Web Analytics Made Easy - Statcounter

نتایج یک نظرسنجی نشان می‌دهد: بیش از ۶۰ درصد یا دو سوم از آمریکایی‌های واکسینه نشده در برابر کرونا، همچنان برنامه‌ای برای تزریق واکسن کووید-۱۹ ندارند.

به گزارش بازارنیوز؛ نظرسنجی انجام شده در ایالات متحده نشان داد که تقریبا دو سوم شرکت‌کنندگان واکسینه نشده هیچ برنامه‌ای برای دریافت واکسن کووید-۱۹ ندارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این نظرسنجی که در میان ۱۵۰۰ آمریکایی انجام شد، موضوعات زیادی را مورد بررسی قرار داد و شرکت کنندگان بر اساس سن، نژاد، تحصیلات و وضعیت اجتماعی-اقتصادی تقسیم بندی شدند.
از بین ۱۵۰۰ شرکت کننده در این نظرسنجی ۶۹ درصد گزارش کردند که حداقل یک دُز واکسن کووید-۱۹ را دریافت کرده‌اند.

طبق اعلام مرکز تخصصی "مایو کلینیک"، ۷۲.۸ درصد از آمریکایی‌ها حداقل یک دُز واکسن کووید-۱۹ را دریافت کرده اند و ۳۱ درصد هیچ واکسنی دریافت نکرده اند.
از ۳۹۱ فردی که بر اساس نظرسنجی واکسن کووید-۱۹ دریافت نکرده اند، ۶۲ درصد اظهار داشتند که هیچ برنامه‌ای برای تزریق واکسن کروناویروس ندارند، ۱۸ درصد گفته اند که ممکن است برای تزریق واکسن اقدام کنند و ۱۰ درصد اعلام کرده اند که قطعا واکسن کووید را دریافت می‌کنند یا ترجیح می‌دهند واکسن تزریق نکنند.
به گزارش اسپوتنیک نیوز، از میان افرادی که واکسینه نشده اند، ۶۴ درصد از شرکت کنندگان مرد اعلام کردند که هیچ برنامه‌ای برای تزریق واکسن کووید-۱۹ ندارند که این آمار در زنان ۵۹ درصد بوده است.

 

/اقتصاد آنلاین

برچسب ها: آمریکا ، واکسن ، کرونا لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000Q8Y

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: آمریکا واکسن کرونا برای تزریق واکسن برنامه ای واکسن کووید ۱۹ واکسینه نشده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۹۳۸۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش 6 درصدی حمایت نسل Z از فلسطین و حماس

به گزارش حوزه بین‌الملل خبرگزاری تقریب، یک نظرسنجی که اوایل ماه جاری انجام شد، نشان داد که افراد نسل Z که بین 18 تا 24 سال سن دارند، به طور فزاینده‌ای از حماس حمایت می‌کنند.
 
نتایج نظرسنجی نشان داد که 43 درصد از این رده سنی از حماس حمایت می‌کنند، در حالی که 63 درصد حامی اسرائیل هستند.
 
یک نظرسنجی مشابه در ماه مارس توسط موسسه Harvard CAPS-Harris، نشان داد که 37 درصد از پاسخ دهندگان از نسل Z از حماس حمایت کردند، در حالی که 63 درصد از اسرائیل حمایت کردند.
 
نکته قابل توجه این است که این نظرسنجی‌ها حاکی از افزایش 6 درصدی حمایت از حماس در عرض تنها یک ماه و کاهش 6 درصدی حمایت از اسرائیل است. این امر نشان دهنده تغییر قابل توجهی در احساسات نسبت به مقاومت فلسطین در میان پاسخ دهندگان است.
 
این در حالی است که در هفته‌های اخیر، کالج‌ها در سراسر آمریکا شاهد افزایش تظاهرات‌های طرفدار فلسطین بوده‌اند که از دانشگاه‌ها می‌خواهند تا روابط مالی خود را با اسرائیل قطع کنند.
 
ائتلافی از سازمان‌های دانشجویی طرفدار فلسطین در دانشگاه کلمبیا نیز در ادای احترام به هند رجب، کودک شش ساله فلسطینی که به دست نیروهای اشغالگر اسرائیل در غزه به شهادت رسید، سالن همیلتون را تسخیر کرده و نام آن را به «تالار هند» تغییر دادند.

پلیس نیویورک با یورش به این دانشگاه، ده‌ها نفر از این دانشجویان را بازداشت کرد.
 

دیگر خبرها

  • واکسن کرونای آسترازنکا چقدر تهدیدتان می‌کند؟ / اشتباهاتی که مردم را به تزریق این واکسن ترغیب کرد
  • اسرائیلی ها توافق را بر حمله به رفح ترجیح می دهند
  • اکثر آمریکایی‌ها تیک‌تاک را به عنوان ابزاری برای نفوذ چین می‌بینند
  • پیشگیری از آنفولانزای فوق حاد پرندگان با تزریق واکسن ایران‌ساخت
  • اعتراف جدید سازندگان آسترازنکا/ باید نگران واکسن کرونا بود؟
  • اکثر آمریکایی‌ها تیک‌تاک را ابزار نفوذ چین می‌دانند
  • واکسن کرونای آسترازنکا چقدر تهدیدتان می‌کند؟ | اشتباهاتی که مردم را به تزریق این واکسن ترغیب کرد
  • واکسن سرخک و سرخجه بدون درد از راه رسید
  • افزایش 6 درصدی حمایت نسل Z از فلسطین و حماس
  • پیشگیری از دومیلیون مرگ کودکان با استفاده واکسن‌های موجود