Web Analytics Made Easy - Statcounter

 

شیشه رنگی یکی از عناصر زیباسازی می باشد که بطور عمده از آنها می توان در دکوراسیون داخلی و خارجی استفاده کرد. کاربرد شیشه رنگی بسیار زیاد است و همین امر باعث گسترش آن شده است. وجود تنوع و رنگ های متنوع در این شیشه ها به کاربران حق انتخاب بیشتری را می دهد. همانطور که می دانید شیشه های رنگی از قدیم به دلیل زیبایی در بناهای بزرگ استفاده می شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امروز در بسیاری از سازه های مدرن از این نوع شیشه برای طرح های مختلف استفاده می کنند.

انواع شیشه رنگی

شیشه رنگی لاکوبل

شیشه لاکوبل رنگی با رنگ های زیبا حالتی از یک رنگین کمان می سازد که جهت محیط های کوچک و مراکز اداری تجاری بسیار کاربرد دارد. شیشه رنگی لاکوبل مورد توجه صنایع مبلمان و دکوراسیون داخلی بوده و برای ساخت میز و پارتیشن مورد استفاده قرار می گیرد و همچنین جهت دکوراسیون دفاتر اداری، رستوران، فروشگاه، آشپزخانه، حمام و محیط مسکونی بسیار زیبا می باشد. این نوع شیشه در مقابل رطوبت و حرارت مقاوم بوده و از نفوذ رطوبت به دیوار و لایه های دیگر نیز جلوگیری می نماید. درضمن رنگ های استفاده شده در این نوع شیشه از نوع شیمیایی نبوده و باعث آلودگی محیط نخواهد شد. یک نوع لایه پولی پروپیلن در پشت این شیشه استفاده شده که باعث جلوگیری از شکست و ریختن شیشه شده و همچنین در مقابل ضربه و رطوبت شیشه را مقاوم می سازد.

شیشه رنگی دکوراتیو

امروز شاهد استفاده شیشه های دکوراتیو در طرح ها و انواع جذاب هستیم. به طور معمول هر شیشه ای که در دکوراسیون داخلی بکار رود جزئی از شیشه دکوراتیو حساب می شود. کاربرد شیشه در طراحی و دکوراسیون داخلی، قفسه بندی، چیدمان اتاق خواب، دیوار پوش ها استفاده می شود. شیشه های دکوراتیو در برابر سرما، رطوبت، باد، باران ... مقاوم است. بنابراین می توان در هر نوع آب و هوایی استفاده کرد.

 

شیشه رنگی دیوار پوش

نمونه دیگر شیشه های رنگی، شیشه رنگی دیوارپوش است که دارای مزایای بالایی من جمله وزن کم و ضدخش بودن آن است. مصرف نقطه های روشن ال ای دی، آماده کردن، نصب بسیار راحت، آسان و سریع از مزایای دیگر این نوع از شیشه ها می باشد.این دیوارپوش ها با ایجاد جذابیت و زیبایی باعث تنوع در فضا و دیوار ها می شود که زیبایی منحصر فرد و ماندگاری را به وجود می آورد.تمامی کالاها و محصولات شرکت شیشه جام نما دارای گارانتی می باشد که این محصول نیز از این موضوع مستثنا نمی باشد.

 

شیشه رنگی فروشگاهی

دکور و دکوراسیون فروشگاه با انواع شیشه رنگی فروشگاهی و با استفاده از ام دی اف می توان به یک کار حرفه ای و جذاب رسید که علاوه بر ماندگاری بالای آن، زیبایی و خاص بودن را دارا می باشد.این شیشه ها در اجرای ویترین ها، کانتر ها و یا میز های داخلی رستوران، شلف ها و همچنین به صورت گسترده در مراکز تجاری از جمله بوتیک ها، فود کورت ها و برند های فست فود کارایی بی نظیر و منحصر بفردی دارد.

شیشه رنگی اداری

شیشه رنگی اداری با رنگ های زیبا حالتی از یک رنگین کمان می سازد که محیط های کوچک و مراکز اداری تجاری بسیار کاربرد دارد. این نوع از شیشه ها در محیط های اداری برای ساخت میز و پارتیشن مورد استفاده قرار می گیرد و همچنین جهت دکوراسیون دفاتر اداری بسیار مناسب می باشد.شیشه اداری در مقابل رطوبت و حرارت مقاوم بوده و به دلیل تشدید و بازتاب زیبای نور، برای محیط های کوچک و کم نور بسیار مناسب می باشد و فضا را بزرگتر نمایش می دهد.

