Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز یکشنبه روابط عمومی دادگستری کل قم، حجت‌الاسلام حسن غریب با تبریک این موفقیت اظهار داشت: به برندگان این مسابقه‌ها قرآنی از سوی دستگاه قضایی استان، مرخصی تشویقی اعطا شد و تشویق‌های دیگری نیز برای زندانیان فعال در علوم قرآنی در نظر گرفته‌ایم.

این مقام قضایی با قدردانی از مسئولان فرهنگی و تربیتی اداره‌کل زندان‌ها که در جهت آموزش و نشر آموزه‌های قرآنی و برگزاری کلاس‌های حفظ، قرائت و تفسیر قدم برمی دارند ابراز امیدواری کرد: زندانیان در سایه تعالیم و ارزش‌های قرآنی مسیر درست زندگی را ادامه دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس گزارش، افراد شرکت کننده در این مسابقه‌ها، در رشته‌های مفاهیم، قرائت، ترتیل، حفظ موضوعی، حفظ ۱جزء و حفظ ۳ جزء حائز مقام اول شدند و در رشته‌های نهج‌البلاغه و دعاخوانی مقام دوم را کسب و در رشته حفظ ۲۰ جزء نیز سوم شدند./

برچسب‌ها دادگستری قم سازمان زندان‌ها قرآن کریم

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دادگستری قم سازمان زندان ها دادگستری قم سازمان زندان ها قرآن کریم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۹۳۲۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷۱۷ قمی در آزمون تخصصی حافظان قرآن کریم شرکت کردند

به گزارش مهر، حجت‌الاسلام والمسلمین مرتضی شعبان زاده در حاشیه برگزاری نوزدهمین دوره از آزمون ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم در قم در گفت‌وگویی خبری اظهار کرد: خوشبختانه امسال در استان قم با حضور ۷۱۷ حافظ نسبت به جمعیت استان، رتبه نخست را در آزمون تخصصی حافظان قرآن کریم کشور کسب کرده‌ایم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم گفت: در استان قم از ۷۱۷ نفر شرکت کننده در آزمون تخصصی اعطای مدرک به حفاظ قرآن کریم، ۴۷۶ نفر خانم و ۲۴۱ شرکت کننده آقا بوده‌اند که از این آمار ۱۸۳ نفر در رشته حفظ ۱۰ جزء، ۹۶ نفر در رشته ۲۰ جز و ۴۳۸ نفر در رشته حفظ کل شرکت کرده‌اند.

وی اضافه کرد: سنین شرکت کنندگان در آزمون ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی حفظ قرآن کریم در قم بین ۸ تا ۵۸ سال بوده است که کوچک‌ترین فرد شرکت کننده در بین بانوان، دختری ۸ ساله در رشته حفظ ۱۰ جز، و در بین مردان پسری ۱۲ ساله در رشته حفظ کل قرآن کریم است؛ همچنین بزرگ‌ترین فرد شرکت کننده در این دوره از آزمون تخصصی حافظان قرآن کریم، مردی ۵۸ ساله در رشته حفظ کل قرآن کریم بوده است.

شعبان زاده در پایان ابراز کرد: نتایج آزمون کتبی در تیرماه اعلام می‌شود و بعد از آن در مردادماه آزمون شفاهی برگزار خواهد شد؛ همچنین افرادی که در آزمون شفاهی موفق به کسب امتیاز مورد قبول نشوند، مجدد در آبان‌ماه امسال مورد ارزیابی قرار می‌گیرند.

کد خبر 6096041

دیگر خبرها

  • ۷۱۷ قمی در آزمون تخصصی حافظان قرآن کریم شرکت کردند
  • ۴۰۳ مدرک تخصصی حفظ قرآن در یزد صادر شده است
  • دارالقرآن الکریم حرم مطهر رضوی، منادی قرآن و معارف اهل بیت(ع)
  • نمایشگاه ملی قرآن کریم در کابل
  • برگزاری نوزدهمین دوره آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآنی
  • شرکت بیش از ۲۳ هزار نفر در مسابقات قرآنی آران و بیدگل
  • جمع‌آوری ۵۵۰ میلیارد ریال کمک برای آزادی زندانیان در آذربایجان‌غربی
  • رقابت ۶۵۰ دانش‌آموز یزدی در مسابقات قرآن، عترت و نماز استان یزد
  • رقابت قرآنی ۶۰۰ دانش آموز استان مرکزی
  • رقابت ۶۰۰ محصل استان در مسابقات قرآن