Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، حجت الاسلام یوسف جمالی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: مراسم گرامیداشت یوم الله ۹ دی، پنجشنبه ۹ دی ساعت ۹ صبح در مصلای جمعه بوشهر با سخنرانی سردار سنایی راد، معاون سیاسی ستادکل نیرو‌های مسلح برگزار خواهد شد.

او افزود: این مراسم در دیگر نقاط استان هم برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر ادامه داد:  ۹ دی، روز بصیرت و تجدید میثاق امت و مردم با ولایت و رهبری است. این روز به نماد ولایتمداری، دیانت، بصیرت، دشمن شناسی تبدیل شده است.

جمالی افزود: دشمن حتی لحظه‌ای از فتنه‌انگیزی دست برنمی‌دارد و تنها راه مقابله با این دسیسه‌ها وحدت، یکدلی و ولایتمداری است.

او گفت: ۹ دی نشان داد مردم مثل همیشه در کنار نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند و اگر کسی بخواهد در مقابل این جریان قرار گیرد  محکوم به شکست خواهد بود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر ادامه داد: بیانیه گام دوم انقلاب برای تمام عرصه‌ها خط مشی را مشخص کرده است و باید تمام تلاش‌ها برای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب متمرکز شود.

او گفت: مردم به ویژه جوانان نقش تاثیرگذاری در پیروزی‌ها و موفقیت‌های چهار دهه عمر با برکت انقلاب اسلامی و عبور از نقشه‌های شوم دشمنان داشته‌اند و هر جا به جوانان اعتماد شده نتیجه مطلوب به دست آمده است.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حماسه 9 دی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۹۲۸۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم سوگواری امام صادق در باغ موزه دفاع مقدس برگزارمی شود

به گزارش خبرگزاری مهر، به مناسبت فرا رسیدن ۲۵ شوال سالروز شهادت امام صادق(علیه السلام) مراسم سوگواری آن حضرت توسط موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و هیات انصارالشهدا روز جمعه ۱۴ اردیبهشت در مسجد جامع خرمشهر این‌موزه برگزار می شود.

برنامه مذکور روز جمعه ۱۴ اردیبهشت همزمان با نماز مغرب و عشا در مسجد جامع موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس واقع در ضلع جنوبی مترو شهید حقانی برگزار می شود.

کد خبر 6093244 الناز رحمت نژاد

دیگر خبرها

  • مراسم سوگواری امام صادق در باغ موزه دفاع مقدس برگزارمی شود
  • گرامیداشت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران در اندونزی
  • جشن روز کارگر در بوشهر برگزار شد
  • برنامه‌های دهه کرامت در اصفهان تشریح شد
  • آئین گرامیداشت روز جهانی روانشناس و مشاور برگزار شد
  • گرامیداشت سالروز تولد سیمین دانشور برگزار شد
  • از وابستگی مطلق دفاعی به توان دفاعی و بازدارندگی رسیدیم
  • اختتامیه سومین جشنواره «افتخار من» برگزار می‌شود
  • ویژه برنامه‌های دهه کرامت در استان ایلام برگزار می‌شود
  • برگزاری مراسم پایانی هفته هنر انقلاب اسلامی خوزستان