Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-05@17:37:56 GMT

نمایشگاه کتاب کودکان با موضوع تغذیه

تاریخ انتشار: ۵ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۹۳۵۸۰

نمایشگاه کتاب کودکان با موضوع تغذیه

نمایشگاهی از کتاب‌های منتخب فارسی و غیرفارسی با موضوع تغذیه و با عنوان "خوراک زرافه با سالاد لاک‌پشت" در کتابخانه مرجع کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزارشده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، کتابخانه مرجع کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان که در هر ماه منتخبی از آثار خود را در قالب نمایشگاه در معرض دید علاقه‌مندان قرار می‌دهد، از ابتدای دی‌ماه سال جاری نمایشگاهی با موضوع تغذیه بر گزار کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این نمایشگاه که "خوراک زرافه با سالاد لاک‌پشت" نام دارد کتاب‌های فارسی و غیر فارسی با موضوع تغذیه ارائه شده است که از کتاب‌های موجود در این نمایشگاه می‌توان به «محصولات ارگانیک مصرف کنیم»، «کلوچه بزرگ»، «خوراک زرافه با سالاد لاک‌پشت»، «پست شیشه‌ای فلیکس»، «بخورم یا نخورم»، «سبزی‌هایت را بخور و شیرت رو بنوش»، «حسن تربچه و غول هندوانه‌ای» و همچنین کتاب‌های لاتین «Candy»، «The Cow in Patrick O’Shanahan’s Kitchen» اشاره کرد.

علاقه‌مندان به بازدید از این نمایشگاه می‌توانند تا پایان دی‌ماه ۱۴۰۰ از ساعت ۸ تا ۱۶ به کتابخانه مرجع کانون واقع در مجتمع فرهنگی هنری شهید ملک‌شامران واقع در تهران، خیابان شهید بهشتی، خیابان خالد اسلامبولی، پلاک ۲۴ مجتمع فرهنگی هنری شهید ملک‌شامران مراجعه کنند.

کد خبر 544541

منبع: ایمنا

کلیدواژه: كتاب و كتاب خواني کتاب نمایشگاه کتاب شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق موضوع تغذیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۹۳۵۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرحله استانی نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی در ساری برگزار می‌شود

ایسنا/مازندران مرحله استانی نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کودکان و نوجوانان ویژه استان مازندران در ساری برگزار می‌شود.

حامد فاضلی کبریا مدیرکل کانون پرورش فکری مازندران امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران درباره برگزاری نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کودکان و نوجوانان کانون اظهار کرد: این جشنواره در مرحله استانی‌ ویژه مازندران ۲۰ اردیبهشت از ساعت ۸ تا ۱۸ در سالن سینما کانون ساری برگزار می‌شود.

وی افزود: این جشنواره در بخش استانی با اجرای ۵ نمایش منتخب به اجرا می‌پردازد تا پس از رای هیات داوران ۳ نمایش برگزیده به دبیرخانه مرکزی برای حضور در جشنواره کشوری معرفی شوند.

به گفته مدیرکل کانون پرورش فکری مازندران، مرحله استانی نوزدهمین جشنواره‌ی هنرهای نمایشی کودکان و نوجوانان در سطح استان مازندران با شعار «این صحنه خانه‌ماست» برای شرکت‌کنندگان ۱۲ تا ۲۲  سال و بزرگسالان برگزار می‌شود.

وی افزود: داوری مرحله استانی این جشنواره را سید رضا عمرانی نسب، مهیار هزار جریبی و فاطمه بزرگی از هنرمندان حوزه نمایش این استان بر عهده دارند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پرفروش‌های داستانی حوزه مقاومت در نمایشگاه
  • ترویج و آموزش مالکیت معنوی به کودکان و نوجوانان
  • روایت زندگی تنها شهید فرانسوی دفاع مقدس در نمایشگاه کتاب
  • ۵۰۰ جلد کتاب به کتابخانه سیار بهاباد اهدا شد
  • مرجع اطلاعات بسیاری از مداحان و حتی برخی از روحانیون سرچ گوگل شده است
  • نقشی از شخصیت‌های قصه‌های ایرانی بر روی پوستر نمایشگاه کتاب
  • فراخوان جشنواره راویان غدیر در استان قزوین
  • مرحله استانی نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی در ساری برگزار می‌شود
  • کتابخانه‌ای به گستره صدا
  • کتابخانه ای به گستره صدا