Web Analytics Made Easy - Statcounter

آن دسته از کاربران فضای مجازی در انگلیس که در شبکه‌های اجتماعی اقدام به توهین نژادپرستانه به بازیکنان فوتبال کنند برای مدتی طولانی از حضور در ورزشگاه‌ها محروم خواهند شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از نشریه سان؛ پریتی پاتل وزیر کشور انگلیس لایحه‌ای را برای تصویب پیشنهاد داده که به موجب آن مجازات‌های سختگیرانه‌ای برای هواداران خشن، اختلال‌گر، نژادپرست و همنوع‌ستیز در نظر گرفته خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از وجهه زشتی که توهین نژادپرستانه هواداران تیم ملی انگلیس پس از فینال یورو 2020 به بازیکنان رنگین‌پوست سه‌شیر از جمله مارکوس رشفورد، جیدون سانچو و بوکایو ساکا برای فوتبال انگلیس ساخت، مقامات فوتبال این کشور در نظر دارند به طور جدی‌تر با این معضل برخورد کنند.

در همین راستا هم پریتی پاتل گفت: عاملان اهانت‌ نژادپرستانه در فضای مجازی باید مجازات شوند. به همین دلیل هم من اکنون اعلام می‌کنم که تغییراتی در قانون اعمال می‌شود تا مطمئن شویم که این افراد دیگر نمی‌توانند برای تماشای بازی‌ها به استادیوم‌ها بروند.

به نوشته نشریان سان؛ در صورتی که توهین نژادپرستانه فردی به بازیکنان فوتبال اثبات شود، بسته به نوع توهین صورت گرفته، او نه تنها از سه تا 10 سال از حضور در ورزشگاه‌ها محروم خواهد شد، بلکه ممکن است به 6 ماه حبس محکوم شود.

یورو 2020| شکایت مقدونیه‌ای‌ها از مهاجم اتریش به خاطر توهین نژادپرستانه

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اتحادیه فوتبال انگلیس تیم ملی انگلیس فوتبال انگلیس تیم ملی انگلیس فوتبال انگلیس توهین نژادپرستانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۹۳۲۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عاملان تیراندازی در اتوبان همت دستگیر شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ پیمان لطیفی مطرح کرد: در پی دریافت اخباری مبنی بر تیراندازی در اتوبان تهران – کرج، منطقه حصار توسط افراد ناشناس، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستورکار دایره اطلاعات کلانتری ۱۲ چمران قرار گرفت.

وی افزود: مأموران با انجام اقدامات پلیسی و اشراف اطلاعاتی، موفق به شناسایی سه عامل تیراندازی شدند و با هماهنگی مرجع قضائی طی عملیاتی ضربتی متهمان را دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه آنها یک قبضه سلاح جنگی و دو سلاح شکاری کشف کردند.

معاون هماهنگ کننده فرمانده انتظامی استان البرز با بیان اینکه افراد دستگیر شده پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند، خاطرنشان کرد: پلیس و دستگاه قضائی با افرادی که به هر نحو مخل نظم و امنیت شهروندان باشند، بدون اغماض برخورد خواهد کرد.

کد خبر 6088084

دیگر خبرها

  • شوک سنگین رضا اسدی به سپاهان در آستانه بازی با پرسپولیس
  • بهترین پنالتی زن تاریخ فوتبال کیست؟
  • درخشش فوتبالیست‌ها و فوتسالیست‌های قزوین
  • تیم‌داری در طرشت به روش کدخدامنشی
  • فوتبالیست قرمزپوش لیگ برتری در ۷ سال فقط یک‌دقیقه بازی کرده!
  • کنایه تلخ فوتبالیست دوست‌داشتنی سابق درباره قیمت دلار | فیلم
  • واکنش هیئت فوتبال تهران به ماجرای مرگ یک فوتبالیست پیشکسوت
  • حکم سنگین علیه دروازه‌بان استقلال چگونه صادر شد؟
  • ببینید | طعنه سنگین ستاره تیم ملی فوتبال ساحلی به حواله خودروی فوتبالیست‌ها
  • عاملان تیراندازی در اتوبان همت دستگیر شدند