Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، شهرام رحمانی مدیر تعاون روستایی ستان قزوین از توزیع هوشمند کالا‌های اساسی در قزوین خبر داد و گفت: توزیع هوشمند مواد غذایی و محصولات کشاورزی در راستای حذف دلالان از چرخه تولید، توزیع، نظارت بر بازار و در نهایت رضایت مصرف کننده انجام می‌شود.

رحمانی با بیان اینکه کالا‌های تنظیم بازاری قیمت تعیین شده و مشخصی دارند و بر اساس همان نرخ توزیع خواهند شد، افزود: توزیع اینترنتی تخم‌مرغ تنظیم بازاری با قیمت مصوب در شهر قزوین آغاز شده و هر شانه تخم‌مرغ به قیمت ۴۴ هزار تومان به درب منازل شهروندان ارسال خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به اینکه توزیع تخم مرغ از طریق یکی از استارت‌آپ‌های بومی استان صورت می‌گیرد، اظهار کرد: در این طرح به تدریج توزیع اینترنتی ۱۴ قلم کالا‌های مصرفی شامل مرغ، شکر، روغن، برنج، لبنیات و... انجام خواهد شد.

رحمانی اضافه کرد: در خرید اینترنتی با ارسال لوکیشن، مکان خرید و خریدار مشخص می‌شود که این محصول برای مصرف خانگی یا غیر خانگی مورد استفاده قرار گرفته است.

مدیر تعاون روستایی استان قزوین با اعلام اینکه به زودی سامانه بازرگام هم به این طرح اضافه خواهد شد، افزود: مردم با مراجعه به این سامانه می‌توانند پس از انجام ثبت‌نام، خرید خود را به راحتی ثبت کنند و در کوتاه‌ترین زمان به دستشان می‌رسد.

رحمانی با بیان اینکه امسال مسئولیت تامین و توزیع میوه شب عید بر عهده تعاون روستایی قرار گرفته است، گفت: امسال بخشی از میوه شب عید هم به صورت هوشمند توزیع خواهد شد.

انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تعاون روستایی توزیع هوشمند تنظیم بازار خواهد شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۹۳۲۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استارت ستاره بایرن برای بازگشت مقابل رئال (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تصاویر منتشر شده از کمپ بایرن مونیخ نشان می‌دهد که ماتیس دی‌لیخت تمریناتش را از سر گرفته است. او در کنار یکی از مربیان بدنساز بایرن دیده شد که در حال دویدن کنار زمین است و فعلا از تمرینات گروهی خارج است.

بایرن هفته گذشته در بازی هفته سی و یکم بوندس‌لیگا به مصاف آینتراخت رفت و با نتیجه 2-1 برنده شد. ماتیس دی‌لیخت که در نیمه اول از ناحیه زانو آسیب دیده بود نتوانست از نیمه دوم به بازی ادامه دهد.

مشکل دی لیخت جدی به نظر نمی‌رسید اما او از ابتدای نیمه دوم با کیم مین جائه تعویض شد و در پایان بازی هم دیده شد که لنگان لنگان ورزشگاه را ترک می‌کند.

مدافع هلندی به همین دلیل بازی حساس دور رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا را از دست داد و توماس توخل تایید کرد که برای بازی فردا مقابل اشتوتگارت هم در دسترس نیست.

توخل در نشست خبری امروز گفت: "ماتیس دی‌لیخت فردا در دسترس نخواهد بود. برنامه او این است که از روز یکشنبه تمرینات را از سر بگیرد و سپس سه روز فرصت داریم تا ببینیم برای چهارشنبه آماده است یا خیر."

دیگر خبرها

  • استارت ستاره بایرن برای بازگشت مقابل رئال (عکس)
  • ۱۳ همت مبلغ یک ماه میزان مصرف صنایع بزرگ از گاز کشور
  • امضای تفاهم نامه توسعه رسته کفش دانسفهان
  • خرید ۵۳۰ تن گوشت مرغ منجمد در استان قزوین
  • پرداخت ۱۵ هزار میلیارد ریال به حساب خرید برق شرکـت‌های توزیع
  • بررسی ورود صنایع بزرگ به حوزه استارت‌آپی کشور در رویداد استیج اینوتکس ۲۰۲۴
  • جمع آوری ۶ قلم کالای غیر استاندارد در نمایشگاه بین‌المللی قزوین
  • تفاهم‌نامه همکاری اقتصادی بین استان‌های بوشهر و قزوین منعقد شد
  • شهرک صنفی در رزن احداث می‌شود
  • توزیع 1.5 تن گوشت قرمز منجمد تنظیم بازاری در بهشهر