Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا ، حجت الاسلام محمد جواد زهرایی روز یکشنبه در نشست خبری به مناسبت دهه بصیرت ضمن بزرگداشت یاد و خاطره سردار سلیمانی، افزود: شهید سلیمانی هم در حیات با برکت خود برای امت اسلام و انقلاب اسلامی منشا خیرات و برکات فراوانی بود و هم با شهادت خود موجب وحدت دنیای اسلام شد.
وی با اشاره به برگزاری دومین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، اظهار داشت: نباید برنامه های بزرگداشت این شهید والامقام که چهره ملی و مردمی است حاکمیتی اجرا شود و در همین راستا هدف سازمان تبلیغات اسلامی در کل استان های کشور حمایت و پشتیبانی از برنامه های مردمی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 زهرایی تاکید کرد: به همین منظور ستاد مردمی مکتب حاج قاسم سلیمانی در استان، برنامه‌های دهه بصیرت و دومین سالگرد گرامیداشت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی را از ۹ تا ۱۹ دی ماه تدوین کرده است .
این مسوول اضافه کرد: گسترش و تعمیق فرهنگ ایثار و شهادت، استکبار ستیزی و تبیین سیره مکتب سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی با موضوع منویات مقام معظم رهبری در دومین عروج ملکوتی سیدالشهدای مقاومت از مهمترین اهداف برنامه‌های این ستاد است.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین با اشاره به بحران جمعیت و هشدارهای که مقام‌ معظم رهبری از سال ۹۰ در این خصوص داشتند، افزود:  یکی از مظلومیت‌های رهبر معظم انقلاب بی توجهی حاکمیت، مجموعه‌های دولتی، غیر دولتی و انقلابی به مساله بحران جمعیت است.
حجت الاسلام زهرایی خاطر نشان کرد: جوانی و افزایش جمعیت یکی از ظرفیت‌های مهم و فرصت ارزنده‌ای برای هر جامعه‌ای خواهد بود که موجب رشد، توسعه و پویایی برای جامعه اسلامی خواهد شد.
زهرایی با بیان اینکه شرایط بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، جنگ تحمیلی و رشد جمعیت حتی با وجود سیاست‌های کنترل جمعیت در دهه ۷۰، امروز جامعه اسلامی را با ظرفیت‌های مهم جوانان در بخش‌های مختلف کشور مواجه کرده است، افزود: اینها همه نشان از اهمیت این بحران است و باید بیش از پیش به صورت کارشناسی نقش مادری و فرزند آوری را در جامعه تبلیغ کنیم .
وی با اشاره به اجرای ۳۰ برنامه مردمی در ایام دهه بصیرت در سطح استان، یاد آور شد: در این ایام در نظر داریم در موضوعات نقش مادری، فرزندآوری و جمعیت و نیز ترویج مکتب حاج قاسم سلیمانی فعالیت کنیم.

برچسب‌ها دهه بصیرت جهان و سردار سلیمانی استان قزوین سازمان تبلیغات اسلامی محدودیت های کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دهه بصیرت جهان و سردار سلیمانی استان قزوین دهه بصیرت جهان و سردار سلیمانی استان قزوین سازمان تبلیغات اسلامی محدودیت های کرونا حاج قاسم سلیمانی دهه بصیرت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۹۳۸۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از معلمان نمونه استان قزوین 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، سیاهکالی مرادی مدیر کل آموزش و پرورش استان قزوین در این مراسم گفت: شهید مطهری یکی از بارزترین متفکران اسلامی و الگویی وارسته و موفق برای نسل جستجوگر عصر جدید است.

وی افزود: انسان به علم و عمل صالح زنده می‌شود و راه و رسم زندگی را ترسیم می‌کند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان با بیان اینکه معلمان به معنای واقعی افسران سپاه پیشرفت کشور هستند، گفت: خطای راهبردی برخی از مسئولان گذشته این بود که قدر آموزش و پرورش را نمی‌دانستند.

سیاهکالی مرادی افزود: تحول در آموزش پرورش از حوزه نیروی انسانی می‌گذرد به طوری که پارسال هزار و ۱۹۱ نفر جذب آموزش و پرورش شدند.

وی اضافه کرد: امسال هم هزار و ۴۳۳ نفر جذب به جمع معلمان اضافه می‌شوند.

به گفته مدیر کل آموزش و پرورش استان، در آزمون استخدامی که امسال برگزار شد در استان ۶۲۳ نفر پذیرفته شدند.

محمد بیگی نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی هم گفت: استان قزوین در حوزه نوسازی، ۴۰۰ مدرسه کم دارد.

وی بر توجه به مفاهیمی، چون شهادت، عفاف و حجاب و نهضت مقاومت در کتب درسی تاکید کرد.

محمد بیگی گفت: همچنین باید معیشت و بیمه درمانی فرهنگیان را مورد توجه ویژه قرار داد.

در استان قزوین ۵۸ معلم و ۲۷۶ دانش آموز شهید داریم.

دیگر خبرها

  • استفاده از ظرفیت‌های مردمی در برنامه‌های ۳ خرداد استان مرکزی
  • یادواره شهدای اردیبهشت ماه قزوین برگزار می‌شود
  • دست پر «مکتب حاج قاسم» در نمایشگاه کتاب تهران
  • هفته بزرگداشت فردوسی از ۲۱ اردیبهشت آغاز می‌شود
  • راهپیمایی حمایت از فرهنگ عفاف و حجاب در بوشهر برگزار می‌شود
  • مراسم تشییع جانباز سرافراز سردار ایافت در مشهد برگزار شد
  • تجلیل از معلمان نمونه استان قزوین 
  • مراسم تشییع جانباز سرافراز؛ سردار ایاف در مشهد برگزار شد
  • حضورآگاهانه مردم در انتخابات و انتخاب اصلح
  • مراسم بزرگداشت سردارشهیدجواددوربین درانزلی برگزار می شود