Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-03@00:06:05 GMT

ادامه خانه به دوشی خوشه طلایی ساوه

تاریخ انتشار: ۵ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۹۴۱۵۶

ادامه خانه به دوشی خوشه طلایی ساوه

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  نامناسب بودن چمن مجموعه شهید چمران ساوه در دو فصل گدشته، بار‌ها موجب خانه به دوشی خوشه طلایی تیم لیگ دسته یکی فوتبال ساوه و سلب حق میزبانی از آن‌ها شده و این در حالیست که کار بازسازی این مجموعه متوقف مانده است.

در این فصل از بازی‌های لیگ دسته یک هم خوشه طلایی مجبور شده بازی‌ها را خارج از خانه بازی کند که بازی این هفته هم د رهمین شرایط و خارج از خانه برگزار می‌شود

محمود زاده مسئول برگزاری بازی‌های لیگ یک فوتبال کشور در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، گفت: تا بهبود وضعیت زمین چمن ورزشگاه شهید چمران ساوه، بازی این تیم از خانه برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمود زاده افزود: از زمان شروع بازی‌های فصل، در هر بازی گزارشات متعددی از وضعیت نامساعد زمین چمن مجموعه شهید چمران توسط تیم داوران و ناظران بازی‌ها ارسال می‌شود که به ناچار و با اطلاع به هیات فوتبال استان مرکزی مقرر شد تا بهبود وضعیت چمن، بازی‌های خوشه طلایی در ورزشگاه کارگران تهران برگزار شود.

او اضافه کرد: نگهداری وضعیت چمن، استاندارد‌های خاص خود را دارد و در فصل سرما مخصوصا در شب‌ها نیاز به کاور چمن ضروری است و در این زمینه تیم خوشه طلایی که به صورت خصوصی اداره می‌شود، واقعا نیازمند حمایت مدیران است و نباید این تیم را تنها بگذارند.

تیم خوشه طلایی که اکنون با ۱۶ امتیاز در جایگاه هشتم لیگ یک قرار دارد برای پیشرفت و صعود به لیگ برتر نیاز به حمایت‌های زیرساختی دارد.

پرویزی مدیرعامل خوشه طلایی هم در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، گفت: زیرساخت‌های ورزشی ورزشگاه شهید چمران ساوه پاسخگوی نیاز یک تیم لیگ دسته یک نیست و برای سومین فصل حضور در لیگ  ، مجددا باید به عنوان تیم میهمان به مصاف میهمان خود برویم و این موضوع همیشه در کسب ضعیف نتایج ما اثر گذار بوده است.

پرویزی افزود: استعداد‌های زیادی در حوزه ورزشی بویژه رشته پرطرفدار فوتبال وجود دارد و اگر از استعداد‌های نهفته فوتبال این شهر حمایت شود، می‌توانند در میادین ورزشی افتخارآفرینی کنند که متاسفانه حمایت واقعی صورت نمی‌گیرد و وضعیت به گونه‌ای شده که ورزشکاران ساوجی انگیزه‌ای برای حضور در میادین ورزشی ندارند.

او با بیان اینکه برای اینکه یک تیم فوتبال از لیگ سه تا لیگ برتر صعود کند حداقل ۳۰۰ میلیارد تومان منابع مالی نیاز دارد، اضافه کرد: تیم خوشه طلایی هم اکنون در لیگ یک قرار دارد و در فصل گذشته از شانس صعود به لیگ برتر برخوردار بود و در این فصل نیز به عنوان پدیده لیگ دست یک از شانس بالایی برای صعود برخوردار است.

مدیرعامل خوشه طلایی بیان کرد: متاسفانه هیچ حمایتی از بازیکنان و کادر فنی این تیم نمی‌شود در حالیکه در بسیاری از شهر‌های کشور به داشتن چنین تیم‌های ورزشی افتخار می‌کنند و از آن‌ها حمایت می‌شود، مسئولان استانی و شهرستانی در طول این مدت فقط شعار دادند و عمل نداشتند و حتی از تامین یک خوابگاه برای بازیکنان دریغ می‌کنند.

خوشه طلایی در پایان هفته یازدهم رقابت‌ها از ۱۱ بازی تاکنون ۴ برد، ۳ باخت و ۴ شکست در کارنامه دارد و برای ارتقا جایگاه خود در جدول رقابت ها، نیازمند عزم جدی و عملی در رفع مشکلات خود دارد.

انتهای پیام / ج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: خوشه طلایی ساوه لیگ دسته اول خوشه طلایی شهید چمران بازی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۹۴۱۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم کامل از حمله بزرگ با موشک خوشه‌ای به مواضع ارتش روس

طبق گفته اوکراینی‌ها محل تجمع نیروهای روسی به وسیله موشک‌های دارای کلاهک خوشه‌ای ATACMS مورد اصابت قرار گرفته، باتوجه به ویدئو حداقل سه موشک در حمله استفاده شده است.اگر به لحظات اول ویدئو توجه کنید در ثانیه دوم پیش از رسیدن موج بمب‌های خوشه‌ای یک برخورد بزرگ دیده می‌شود که در واقع حاصل اصابت کلاهک ‌خوشه‌ای خالی شده موشک ATACMS در فاز آخر است./Viral vids

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • فیلم کامل از حمله بزرگ با موشک خوشه‌ای به مواضع ارتش روس
  • ابزار ۱۳ سانتی دندانپزشکی در معده دختر ۲۰ ساله در ساوه
  • خارج کردن ابزار ۱۳ سانتی دندان پزشکی از معده دختر ۲۰ ساله در ساوه
  • ببینید | لحظه اصابت 3 موشک خوشه‌ای اوکراینی به ارتش روسیه
  • مغانلو به سمت نیمکت پرسپولیس رفت، رضاییان و احمدزاده نه!
  • انواع کیف دوشی های مناسب برای استایل بهتر + 3 مدل عک
  • نمایش راز خوشه‌ی پروین در تبریز به روی صحنه‌ می‌رود
  • تاریخچه دیدارهای الکلاسیکوی ایران / اردیبهشت‌ طلایی‌رنگ است
  • تاریخچه دیدارهای الکلاسیکوی ایران / اردیبهشت‌ماه طلایی‌رنگ است
  • جمشیدیان: شانس بردن سپاهان و پرسپولیس برابر است/ طلایی پوشان فوتبال را از ۲ قطبی در آوردند