Web Analytics Made Easy - Statcounter

کنسرت‌های موسیقی پس از دوران پسا کرونا از سرگرفته شده و در هفته‌ی جاری اجراهای مهمی در سالن‌های تهران به صحنه می‌رود. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، تعطیلی کنسرت‌های موسیقی در 22 ماهِ گذشته و به دلیل شیوع ویروس کرونا، ضربات مالیِ فراوانی بر پیکره موسیقی کشور وارد کرد.

کرونا و تعطیلیِ کنسرت‌ها گردش مالی در عرصه موسیقی کشور را تقریبا به صفر رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اکنون اما با فروکش کردنِ اپیدمیِ کرونا، اجراها از سرگرفته شده و هر روز شاهد برگزاری کنسرت‌ها در تهران هستیم. جزیره‌ی کیش هم که از مدت‌ها قبل و با قیمت‌های نجومیِ بلیت‌ها، میزبان کنسرت‌های موسیقی شده بود.

در اینجا می‌خواهیم نگاهی به کنسرت‌های پیش رو در هفته‌ی جاری بیاندازیم.

شاید مهمترین اجرای این هفته به گروه «ماکان بند» اختصاص داشته باشد. اجرایی که تمام بلیت‌هایش در همان ساعت اولیه به فروش رفت و سایت هنرتیکت را هم از دسترس خارج کرد.

شاید بتوان «ماکان بند» را پرطرفدارترین گروه موسیقیِ کشورمان در حال حاضر دانست. رهام هادیان و امیر مقاره از خوانندگانی هستند که بدون شک طرفداران بسیار زیادی دارند.

وقتی اعلام شد کنسرت ماکان بند 6 دی در تالار وزارت کشور برگزار خواهد شد، چندین هزار نفر به سایت هنرتیک هجوم آوردند. حاصل این اتفاق، تمام شدن بلیت‌های این کنسرت در چند دقیقه و البته از دسترس خارج شدنِ این سایت بود.

کنسرت ماکان بند 6 دی 1400 در دو سانس و در ساعت‌های 18 و 30 دقیقه و 22 برگزار خواهد شد.

رضا بهرام در روزهای 8، 9 و 11 دی در هتل اسپیناس پالاس به صحنه خواهد رفت. بهرام در هر روز دو سانس و در ساعت‌های 18 و 30 دقیقه و 22 به صحنه می‌رود.

جالب اینکه تمام بلیت‌های این کنسرت در 6 سانسِ پیش رو به فروش رفته است. این نشان می‌دهد که این روزها اقبال تماشاگران به کنسرتِ رضا بهرام هم زیاد است.

قیمت بلیت‌های کنسرت رضا بهرام از 100 هزار تومان آغاز و تا 395 هزار تومان ادامه دارد.

نخستین اجرای موسیقی نواحی پس از دوران ممنوعیت های کرونایی، در تاریخ 9 دی و در تالار وحدت برگزار خواهد شد. این کنسرت به اجرای حسین صفامنش اختصاص دارد.

قیمت بلیت‌های این اجرا از 80 هزار تومان آغاز و تا 300 هزار تومان ادامه دارد. این قیمت‌ها نشان می‌دهد که بلیت کنسرت‌های این خواننده نسبت به دوران پیش از کرونا، افزایشی بیش از دو برابر داشته است.

کنسرت هوروش بند هم 10 دی در هتل اسپیناس پالاس برگزار خواهد شد. هوروش بند به خوانندگیِ مهدی دارابی در هفته‌های گذشته با چالشی جدی روبه‌رو شدند. ویدیویی از اجرای این گروه منتشر شد که نشان می‌داد مهدی دارابی روی صحنه مشغول پلی‌بک بوده است.

مخاطبان موسیقی برای دیدنِ کنسرتِ خواننده‌ای که ویدیویِ پلی‌بکش منتشر شده، باید بلیت‌هایی از 100 هزار تا 395 هزار تومان بخرند.

شاید خاص‌ترین کنسرت این هفته کنسرت ماخولا باشد که 9 و 10 دی در برج آزادی برگزار خواهد شد. قیمت بلیت‌های این کنسرت از 100 هزار تومان آغاز و تا 140 هزار تومان ادامه دارد.

محسن ابراهیم زاده هم قرار است به زودی بلیت‌فروشیِ کنسرتش برای شنبه 11 دی را آغاز کند. این کنسرت در دو سانس و در ساعت‌های 18 و 30 دقیقه و 22 برگزار خواهد شد.

سینا شعبان‌خانی پنجشنبه 9 دی در سالن همایش‌های برج میلاد و در دو سانسِ 18 و 30 و 21 و 30 دقیقه روی صحنه خواهد رفت. بخش زیادی از بلیت‌های این کنسرت هنوز به فروش نرفته است.

روزبه نعمت الهی هم با همراهی سامان احتشامی، جمعه 10 دی در مرکز همایش‌های برج میلاد در دو سانس 19 و 30 و 21 و 30 دقیقه روی صحنه می‌رود.

این کنسرت هم بلیت‌های فروخته نشده‌ی زیادی دارد.

کنسرت علی یاسینی پنجشنبه 9 دی در تالار وزارت کشور برگزار خواهد شد. این خواننده در دو سانس و در ساعت‌های 19 و 21 و 45 دقیقه روی صحنه خواهد رفت.

