، اضافه کرد: در این مدت ۶۰ مورد شکایت شهروندان نیز پیگیری شده است.

وی با بیان اینکه در مهاباد ۳۲۶ واحد نانوایی مشغول فعالیت هستند، ادامه داد: از این تعداد ۱۲۶ واحد نان لواش ماشینی سهمیه‌دار، ۴ واحد نان لواش سنتی سهمیه‌دار، ۱۰ واحد نان لواش ماشینی آزادپز، ۹ واحد نان لواش سنتی آزادپز در داخل شهر و ۲۸ واحد نان لواش ماشینی سهمیه‌دار و ۳۵ واحد نان لواش سنتی سهمیه‌دار، ۱۰ واحد نان لواش ماشینی آزادپز و ۲ واحد نان لواش سنتی آزادپز نیز در بخش روستایی مشغول به فعالیت هستند.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت مهاباد اظهار داشت: ۱۳ واحد نان سنگکی سهمیه‌دار، ۱۴ واحد نان سنگی آزادپز، چهار واحد نان بربری سنتی سهمیه‌دار، ۶ واحد نان بربری ماشینی سهمیه‌دار، ۴۰ واحد نان روغنی سنتی آزادپز، ۲ واحد نان روغنی ماشینی آزادپز و همچنین ۶ واحد نان فانتزی و ۱ واحد نان تافتون سهمیه‌دار در شهر مشغول به فعالیت هستند که از این تعداد ۳۴ واحد بدون پروانه و ۲۵ واحد آن‌ها مربوط به نان روغنی‌ها است.

این شهرستان با ۲۴۰ هزار نفر جمعیت دارای ۶ هزار و ۸۰۰ واحد صنفی است.

برچسب‌ها آرد مهاباد وزارت صنعت معدن و تجارت آذربایجان غربی ستاد تنظیم بازار نانوایی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آرد مهاباد وزارت صنعت معدن و تجارت آرد مهاباد وزارت صنعت معدن و تجارت آذربایجان غربی ستاد تنظیم بازار نانوایی واحد نان لواش ماشینی واحد نان لواش سنتی سهمیه دار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۹۲۸۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه ۲۳ میلیارد ریالی مدرسه غیرانتفاعی متخلف در اردبیل

علی رحیمی‌آذر گفت: به دنبال شکایت شهروندان بابت پرداخت اضافی پیش ثبت‌نام یکی از مدارس غیرانتفاعی در اردبیل، این واحد آموزشی به دلیل تکرار تخلفات به ۲۳ میلیارد ریال جریمه محکوم شد.
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل تصریح کرد: هم استانی‌ها باید موارد گرانفروشی را در پیش ثبت‌نام مدارس به تعزیرات حکومتی گزارش دهند تا از طریق سامانه اینترنتی ۱۳۵ تعزیرات حکومتی شکایت‌ها را پیگیری کرده و نسبت به تشکیل پرونده و برخورد تعزیراتی اقدام قانونی انجام شود.

به گفته او، هرگونه دریافت مبلغ وجه اضافی در پیش ثبت‌نام مدارس غیرقانونی است و هیچ یک از واحد‌های آموزشی حق ندارند مبالغ مازادی را دریافت کنند.

رحیمی‌آذر افزود: دریافت هر مبلغی بالاتر از میزان قانونی در پیش ثبت‌نام مدارس طبق مصوبه آموزش و پرورش تخلف بوده و متخلفان تحت عنوان گران‌فروشی محکوم خواهند شد.
او در ادامه گفت: در کنار رصد دقیق فعالیت‌های آموزشی، همکاران ما در شهرستان‌های مختلف در صورت تخلف رخ داده از سوی واحد‌های آموزشی نسبت به تشکیل پرونده اقدامات قانونی در برخورد با متخلفان در دستور کار خواهد بود.

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • مهر و موم ۱۵ واحد صنفی متخلف در ماهشهر
  • جریمه ۲۳ میلیارد ریالی مدرسه غیرانتفاعی متخلف در اردبیل
  • متصدی واحد جمع‌آوری ضایعات در خواف به حبس محکوم شد
  • پلمب ۱۸ واحد صنفی متخلف در اهر
  • رعایت نظم درساعت فعالیت نانوایی ها‌ی بهاباد
  • نظم درساعت فعالیت نانوایی ها‌ی بهاباد رعایت شود
  • نمایشگاه بین‌المللی صنایع وابسته فرش ماشینی برگزار می‌شود
  • جریمه نقدی یک میلیاردی برای واحد تولیدی متخلف
  • یک میلیارد و یکصد میلیون ریال جریمه نقدی برای واحد تولیدی متخلف
  • ضرورت افزایش سهمیه آرد در فصل گردشگری سراب