Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، باشگاه آلوز اسپانیا به صورت رسمی خواستار جذب  امیر ابراهیم زاده بازیکن جوان تیم تراکتور شده است.

ابراهیم زاده که آقای گل دور مقدماتی قهرمانی آسیا نوجوانان شده بود هم اکنون از ملی پوشان تیم جوانان و امید است. این بازیکن با استعداد برای تیم امید تراکتور گل‌های زیادی زده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیام دعوت برای عقد قرارداد در این باشگاه ازطرف ویکتوریا از بحش ورزشی شرکت کارامون ارسال شده است. باشگاه تراکتور با این نقل و انتقال مخالف نیست، اما ترجیح می‌دهد این کار از طریق مدیربرنامه خود باشگاه صورت بگیرد در حالی که ابراهیم زاده مدیربرنامه خودش را دارد و همین موضوع تا حدودی از تسریع روندنقل و انتقال جلوگیری کرده، اما انتقال به موقع او می‌تواند درآمد خوبی برای باشگاه تراکتور داشته باشد.

بیشتر بخوانید 

وقتی دردسر‌های پرونده تجاوز دست از سر رونالدو بر نمی‌دارد

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: امیر ابراهیم زاده لژیونر آلوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۹۳۹۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده باش اوسمار به ستاره جوان پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، یکی از خریدهای زمستانی پرسپولیس محمد خدابنده‌لو بود که همه فوتبالی‌ها خبر از علاقه او به این تیم داشتند و سرانجام سرخ‌ها با پرداخت رضایت‌نامه او را در اختیار گرفتند.

با این حال محمد خدابنده‌لو در این مدت چندان نتوانسته در نقش یک ستاره ظاهر شود و بدون شک پتانسیل او بیش از این‌هاست اما به نظر می‌رسد او به زمان بیشتری نیاز دارد.

خدابنده‌لو در بازی سپاهان فرصت بازی پیدا نکرد و نیمکت نشین بود اما باتوجه به محرومیت امید عالیشاه، اوسمار ویرا احتمالا از بین وحید امیری و خدابنده‌لو باید یکی را به زمین بفرستد.

این بازیکن جوان باروحیه بالا در تمرینات روز جمعه پرسپولیس حاضر شد و باید دید در صورت اعتماد دوباره اوسمار به او، چه عملکردی مقابل نساجی خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • انتقال قلب پیوندی توسط هوانیروز
  • دیدار دوباره ستاره‌های فوتسال ایران با بارسا
  • آماده باش اوسمار به ستاره جوان پرسپولیس
  • لبخند یک پرسپولیسی به ناکامی ستاره تراکتور
  • شگفت‌انگیز: 2 ستاره ایرانی در فینال لیگ قهرمانان
  • ستاره تیم ملی: نه قرمز و نه آبی، من طرفدار تراکتور هستم!
  • پدر سنگربان جوان استقلال، مهمان تمرین آبی‌ها
  • وضعیت دلخراش شجاع خلیل‌زاده بعد از ضربه مهرداد محمدی + عکس
  • عکس| وضعیت خلیل‌زاده پس ضربه مهرداد محمدی
  • تصاویری تلخ از منطقه امام‌زاده ابراهیم گیلان پس از آتش سوزی