Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان محیط زیست از تشکیل کارگروه ویژه برای برای پیگیری حقوق جانبازی و شهادت محیط‌بانان خبر داد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا؛ در جلسه‌ای که با حضور رئیس سازمان محیط زیست و رئیس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران در ساختمان سازمان حفاظت محیط زیست برگزار شد, مقرر شد که با همکاری دو سازمان، کارگروه ویژه‌ای برای پیگیری حقوق جانبازی و شهادت محیط‌بانان تشکیل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دکتر علی سلاجقه ضمن ارائه گزارشی از وضعیت نیروهای محیط‌بانی در کشور گفت: یکی از اولویت‌های در حال پیگیری سازمان حفاظت محیط زیست موضوع احراز اثبات شهادت محیط‌بانان است. به دنبال این هستیم که امکان بهره‌مندی خانواده‌های محیط‌بانان شهید از حمایت‌های قانونی منظور شده برای خانواده شهدا را فراهم کنیم و امیدواریم با تعاملات بیشتر شاهد به نتیجه رسیدن آن باشیم.

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست با بیان این که حفاظت از تنوع زیستی و حیات وحش و پیشگیری از تخریب محیط زیست از جمله وظایفی است که در حال حاضر با حدود 7 هزار نیرو در سازمان حفاظت محیط زیست انجام می‌شود، افزود: قریب به نیمی از این تعداد در بخش محیط‌بانی فعالیت می‌کنند که امیدواریم با استفاده از قوانین و حمایت‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران در رفع دغدغه این عزیزان به نتایج مطلوب برسیم.

در ادامه این جلسه رئیس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: بنیاد شهید و امور ایثارگران تمام تلاش خود را به‌کار می‌گیرد تا قدردان زحمات همه خدمتگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی باشد.

سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی همچنین بر ضرورت تشکیل شورای حقوقی شهیدان و ایثارگران محیط‌بان و جنگلبان برای رسیدن به نتیجه مطلوب در چارچوب قوانین تأکید کرد و گفت: بنیاد شهید و امور ایثارگران در چارچوب قوانین خود را ملزم به ارائه خدمات به این عزیزان می‌داند و امیدواریم با تشکیل کارگروه حقوقی شهیدان و ایثارگران محیط‌بان و جنگلبان به راهکاری مشخص و راهگشا برای رفع مشکلات محیط‌بانان برسیم.

تعداد نیروهای محیط‌بانی در کشور نصف تعداد موردنیاز است تشکیل کارگروه ارتقای حمایت‌های قانونی از محیط‌بانان انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بنیاد شهید و امور ایثارگران سازمان محیط زیست بنیاد شهید و امور ایثارگران سازمان محیط زیست بنیاد شهید و امور ایثارگران سازمان حفاظت محیط زیست شهادت محیط بانان تشکیل کارگروه رئیس سازمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۹۳۹۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دهقانی از طراحی هواپیمای جت ۱۰۰ نفره به دستور رئیس‌جمهور خبر داد

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا؛ روح الله دهقانی معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور صبح امروز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیئت دولت، اظهار کرد: رئیس‌جمهور کارگروه تخصصی برای ساخت هواپیمای جت تشکیل داد که 8 جلسه کارگروه تشکیل شده است.

وی افزود: مسئولانی از وزارت صمت، دفاع، راه و شهرسازی، سازمان هواپیمایی، ایرلاین های معتبر در این جلسات شرکت کردند.

معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور با بیان اینکه جمع بندی این بود که یک هواپیمای جت  100 نفره طراحی شود، گفت: پیش قراردادهای 10 تا 12 جت هم بسته شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مستمری والدین شهدا افزایش یافت
  • حدود ۵۰ درصد تالاب هامون آب‌گیری شد
  • طالبان حق‌آبه هیرمند را رهاسازی کرد | ۵۰ درصد تالاب هامون آبگیری شد
  • سلاجقه: تاکنون ۵۰ درصد تالاب هامون آبگیری شده است
  • دهقانی از طراحی هواپیمای جت ۱۰۰ نفره به دستور رئیس‌جمهور خبر داد
  • رئیس سازمان حفاظت محیط زیست: حل مسئله گرد و غبار نیازمند هم‌افزایی دستگاه‌هاست / باید از ظرفیت رسانه‌ها استفاده کنیم
  • معرفی ۶ نفر از عاملان آلودگی محیط زیست کرج به مراجع قضایی
  • استفاده از فاضلاب برای کشاورزی جرم است
  • تولید اثر فاخر سینمایی از زندگی محیط بان شهید «هوشنگ نصیری»
  • کارگروه ویژه پیشگیری از طلاق در راور تشکیل شد