Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی – تمرین سبک بازیکنان تیم استقلال بعد از ظهر امروز به مدت ۶۰ دقیقه در سالن بدنسازی برگزار شد.

اعضای تیم استقلال که روز گذشته یک جلسه تمرین سبک(ریکاوری) را در فضای باز پشت سر گذاشته بودند امروز با حضور در سالن بدنسازی که کادر فنی برای آن‌ها در نظر گرفته بود به مرور انجام تمرینات بدنی پرداخته و به مدت یک ساعت مشغول بدنسازی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همه بازیکنان استقلال در این جلسه تمرینی حضور داشتند غیر از کاپیتان وریا غفوری و جانشینش کوین یامگا که در هفته های اخیر در نبود وریا در پست او بازی می کرد. سایر بازیکنان نیز به انجام تمرینات مورد نظر بدنساز تیم مشغول شد.

اعضای تیم استقلال فردا یک جلسه تمرین سنگین برای دیدار مقابل فولاد خوزستان را پشت سر خواهد گذاشت که به احتمال زیاد پیش از شروع تمرین باید در جلسه فنی ۳۰ دقیقه ای حضور یابند. قرار است در این جلسه فرهاد مجیدی نکات مهم فنی مربوط به بازی با فولاد را به بازیکنانش گوشزد کند.

دیدار تیم‌های استقلال و فولاد خوزستان روز چهارشنبه هشتم دی ماه در استادیوم آزادی برگزار می شود.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۹۳۷۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تراکتور امروز به بنیان دیزل برمی‌گردد

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان حمید مطهری که در مقابل استقلال به نتیجه تساوی بدون گل رسیدند، برای حفظ جایگاه چهارمی خود باید فولاد را شکست بدهند.

آنها پس از یک جلسه ریکاوری و استراحت، امروز در کمپ بنیان دیزل تمرین خود را برگزار خواهند کرد و این در حالی است که تنها دو جلسه تمرینی را برای دیدار حساس با فولاد در پیش خواهند داشت.

نکته مهم در مورد تمرین تراکتور این است که محمد عسگری آنالیز تیم حریف را نیز آماده کرده و بازیکنان تراکتور پس از بازبینی این آنالیز باید براساس دستورات کادرفنی در زمین تمرین کار خود را دنبال کنند.

دیگر خبرها

  • نکو ستاره‌ استقلال را سرحال می‌خواهد (عکس)
  • فریبا: استقلال دو بازی خطرناک تا قهرمانی دارد
  • بچه تپل و بامزه آبی در تمرین شاگردان نکونام؛ از کرج تا تهران به عشق استقلال!
  • فریبا: استقلال تا پایان لیگ ۲ بازی خطرناک دیگر دارد
  • بوسه همسر ستاره استقلال بر دستان او + عکس
  • تراکتور امروز به بنیان دیزل برمی‌گردد
  • حواشی جذاب از روز خاص کمپ ناصر حجازی؛‌ استقلال آماده قهرمانی است
  • استقلال آماده بالا بردن جام قهرمانی شد
  • عکس‌| پیام احساسی نکونام برای استقلالی‌ها؛ ذوق‌زدگی سرمربی آبی‌ها
  • شعار هواداران استقلال علیه بیرانوند / رونمایی از لقب جدید برای آتیلا حجازی