Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، فریدون فعالی امروز با اشاره به اینکه پرواز کرمان – نجف و بالعکس در روزهای یکشنبه هر هفته توسط دفتر خدمات مسافرتی جنوب شرق کرمان انجام می‌شود، اظهار داشت: این پرواز گنجایش جابه جایی 160 مسافر را دارد.

مدیرکل میراث ‌فرهنگی، گردشگری و صنایع ‌دستی استان کرمان با اشاره به اینکه راه‌اندازی دوباره این پرواز به ورود گردشگران سلامت کمک شایانی می‌کند، افزود: با توجه به اینکه کرمان، شهری با ظرفیت‌های گردشگری سلامت است می‌تواند نیازمندی‌های گردشگران عراقی را در این زمینه برآورده کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در استان کرمان فضای فیزیکی بستری و دپارتمان سلامت برای گردشگران فراهم است، بیان کرد: برای گردشگران عراقی امکانات لازم پزشکی همچون دستگاه‌های آنژیوگرافی، سی‌تی‌اسکن، اتاق‌های عمل جراحی قلب باز، بخش بیماری‌های مادرزادی، بیماری‌های مغز و مخچه‌ای و... در بیمارستان مهرگان شهر کرمان ایجاد شده است.

فعالی به فرا رسیدن دومین سالگرد شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی اشاره کرد و گفت: در این ایام برای اسکان و ارائه خدمات به زائران کشور عراق که با پرواز مذکور به کرمان سفر می‌کنند، تدابیر لازم اتخاذ شده است.

مدیرکل میاث فرهنگی کرمان بیان کرد: بر اساس دستورالعمل‌های صادره، زائران مزار شهید حاج قاسم سلیمانی باید دو دوز واکسن زده و تائیدیه لازم هنگام سفر به همراه داشته باشند و همچنین تائیدیه تست منفی PCR از الزامات سفر آنها خواهد بود.

فعالی از راه‌اندازی پرواز کرمان- دبی و بالعکس در آینده‌ای نزدیک خبر داد و خاطرنشان کرد: به زودی این پرواز به جمع پروازهای بین‌المللی استان کرمان افزوده خواهد شد.

انتهای پیام/3388/ق

منبع: فارس

کلیدواژه: فرودگاه کرمان زائران عراقی حاج قاسم میراث فرهنگی کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۹۳۲۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی امداد هوایی هلال احمر کرمانشاه در سالروز عملیات بازی‌دراز

محمدباقر محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: تیم‌های عملیاتی و واکنش سریع هلال احمر استان از شهرستان کنگاور تا ارتفاعات بازی‌دراز مستقر و امداد هوایی این سازمان نیز آماده خواهد بود.

وی با بیان اینکه هلال احمر کرمانشاه برای پوشش مراسم گرامیداشت این عملیات آمادگی کامل دارد، افزود: در بخش‌های امداد و نجات و همچنین اسکان زائران شهدای عملیات بازی‌دراز از آمادگی‌های لازم برخوردار هستیم و همچنین از ظرفیت استانی نیز استفاده خواهیم کرد.

مدیرعامل هلال احمر استان کرمانشاه با اشاره به حضور بیش از ۴۰ هزار نفر در این مراسم، گفت: سازمان در بحث اسکان نیز وظیفه مهمی بر عهده دارد و باید این تعداد را در شهرستان‌های مختلف اسکان بدهد.

وی اضافه کرد: در این راستا تیم‌های مخصوص در بحث اسکان در شهرستان‌های مختلف مستقر می‌شوند و تقسیم بندی‌های لازم انجام شده است.

محمدی در پایان سخنانش خاطر نشان کرد: مجموعه هلال احمر جهت خدمت رسانی شایسته به زائران شهدای بازی‌دراز و کاروان‌های راهیان نور آمادگی کامل دارد.

کد خبر 6088770

دیگر خبرها

  • آمادگی امداد هوایی هلال احمر کرمانشاه در سالروز عملیات بازی‌دراز
  • هزار و ۵۰۰ نفر عازم سرزمین وحی شدند
  • اتخاذ تدابیر لازم برای برگزاری نمایشگاه بین المللی کتاب تهران
  • اتخاذ تدابیر امنیتی و انتظامی جهت برگزاری نمایشگاه بین المللی کتاب تهران
  • راه اندازی هنرستانهای جوار صنعت برای تامین نیروی کار ماهر در آذربایجان غربی
  • شارژ مجدد باتری پهپادها در حین پرواز / طول عمر پهپادها با سلول‌های خورشیدی پروسکایت
  • اعزام زائران عمره مازندران از ۱۰ اردیبهشت
  • نخستین پرواز اعزام زائران از مازندران به عمره مفرده ۱۰ اردیبهشت
  • اولین پرواز اعزام زائران از مازندران به عمره مفرده ۱۰ اردیبهشت
  • هفته آینده، نخستین پرواز زائران عمره مفرده از مازندران