شیشه رنگی پارتیشن

با انواع شیشه رنگی پارتیشن اداری شما می توانید فضای فلت اداری و شرکتی خود را با ترکیب بسیار شیک و خلاقانه، دکور کنید .با ترکیب زیبای آلومینیوم یا ام دی اف به همراه رنگ دلخواه شیشه رنگی مناسب با دکور شرکت و یا سلیقه شما، چیدمان فضای حرفه ای و اداری داشته باشید.زیبایی شناسی، راحتی، مدرنیته و نهایت ایمنی، خصوصیت های بارز پارتیشین به سبک شیشه ای می باشد.

شیشه رنگی بین کابینت

شیشه رنگی بین کابینت با رنگ های متنوع و زیبا، طراوت و خاص بودن را به آشپزخانه اختصاص می دهد که دارای قابلیت ضد حرارت بودن و سکوریت شدن می باشد .شیشه رنگی در میان عامه مردم و دکوراسیون های داخلی و آشپزخانه، در دنیای مدرن امروزی جایگاه ویژه ای را دارا می باشد. امروزه طراحان بزرگ دکوراسیون داخلی در پروژه های دکوراتیو در بخش های مختلف به خصوص آشپزخانه، از شیشه رنگی استفاده های خاص و بی نظیری می کنند .

 

شیشه رنگی چاپی

از آنجا که شیشه دارای طول عمر بالا است و اینکه با برخورد با آب برای آن مشکلی ایجاد نمی شود، امروزه جایگاهی خوبی در دکوراسیون آشپزخانه پیدا کرده است. از این رو برای تنوع بیشتر می توان از شیشه رنگی چاپی استفاده کرد .شیشه رنگی چاپی را با چاپ طرح و رنگ دلخواه خود در فضای بین کابینت ها، بالای اجاق گاز و زیر هود، بالای سینگ ظرفشویی و هر قسمت دیگر در آشپزخانه به راحتی استفاده کنید و از زیبایی و درخشندگی آن بهره ببرید.

شیشه رنگی لابی

شیشه رنگی لابی در 52 رنگ متنوع و خاص موجود می باشد. از جمله کارایی شیشه های لاکوبل رنگی را میتوان در دکوراسیون ورودی ساختمان ها، هتل ها و لابی نام برد که به دلیل دارا بودن شفافیت و کیفیت رنگی بالا، متریال عالی و بی نظیری را برای فضاسازی و معماری داخلی هتل ها، ساختمان ها و ادارات در اختیار شما قرار می دهد.

شیشه لمینت رنگی

شیشه لمینت از روی هم قرارگرفتن دو یا چند لایه شیشه تخت که به وسیله لایه میانی       PVB به یکدیگر متصل شده اند، ساخته می شود که از انواع شیشه های ایمنی محسوب می شود. لایه PVB که در فرآیند ساخت به شیشه می چسبد باعث پیوستگی شیمیایی و فیزیکی می شود که علاوه بر حفظ شیشه در برابر شکست، عایق خوبی در برابر صوت نیز می باشد و باعث کاهش اشعه UV تا میزان 99 درصد نیز می شود. برای اطلاعات در مورد قیمت شیشه رنگی در ادامه با ما همراه باشید.

شیشه های رنگی را از کجا بخریم؟

شرکت جام نما یکی از شرکت های معتبر در زمینه ی شیشه های هوشمند در ایران است که بیش از 70 سال سابقه در زمینه ی انواع شیشه ها دارد. حوزه فعالیت این شرکت در کلیه ابعاد و زمینه های مختلف صنعت شیشه اعم از شیشه های نمای ساختمان / شیشه های هوشمند/ شیشه های دکوری جهت دکوراسیون و میز و مبلمان است. پروژه های بزرگی که شرکت جام نما مجری آنها بود: ·پروژه برج مخابراتی میلاد، شیشه های نما و دکوراسیون داخلی ·پروژه برج تهران، شیشه های دکوراسیون داخلی ·مجموعه ی ورزشی صدف، شیشه های رفلکس نما

شیشه های رنگی شرکت جام نما علاوه بر کیفیت بالا از قیمت مناسبی نیز برخودار است. شما میتوانید انواع شیشه های مختلف خود را از این شرکت خریداری کنید.

شما میتوانید از طریق راه های ارتباطی زیر با شرکت جام نما در ارتباط باشید و نمونه کارهای این شرکت را ببینید. وب سایت: jamnamaglass.com اینستاگرام: jamnama_group امور مشتریان: (30 خط)24805 – 021 ایمیل: info@jamnamaglass.com

آدرس: تهران – خیابان شریعتی – نرسیده به میدان قدس (تجریش)- با پارکینگ اختصاصی

منبع: فردا

کلیدواژه: شیشه رنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۹۳۴۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأمین ۴۰ درصدی نیاز داخلی به دستگاه نوار قلب با محصول ایران‌ساخت

فناوران یک شرکت دانش‌بنیان موفق به طراحی و ساخت مستقل دستگاه الکتروکاردیوگراف ۶ کاناله برای نخستین بار در کشور و دستگاه‌های سه کاناله، تک کاناله و دوازده کاناله شدند که علاوه‌بر تأمین ۴۰ درصدی نیاز داخلی کشور دستگاه‌های نوار قلب به‌صورت محدود هم به برخی کشورهای همسایه صادر می‌شوند.

