Web Analytics Made Easy - Statcounter

«محمدعلی محمدی» روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا ضمن اشاره به تشکیل و فعالیت ۲۲ کمیته تخصصی در ستاد دهه فجر شهرستان همدان همزمان با چهل و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، افزود: وظیفه اصلی این کمیته‌ ها برنامه ریزی برای برگزاری هرچه با شکوهتر آیین های ویژه دهه فجر متناسب با جامعه هدف و انتقال ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب به نسل جوان با رعایت مصوبات و دستورالعمل های ستاد ملی و استانی مقابله با کرونا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار همدان تصریح کرد: در این زمینه ضروری است دستگاه‌های اجرایی با استفاده از ظرفیت رسانه‌ها و فضای مجازی در راستای تبیین و تشریح دستاوردهای ارزشمند نظام مقدس جمهوری اسلامی و ارائه عملکرد و خدمات گسترده دولت و نظام در عمران و آبادانی مناطق مختلف به ویژه مناطق محروم و روستایی برنامه ریزی و فعالیت موثر داشته باشند.

محمدی با اشاره به برنامه ها و فعالیت های تدوین شده برای کمیته های ۲۲ گانه ستاد دهه فجر، خاطرنشان کرد: دستگاه‌های اجرایی، کمیته‌ها، تشکل‌های دانشجویی و مردمی برنامه های بزرگداشت این ایام را با توجه به بیانیه گام دوم انقلاب و گفتمان انقلاب و با رویکرد بزرگداشت مقام شامخ سردار سلیمانی اجرا می کنند.

وی اظهار داشت: امیدآفرینی، تقویت روحیه استکبارستیزی، استقلال و فعالیت در حوزه فضای مجازی از جمله محورهای تدوین شده برای فعالیت کمیته های مرتبط با ستاد دهه فجر در شهرستان همدان است.

فرماندار همدان با اشاره به اینکه در برنامه های دهه فجر امسال به شاخص‌های مهمی همچون استکبارستیزی و مقاومت و حفظ استقلال و خودکفایی توجه ویژه ای خواهد شد، افزود: تلاش برای حفظ ماهیت انقلاب اسلامی و انتقال آن به نسل‌های بعدی، توجه ویژه‌ به اندیشه‌های اسلامی، انقلابی و حفظ و حراست از ارزش‌ها در سایه رهبری‌های حکیمانه امامین انقلاب مبتنی بر وحدت و همدلی از رویکردهای اصلی برنامه های گرامیداشت دهه فجر است.

وی با اشاره به افزایش هجمه و تعارضات فرهنگی دشمن علیه انقلاب اسلامی و مردم بابصیرت ایران، گفت: دشمن تلاش می کند با استفاده از جنگ نرم و فعالیت مستمر در فضای مجازی به اهداف شوم خود دست پیدا کند که در این زمینه فعالیت در حوزه دشمن‌شناسی، حفظ وحدت کلمه، بصیرت‌افزایی، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تبیین آرمان های والای انقلاب و امام راحل در شکل‌گیری انقلاب نقش موثری در شکست توطئه های دشمن دارد.

محمدی با تاکید بر مشارکت فعال نسل جوان انقلاب در عرصه های مختلف، افزود: همه ما برای حفظ و حراست از انقلاب و ترویج و نهادینه کردن ارزش ها و آرمان های والای آن وظیفه داریم و در این زمینه با هرگونه اهمال کاری و غفلت، مدیون خون شهدا خواهیم شد.

به گفته وی، ثمرات انقلاب اسلامی محدود به مرزهایی جغرافیایی نیست و با سرعت و توان زیادی در سطح جهان و ملت‌های مختلف نفوذ کرده و توسعه می یابد.

فرماندار همدان با تاکید بر اینکه گسترش مشارکت عمومی و حمایت از گروه‌های مردم‌نهاد و فعالیت‌های خودجوش محلی و مردمی باعث پویاتر شدن برنامه‌های گرامیداشت دهه فجر خواهد شد، از عموم شهروندان خواست تا پیشنهادهای خود در این زمینه برای پربار تر شدن برنامه ها را به ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی شهرستان همدان ارائه کنند.

برچسب‌ها انقلاب اسلامی ایران شهر همدان همدان محمدعلی محمدی دهه فجر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انقلاب اسلامی ایران شهر همدان همدان انقلاب اسلامی ایران شهر همدان همدان محمدعلی محمدی دهه فجر فرماندار همدان انقلاب اسلامی ستاد دهه فجر برنامه ها کمیته ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۹۳۲۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همکاری علمی دانشگاه آزاد همدان با یک شرکت لبنی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، رویداد سه‌روزه «صدرا» با شعار «صنعت، دانشگاه، راه اشتغال» به همت دانشگاه آزاد اسلامی در حال برگزاری است که یک شرکت لبنی نیز در این رویداد حضور دارد.

مسئول واحد تحقیق و توسعه این شرکت لبنی در حاشیه این رویداد در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا با بیان اینکه ۱۶ مجموعه پگاه در کشور فعال بوده که یک مجموعه در همدان مستقر است، اظهار کرد: در حال حاضر شرکت ۶ گروه محصول باکیفیت را با دریافت پنج iso تولید می‌کند.

لیلا بخشی با بیان اینکه این شرکت سال گذشته موفق به کسب عنوان دانش‌بنیان نیز شد این مهم را تأییدی بر اهمیت ارتباط این صنعت با مراکز علمی و پژوهشی عنوان کرد.

وی از همکاری با دانشگاه‌ها به‌منظور انجام پایان‌نامه‌های ارشد و رساله دکتری به‌خصوص در رشته صنایع غذایی و حمایت از آثاری که منجر به حل مسائل می‌شوند؛ خبر داد.

مسئول واحد تحقیق و توسعه این شرکت صنعتی با اشاره به اینکه انعقاد تفاهم‌نامه همکاری علمی ـ پژوهشی با دانشگاه آزاد اسلامی در دست اقدام است از حضور دانشجویان به‌ویژه در رشته صنایع غذایی و بهداشت مواد غذایی به عنوان کارورز و همچنین جذب نیرو در این شرکت خبر داد و افزود: بازدید دانشجویان از شرکت پگاه نیز برای آشنایی با فعالیت‌ها نیز انجام می‌شود.

بخشی، بهره‌مندی از نظرات قشر مؤثر دانشجو و تخصص علمی دانشگاه برای ارتقای محصولات را مهم عنوان کرد و متذکر شد: شرکت در این همایش و در برنامه‌های بعدی هم حضور فعال خواهد داشت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۳ هزار زنجانی به مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره)اعزام می شوند
  • همکاری علمی دانشگاه آزاد همدان با یک شرکت لبنی
  • ۳ هزار زنجانی به مراسم سالگرد امام راحل اعزام می شوند
  • قطار ۵ ستاره به همدان می‌آید
  • ورود قطار ۵ ستاره به شبکه ریلی همدان
  • فعالیت در زمینه گام دوم انقلاب؛ توقعی به جا از تهران تایمز است
  • قدردانی رهبر انقلاب از فعالیت‌های دفتر مطالعات جبهه فرهنگی‌انقلاب
  • تشکر مجدد رهبر انقلاب از فعالیت‌های دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی
  • قطار ۵ستاره تابستان امسال به همدان می‌رسد
  • تبیین نقشه راه سال ۱۴۰۳ مناطق ۲۲ گانه شهرداری تهران