با اینکه ظرفیت تالار وزارت کشور بیش از 3 هزار نفر است، اما تمام بلیت‌های این کنسرت به فروش رفته است.

این نکته نشان می‌دهد که یاسینی هواداران بسیاری دارد و در دوران پسا کرونا باید شاهد درخشش این خواننده روی صحنه باشیم.

رضا صادقی هم در تاریخ 10 دی و طی دو سانس و در ساعت‌های 19 و 21 و 45 دقیقه در تالار وزارت کشور روی صحنه خواهد رفت.

بلیت‌های کنسرتِ صادقی هم تمام شده و بار دیگر ثابت شد که این خواننده همچنان در میانِ پرطرفدارانِ موسیقی پاپ قرار دارد.

کنسرت حجت اشرف زاده در اسپیناس پالاس به روایت عکسماجرای کنسرت الیاس یالچینتاش در جزیره کیش / گزارش مالی اکسپو و جشنواره موسیقی نواحی ارائه می‌شودشروع دوباره کنسرت‌ها در دست سالن‌ها است / در جلسه برگزارکنندگان کنسرت و سالن‌دارها چه گذشتوضعیت موسیقی پاپ نه خوب است نه بد / کنسرت‌ها برای سود بیشتر خوانندگان رونق گرفتنگاهی به متفاوت‌ترین آلبوم شهرام ناظری / اصل موسیقی ایرانی آلبوم "کنسرتی دیگر" استکنسرت علیرضا قربانی به روایت عکسعلیرضا قربانی کنسرت آنلاین برگزار می‌کند / دو شب کنسرت به فاصله یک سالرکورد تماشای کنسرت آنلاین در ایران شکست

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کنسرت های موسیقی ایرانی موسیقی کنسرت های موسیقی ایرانی موسیقی بلیت های این کنسرت تالار وزارت کشور برگزار خواهد شد صحنه خواهد رفت هزار تومان دو سانس ماکان بند 30 دقیقه کنسرت ها روی صحنه بلیت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۹۲۹۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دونوازنده مهم کنسرت برگزار می کنند/ یک هم‌نشینی شنیدنی

به گزارش خبرنگار مهر، پیمان یزدانیان و حسام اینانلو ۲ هنرمند برگزیده و شناخته‌شده موسیقی روز بیستم اردیبهشت بعد از مدت‌ها دوری از اجراهای مشترک، کنسرتی را در تالار وحدت تهران برگزار می‌کنند.

دراین کنسرت که با مدیریت هنری مسعود برزی و سعید برزی برگزار می‌شود، پیمان یزدانیان نوازنده پیانو و حسام اینانلو نوازنده کمانچه به اجرای قطعاتی می‌پردازند.

پیمان یزدانیان و حسام اینانلو چندین سال است که به صورت مستمر تجربیات موسیقایی خود را در قالب همنشینی‌های بداهه با یکدیگر تقسیم می‌کنند. حاصل استمرار این همکاری، رسیدن به بیانی مشترک از ۲ دنیای موسیقایی متفاوت بوده و تاکنون با چند اجرای رسمی در تالار وحدت و مجموعه‌های دیگر همراه شده است.

پیمان یزدانیان بیش از ۲۰ سال است که به آهنگسازی در حوزه موسیقی کلاسیک و همچنین نوازندگی پیانو مشغول و آثارش توسط نوازندگان و ارکسترهای مختلف در فرانسه، چین، ایتالیا و ایران روی صحنه رفته و در کنار آن رسیتال‌های متعدد پیانو نیز اجرا کرده است. او تا کنون شش آلبوم با عنوان‌های «برداشت»، «برداشت دوم»، «گذر»، «همراه با باد»، «سوئیت‌ها» و «از انعکاس شهرهای دور» را منتشر کرده است.

حسام اینانلو نیز که سابقه همکاری با گروه «شیدا» (به سرپرستی شادروان محمدرضا لطفی) و گروه «ماهریز» و «نهفت» را دارد تا کنون چهار اثر به نام «رهگذار»، «صبح امید»، «در آئینه اوهام» و «چارراه» منتشر کرده است.

کد خبر 6089598 علیرضا سعیدی

دیگر خبرها

  • آغاز پیش‌ فروش بلیت اجرا‌های «امشب به صرف بورش و خون»
  • اولین کنسرت در خانه رئال مادرید؛ برنابئو، میزبان فستیوال «دیوانه موسیقی» / عکس
  • آغاز پیش‌فروش بلیت اجراهای خرداد «امشب به صرف بورش و خون»
  • ماجراهای کنسرت «سیروان خسروی» در اهواز تکرار نمی‌شود
  • دونوازنده مهم کنسرت برگزار می کنند/ یک هم‌نشینی شنیدنی
  • عاشقانه‌های مولانا در تالار وحدت پراقبال شد/وقتی موسیقی سنتی رنگ و بوی تازه می‌گیرد+فیلم
  • اکسپو کنسرت‌ها را لغو کرد
  • فیلمی از سورپرایز جالب مردم در کنسرت توسط گرشا رضایی
  • نشست ماهانه هنرمندان موسیقی با اجرای ۵ کنسرت
  • برگزاری پنج کنسرت در نشست ماهانه هنرمندان موسیقی