جلال ردادی، رئیس هیأت مدیره این شرکت دانش‌بنیان در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان این‌که این شرکت در ادامه راه به‌منظور تکمیل سبد محصولات خود در حوزه الکتروکاردیوگراف، به تولید دستگاه‌های سه کاناله، تک کاناله و دوازده کاناله اقدام کرده است، اظهار کرد: همه دستگاه‌ها، مراحل تست بالینی و اخذ مجوز را از اداره‌کل تجهیزات پزشکی طی کرده‌اند و به بازار عرضه شده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: همچنین شرکت موفق به اخذ نشان CE برای همه محصولات سبد الکتروکاردیوگراف شده است. علاوه‌بر این موارد، شرکت موفق به اخذ رضایت‌مندی بالای ۹۰ درصد مشتریان شده است.

امکان پردازش برخط سیگنال‌های نوار قلب فناوری محصول تولید داخل

مدیر عامل این شرکت دانش‌بنیان درباره فناوری طراحی و ساخت این دستگاه‌های الکتروکاردیوگراف، توضیح داد: شرکت توانسته در زمینه فنی با پیاده‌سازی الگوریتم‌های نرم‌افزاری پردازش سیگنال، فیلترهای مناسب سیگنال ECG را در دستگاه پیاده‌سازی کند که قادرند به‌صورت برخط (Online) سیگنال را پردازش کنند.

ردادی با بیان این‌که این دستگاه سیگنال خروجی را با حداقل تغییر، نویز زدایی می‌کند، ادامه داد: همچنین در مدل‌های ۶ کاناله و ۱۲ کاناله، یک الگوریتم پیشرفته جهت اندازه‌گیری پارامترهای تشخیصی سیگنال ECG و تفسیر آن گنجانده شده که در تشخیص به پزشک متخصص کمک بسزایی می‌کند و شرکت با گنجاندن نمایشگر رنگی و صفحه لمسی در دستگاه‌ها امکان کاربری آسان دستگاه را فراهم کرده است.

نوآوری‌های دستگاه نوار قلب

وی، درباره نوآوری به‌کار گرفته شده در این دستگاه گفت: نظر به توسعه روزافزون قابلیت‌های جانبی دستگاه‌های خارجی و لزوم رقابت با آنها، شرکت همواره در حال بروزرسانی دانش فنی خود است. شرکت در حال‌حاضر بعضی قابلیت‌های به‌روز دستگاه‌های خارجی(ارتباط با شبکه‌های بیمارستانی، ذخیره‌سازی داده‌ها و ارسال به کامپیوتر، اندازه‌گیری و تفسیر پارامترهای ECG) را به بعضی محصولات اضافه کرده است و در حال‌حاضر نیز در دستگاه دوازده کاناله خود در حال پیاده‌سازی بعضی ویژگی‌ها نظیر ارتباط مستقیم با پرینتر لیزری، اضافه کردن فونت فارسی و اضافه کردن خروجی PDF است.

مدیر عامل این شرکت دانش‌بنیان مستقر در پارک علم و فناوری دانشگاه تهران، درباره کیفیت محصولات این شرکت، گفت: در زمینه کیفیت، شرکت با پایش مداوم مشتریان و محصول اقدام به بهبود محصول و ارتقای آن و رفع نواقص احتمالی می‌کند. نکته جالب در بحث کیفیت محصولات این است که بیش از ۹۰ درصد محصولات فروخته شده توسط شرکت حتی یک بار برای بحث خدمات فروش به شرکت ارجاع داده نشده‌اند که این امر نشان‌دهنده اهتمام شرکت به بحث کیفیت محصول است.

ردادی در خصوص عملکرد دستگاه و قابلیت‌ها و کاربردهای آن، توضیح داد: دستگاه الکتروکاردیوگراف(نوار قلب) به‌منظور ثبت فعالیت الکتریکی قلب استفاده می‌شود و قادر است با اتصال ۱۰ رشته الکترود به نقاط مشخصی از بدن (دست‌ها، پاها و قفسه‌سینه)، این فعالیت را در قالب ۱۲ سیگنال مختلف (۶ سیگنال دو قطبی و ۶ سیگنال تک قطبی) روی کاغذ حرارتی یا سایر خروجی‌ها تهیه کند.

