Web Analytics Made Easy - Statcounter

حمید بدوی روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود:برای شروع گام نخست خرید تضمینی - حمایتی دام مازاد عشایر و روستاییان خوزستان ، قرارداد کشتار پنج هزار راس بره پرواری با کشتارگاه صنعتی خرمشهر منعقد شده است.
وی با بیان اینکه برای خرید دام مازاد محدودیتی وجود ندارد گفت:قیمت خرید هرکیلوگرم دام زنده سبک به صورت تضمینی ۶۲۰ هزار ریال و دام سنگین پرواری ۵۹۰ هزار ریال است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گفته بدوی، شرکت پشتیبانی امور دام خوزستان ، دام مولد سبک و سنگین را به عنوان دام مازاد خریداری نخواهد کرد.  
مدیرکل پشتیبانی امور دام خوزستان در ادامه با بیان اینکه ۸۰درصد بهای دام خریداری شده به صورت نقدی و ۲۰درصد به صورت نهاده‌های دامی در اختیار دامداران قرار خواهد گرفت افزود: گوشت کشتاری به عنوان "ذخایرراهبردی گوشت" به سردخانه های منطقه ارسال می‌شود و در صورت نیاز با مصوبه ستاد تنظیم بازار و با قیمت مصوب به بازار عرضه می‌شود.
بدوی با اشاره به راهبرد دولت سیزدهم برای حمایت از تولید و تامین پایدار گوشت قرمز مورد نیاز مردم بیان کرد: روند خرید دام زنده سبک و سنگین از عشایر و روستاییان خوزستان ادامه خواهد داشت.
این نخستین بار در سال‌های اخیر است که دولت به منظور حمایت از تولید ، اقدام به خرید دام مازاد سبک و سنگین می‌کند.
حدود ۳.۵میلیون راس دام سبک و ۴۵۰هزار راس دام سنگین در استان خوزستان وجود دارد.

برچسب‌ها دام و طيور خرید تضمینی شرکت پشتیبانی امور دام کشور

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دام و طيور خرید تضمینی شرکت پشتیبانی امور دام کشور دام و طيور خرید تضمینی شرکت پشتیبانی امور دام کشور دام مازاد خرید دام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۹۴۰۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خریدبیش از ۷۷۰ هزار تن گندم ‌از کشاورزان استان خوزستان

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی خوزستان از خرید بیش از ۷۷۰ هزار تن گندم ‌از کشاورزان استان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، امید جهان‌نژادیان با اشاره اینکه فصل خرید تضمینی گندم استان از 20 فروردین‌ماه سال جاری آغاز شد، اظهار داشت: عملیات خرید محصول گندم از شهرستان هندیجان آغاز شد و تا به امروز بیش از 770 هزار تن گندم از کشاورزان خوزستانی خریداری و از این میزان تاکنون بیش از 500 هزار تن گندم به سیلوهای استاندارد منتقل شده است.

وی با بیان اینکه عملیات برداشت و خرید در اکثر شهرهای خوزستان در حال انجام است، افزود: در حال حاضر در پیک خرید گندم استان قرار داریم و روزانه بیش از 60 هزار تن گندم از کشاورزان استان خریداری می‌شود.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی خوزستان با اشاره به آمادگی کامل اداره کل غله و خدمات بازرگانی خوزستان جهت خرید محصول گندمکاران و فعالیت 103 مرکز خرید در استان، عنوان کرد: سیلوهای ذخیره‌سازی استاندارد به صورت 24 ساعته آماده هستند تا گندم را دریافت کنند.

جهان‌نژادیان یادآور شد: در سال زراعی قبلی در خوزستان بیش از یک میلیون و 720 هزار تن گندم به صورت تضمینی از کشاورزان استان خریداری شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بیمه سلامت متولی امر بیمه همگانی است
  • بیش از ۷۷۰ هزار تن گندم در خوزستان خریداری شد
  • خرید بیش از ۷۷۰ هزار تن گندم در خوزستان+فیلم
  • صندوق بیمه کشاورزان و روستاییان ۳ میلیون بیمه‌شده دارد
  • صندوق بیمه کشاورزان و روستاییان ۳ میلیون نفر بیمه شده دارد
  • خریدبیش از ۷۷۰ هزار تن گندم ‌از کشاورزان استان خوزستان
  • طوفان و بارش سنگین در راه ۱۴ استان ؛ از طغیان رودخانه‌ها و تگرگ تا صاعقه و رعد و برق
  • ثبت نام بیمه رایگان بازنشستگی مادران روستایی و عشایری تمدید شد
  • گندم معمولی هر کیلو۱۸۵۰۰تومان از کشاورزان استان خریداری می شود
  • ضرورت خرید تضمینی ۲ میلیون راس دام مازاد از دامداران