وی ادامه داد: خروجی دستگاه الکتروکاردیوگراف برای پزشکان متخصص و اورژانس کاربرد دارد و نخستین قدم در مراجعه جهت تشخیص بیماری‌های قلبی، تهیه نوار قلب است. عموماً همه دستگاه‌های الکتروکاردیوگراف دارای رکوردر حرارتی (مشابه دستگاه فاکس یا پوز فروشگاهی) هستند. دستگاه‌های الکتروکاردیوگراف در صنعت بر مبنای تعداد کانال خروجی روی کاغذ حرارتی تقسیم‌بندی می‌شوند، برای مثال، دستگاه ۶ کاناله، دستگاهی است که حداکثر قادر به ثبت ۶ کانال همزمان روی کاغذ حرارتی است.

قیمت رقابتی محصولات این شرکت دانش‌بنیان با کیفیتی قابل قبول

مدیرعامل این شرکت دانش‌بنیان با بیان این‌که این شرکت در ابتدا تمرکز خود را بر ارائه محصول با کیفیت قابل رقابت با محصولات خارجی قرار داد، افزود: همچنین کوشید از نظر جنبه اقتصادی بر قیمت قابل رقابت با محصولات خارجی و خدمات پس از فروش با قیمت ارزان به‌عنوان مزیت رقابتی تأکید کند.

ردادی، گفت: در نتیجه در حال‌حاضر بیش از ۱۰ هزار دستگاه از محصولات شرکت در سراسر ایران نصب شده است. گواه این امر نیز برنده شدن شرکت در مناقصات متعدد برگزار شده توسط هیئت امنای صرفه‌جویی ارزی است. شرکت در حال‌حاضر سالانه حدود ۴۰ درصد نیاز بازار ایران را تأمین می‌کند. همچنین توانسته به‌صورت محدود صادرات به کشورهای عراق و سوریه داشته باشد.

طراحی و ساخت یک نمونه دستگاه نوار قلب برای ویزیت خانگی

وی با بیان این‌که محصولات الکتروکاردیوگراف جهت استفاده در مراکز درمانی پیش‌بینی شده‌اند، چرا که خروجی آنها صرفاً توسط پزشک متخصص قابل تفسیر است، افزود: با این وجود، شرکت به منظور سهولت کار جهت ویزیت خانگی، یکی از محصولات خود یعنی دستگاه الکتروکاردیوگراف تک کاناله را طوری طراحی کرده که به‌راحتی توسط پزشک خانواده یا پرسنل اورژانس قابل حمل باشد.

مدیر عامل این شرکت دانش‌بنیان با بیان این‌که دستگاه‌های الکتروکاردیوگراف با برند مشهور بیش از ۲۵۰۰ دلار قیمت دارند، افزود: به‌عنوان مثال، دستگاه MAC۲۰۰۰ از شرکت GE که یکی از شرکت‌های پیشگام در تولید دستگاه‌های پزشکی است، قیمتی معادل ۳۰۰۰ دلار دارد، در حالی‌که این شرکت دانش‌بنیان توانسته است محصول مشابه را در حدود ۷۰۰ دلار به مشتری عرضه کند. قیمت ارائه‌شده حتی از قیمت دستگاه‌های چینی که بعضاً به‌طور قاچاق وارد کشور می‌شوند، کمتر است.

ردادی تصریح کرد: این شرکت دانش‌بنیان در سال ۱۳۸۶ با هدف ارائه محصولات با کیفیت، قابل رقابت با نمونه خارجی و دارای قیمت مناسب تأسیس شد و فعالیت خود را با واردات لوازم جانبی مانیتور علائم حیاتی و تجهیزات بیهوشی و از سال ۱۳۸۸ تحقیق و توسعه روی دستگاه الکتروکاردیوگراف را آغاز کرد. شرکت در سال ۱۳۹۱ موفق به اخذ جواز ساخت از اداره‌کل تجهیزات پزشکی به‌عنوان نخستین تولیدکننده مستقل دستگاه الکتروکاردیوگراف ۶ کاناله  شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • متعهد به خرید داخلی مرغ از مرغداران
  • نکات مهم در طراحی و اجرای دکوراسیون مغازه لوازم تحریر
  • خرید روزانه هزار تن مرغ از مرغداران داخلی
  • تأمین ۴۰ درصدی نیاز داخلی به دستگاه نوار قلب با محصول ایران‌ساخت
  • رونمایی از موتور ۶ سیلندر خورجینی با کاربرد در صنعت خودروسازی
  • عظیم‌ترین پنجره شیشه‌ای رنگی جهان رونمایی شد
  • ساخت عظیم‌ترین پنجره شیشه‌ای رنگی جهان تمام شد
  • خواهرخوانده اصفهان میزبان عظیم‌ترین پنجره شیشه‌ای رنگی جهان
  • فروش بیش از ۵۵ هزار تن گوگرد در پالایشگاه گاز ایلام
  • رونمایی از موتور ۶ سیلندر خورجینی با کاربرد در صنعت خودروسازی با حضور معاون علمی ریاست جمهوری